ارز دیجیتال

Meme Coin بهترین عملکرد قیمت $ SPONGE به انفجار – لیست در MEXC Exchange پنجشنبه، به علاوه یک CEX دیگر اعلامیه

منبع / $SPONGE

چهارشنبه 10 می 2023 – سکه‌های میم شورشی $SPONGE فردا در MEXC Global فهرست می‌شوند، به‌علاوه اعلام فهرستی از یک صرافی که هنوز نامش فاش نشده است، در تلاش برای تلنگر پپه.

MEXC Global مستقر در سیشل به یک فراخوان طولانی تر صرافی های فهرست شده $SPONGE می پیوندد.

معامله $SPONGE در صرافی رتبه هشتم، طبق سایت داده CoinGecko، فردا پنجشنبه، 11 می، ساعت 10:00 UTC آغاز می شود.

در همین حال، معامله $SPONGE در MEXC در همان تاریخ و زمان شروع می شود.

$SPONGE که تنها وارد ششمین روز معاملات خود می‌شود، اگر صرافی نامشخصی در آن لحاظ شود، اکنون هفت صرافی را وارد اردوگاه خود کرده است: MEXC Global، پولونیکس، LBank، CoinW، توبیت، BTCEX و یکی که انتظار می رود فردا اعلام شود.

SPONGE بهترین میم کوین در طول 7 روز است

این جدیدترین افزوده‌ها به مکان‌های معاملاتی با قیمت $SPONGE باعث رشد بیشتر در حجم معاملات در حال افزایش برای جفت‌های $SPONGE می‌شود.

در نتیجه، گاوها برای مرحله بعدی افزایش قیمت $SPONGE آماده می شوند.

طبق داده‌های CoinMarketCap، $SPONGE از زمان عرضه‌اش در 4 مه 1038 درصد افزایش یافته است.

1683763234 172 Meme Coin بهترین عملکرد قیمت SPONGE به انفجار
منبع / CoinMarketCap

سکه پرطرفدار $SPONGE در Uniswap

$SPONGE یکی از پرمعامله‌ترین سکه‌های میم در فضای کریپتو است و همچنان تحسین‌برانگیزترین نقدینگی موج جدید سکه‌ها را در مرکز دیوانگی میم‌های 2023 دارد.

در زمان نگارش این مقاله، $SPONGE در رتبه 2 در سایت معاملاتی صرافی غیرمتمرکز Dextools قرار دارد – پپه از 10 سایت برتر خارج شده بود و توربو در رده هشتم قرار داشت.

علاوه بر این، شهرت $SPONGE در جامعه کریپتو که توسط DEXTscore اندازه‌گیری می‌شود، یک شبه ۱۱ امتیاز افزایش یافته و به ۹۸ از ۹۹ امتیاز رسیده است.

1683763234 483 Meme Coin بهترین عملکرد قیمت SPONGE به انفجار
منبع / DEXTools

برخلاف پپه، $SPONGE واقعاً در تمام جمعیت‌های جمعیتی دسترسی جهانی دارد

اگرچه تیم پشت این پروژه در تلاش است تا به این موضوع اشاره کند که $SPONGE هیچ ارتباطی با شخصیت کارتونی باب اسفنجی ندارد، اما هدف اعلام شده آن از “ادای احترام به میمی که همه آن را دوست داریم و می شناسیم” به آن دسترسی جهانی می دهد.

در حالی که پپه، برای مثال، یک شخصیت شناخته شده در مناطق خاصی از اینترنت است – به ویژه شاید در میان به اصطلاح “راست جایگزین” علیرغم بهترین آرزوهای خالق آن، چنین محدودیتی ندارد.

$SPONGE دارای جذابیت سرگرم کننده جهانی است که ریشه آن در Web2 در حدود سال 1999 است، و به میم قدرت کشش بسیار بیشتری می دهد.

به عبارت دیگر، پتانسیل رشد Pepe محدود است، در حالی که پتانسیل رشد $SPONGE تقریباً نامحدود است، با توجه به فضای فرهنگی جهانی و دامنه بین نسلی آن.

Twitter Spaces فاش کرد $SPONGE دارای حامیان VC با روابط صنعت تراشه آبی است

در واقع، این سوال را مطرح می‌کند که آیا استراتژی $SPONGE صرفاً به چالش کشیدن پپه می‌پردازد یا اینکه چشمش به نقش رهبری است که در نهایت Dogecoin و Shiba Inu را به چالش می‌کشد؟

آیا هدف نهایی $SPONGE تاج گذاری به عنوان پادشاه جدید سکه های میم است؟

این مطمئناً شواهدی بود که در رویداد فضایی توییتر که دیروز برگزار شد و توسط علاقه مندان به NFT و صاحب نظر همه جانبه ارزهای دیجیتال برگزار شد، وجود داشت. moonpie666 (@mushmoonz). بیش از 1900 نفر به صورت زنده کوک کردند.

اعضای انجمن 10700 نفری دارندگان توکن $SPONGE که در آن حضور داشتند، توانستند کمی اطلاعات بیشتر در مورد تیم به دست آورند – روی این لینک کلیک کنید تا فضاهای توییتر و الان گوش کن

همانطور که در بالا توضیح داده شد، نه تنها $SPONGE به طور منحصربه‌فردی در موقعیت‌های منحصربه‌فرد قرار گرفته است، بلکه از پشتیبانی بازیکنان جدی در حوزه کریپتو نیز برخوردار است.

به گفته میزبان، $SPONGE توسط یک شرکت سرمایه‌گذاری با جیب عمیق پشتیبانی می‌شود که یک استراتژی بازاریابی تاثیرگذاری عمیق ایجاد کرده است تا این سکه را به 100 سکه برتر برساند.

تیم $SPONGE پشت بسیاری از سکه ها به ارزش صدها میلیون دلار است

این تیم معماران سکه هایی هستند که به ارزش میلیارد دلاری رسیده اند. حتی به رابطه با بازار برتر NFT OpenSea اشاره شد.

همچنین معمای پیرامون ایلان ماسک عمیق‌تر می‌شود، زیرا همه پرس و جوها در مورد این کارآفرین چند میلیاردی با پاسخ سخت «بدون نظر» مواجه شدند.

اگرچه میزبان اصلی رویداد Spaces و دیگرانی که به او ملحق شدند، به صراحت اعلام کردند که اعضای تیم نیستند، با انجام رویداد Spaces مشخص است که آنها البته با تیم کار می کنند.

در واقع moonpie666 به صراحت اعلام کرد که شخصاً فردی را در تیم بالا می‌شناسد، که او را با اعتماد به نفس زیادی در مورد طول عمر و جدیت پروژه پر می‌کند.

سرعتی که $SPONGE با آن فهرست‌های CEX را به دست آورده است – در دو روز در مقایسه با سه هفته‌ای که پپه طول کشید – همچنین نشان‌دهنده ارتباطات صنعتی تثبیت‌شده‌ای است که تیم در حال حاضر برقرار کرده است.

تقریباً یک اطمینان مسابقه ای است که لیست های مبادله ای بیشتر و حتی بزرگتر در حال ردیف شدن هستند.

شما باید مانند این تیم روابط سطح بالایی داشته باشید، باید جنبه های درست راه اندازی یک سکه را انجام دهید، باید استراتژی بازاریابی درستی داشته باشید، باید سابقه داشته باشید. تیم اسفنجی همه چیز را دارد.” می گوید moonpie.

فضاهای توییتر فاش کرد که یک کمپین بازاریابی بزرگ در آستانه راه اندازی است که تمام قالب های بازاریابی دیجیتال را در بر می گیرد.

YouTuber به لطف $SPONGE 100000 دلار به دست می آورد

با توجه به اینکه هنوز چند روز از عمر آن می گذرد، می توان از $SPONGE توسط خریداران اولیه پول زیادی به دست آورد.

یکی از این خریداران که در Spaces برجسته شده است، یوتیوبر مایکل روبل. Wrubel در $SPONGE 100000 دلار درآمد داشته است. او 310000 مشترک در کانال خود دارد.

1683763234 297 Meme Coin بهترین عملکرد قیمت SPONGE به انفجار
منبع / مایکل روبل

گروه‌های آلفا و نهنگ‌ها، در کنار خریداران خرده‌فروشی معمولی، همچنان به انباشت اسفنج دلاری ادامه می‌دهند و رشد انفجاری آن در رسانه‌های اجتماعی گواهی بر آن است.

فقط بعد از پنج روز، $SPONGE’s حساب توییتر (@spongeoneth) بیش از 38000 دنبال کننده دارد. اکانت تلگرام در پنج روز به بیش از 19000 افزایش یافته است.

چگونه دارندگان $SPONGE می توانند در ایردراپ وارد شوند

در همین حال، بر روی آن سرور Discord، بیش از 2000 فرد فوق العاده درگیر وجود دارد که صدها نفر در هر زمان آنلاین هستند.

اگر دارنده $SPONGE هستید، واجد شرایط ثبت نام برای airdrop هستید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی پیوند در صفحه ثبت نام airdrop در Discord کلیک کنید و سپس آدرس های Discord، Twitter، ایمیل و کیف پول خود را به اشتراک بگذارید.

پس از اتصال هر چهار، شما واجد شرایط ایردراپ هستید.

توکن های Airdropped برای سه معیار اعطا می شوند:

  1. Engagement on Discord – شما باید به وضعیت “به شدت درگیر” برسید.
  2. مبلغ $SPONGE خریداری شده است
  3. مقدار $SPONGE معامله شده در Uniswap (حجم CEX توسط سیستم $SPONGE قابل مشاهده نیست بنابراین شامل نمی شود)

نمرات هر هفته بازنشانی خواهد شد.

تاریخ قطعی (عکس فوری) برای واجد شرایط بودن هنوز منتشر نشده است، به این معنی که برای واجد شرایط بودن برای ایردراپ، زمانی برای از دست دادن در تبدیل شدن به دارنده $SPONGE وجود ندارد.

چندی پیش، ایلان ماسک توییتی درباره اینکه یک $SPONGE است، مت والاس RTs $SPONGE توییت کرد.

شایعات مبنی بر اینکه شیبا اینو یا حتی ایلان ماسک در سطحی با $SPONGE درگیر هستند همچنان ادامه دارد.

آخرین قسمت در این زمینه، خبری است که او مدتی قبل در مورد اسفنج بودن توییت کرد.

اکنون اعضای انجمن به حساب ماسک حمله می‌کنند تا این واقعیت را به او یادآوری کنند تا او را تشویق کنند تا «دست‌های الماس» خود را برای $SPONGE نشان دهد:

اما با رفیق ایلان ماسک مت والاس اخیراً شروع به دنبال کردن حساب توییتر $SPONGE کرده است @spongeoneth، در واقع می تواند بیش از آنچه که به نظر می رسد در مورد شایعات در حال چرخش وجود داشته باشد.

تیم $SPONGE یک توییت گستاخانه را در جدول زمانی مت والاس درج کرده است، و او آن را بازتوییت کرده است: “خوب است که می بینم. @MattWallace888 آمده تا مقداری رطوبت را جذب کند!»

والاس علاوه بر داشتن گوش ایلان ماسک، نزدیک به 1 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد.

قیمت اسفنجی دلاری – موتورهای موشک آماده برای بلند شدن

1683763234 972 Meme Coin بهترین عملکرد قیمت SPONGE به انفجار
منبع / DEXTools

بازارهای ارزهای دیجیتال در جلسه اروپا تا حدودی آرام شده اند، زیرا رویدادهای کلان در مرکز صحنه قرار می گیرند و آخرین داده های تورم CPI ایالات متحده در ساعت 08:30 شرقی منتشر می شود.

با این وجود، $SPONGE یک ساختار گوه در حال سقوط را نشان می‌دهد که معمولاً پیش‌بینی شکستن به سمت بالا است.

معاملات محدود دامنه در این مقطع برای چنین سکه جدیدی نشان دهنده تقویت پایه های قیمتی است.

هر کاهش قیمت توسط خریداران مشتاق افزایش می یابد. اقدام فعلی قیمت در حال افزایش تعداد دارندگان به طور کلی و گسترش ترکیب شرکت کنندگان در بازار است.

تعداد فزاینده‌ای از سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی معمولی برای بازدهی ۱۰۰ برابری و بیشتر، با قضاوت بر اساس صحبت‌های رسانه‌های اجتماعی، تلاش می‌کنند، اگرچه نهنگ‌های بزرگ مطمئناً در بازار اسفنجی دلاری نیز فعال هستند.

با این حال، با انتشار اخبار CEX و پذیرش بیشتر، یک پمپ قریب الوقوع است.

خریداران در هر اندازه ای که به دنبال قیمت ورودی برای $ SPONGE هستند، فرصتی عالی برای اقدام در حال حاضر دارند زیرا این مرحله ادغام کوتاه مدت احتمالاً به زودی به پایان خواهد رسید.

اسفنج را از اینجا بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا