شبکه های اجتماعی

10 برنامه برتر سلامت روان برای مدیران و سازندگان رسانه های اجتماعی

آیا برایتان دشوار است که از پیمایش فیدهای اجتماعی استراحت کنید؟ آیا احساس می کنید تحت تأثیر لیست کارهای خود قرار گرفته اید؟ ما آنجا بوده ایم.

هزاران برنامه سلامت روان وجود دارد که به شما کمک می کند لحظات آرامش را در روز خود بگنجانید – چه از طریق مدیتیشن هدایت شده، یادآوری برای کشش، یا اعلان های ریز ژورنال.

در این پست وبلاگ، جمع آوری کرده ایم 10 مورد از برنامه های سلامت روان مورد علاقه ما برای کمک به ایجاد عادات جدید، کاهش استرس و دستیابی به یک تعادل سالم بین کار و زندگی.

10 مورد از بهترین برنامه های سلامت روان برای مدیران و سازندگان رسانه های اجتماعی

  1. اپلیکیشن Headspace

  2. برنامه Noisili

  3. اپلیکیشن Shine

  4. برنامه افسانه

  5. برنامه آزادسازی

  6. برنامه Aloe Bud

  7. برنامه SPACE

  8. اپلیکیشن مشاوره پراید

  9. برنامه DeskJob

  10. اپلیکیشن Talkspace

شماره 1: برنامه Headspace برای مدیتیشن انفرادی

Headspace صدها مدیتیشن دارد که هم برای مبتدیان و هم برای کسانی که پیشرفته تر هستند عالی است.

برنامه سلامت روان برنده جایزه و با پشتوانه تحقیقاتی بعداً مورد علاقه تیم است.

شما می توانید دوره هایی را با موضوعات مختلفی از جمله خواب، عزت نفس، روابط و خلاقیت انتخاب کنید.

آن‌ها همچنین مجموعه‌ای رایگان از مراقبه‌های هدایت‌شده و تمرین‌های تنفسی دارند، اگر فشار انزوای خود را احساس می‌کنید یا در خانه کار می‌کنید.

موجود در iOS و اندروید.

شماره 2: برنامه Noisili برای ورود به منطقه

به دنبال جلوگیری از نویز خارجی هستید؟

Noisili به شما امکان می دهد صداهای مختلف را با هم ترکیب کنید تا محیط کار ایده آل خود را ایجاد کنید و بهره وری را افزایش دهید.

به امواج اقیانوسی که در طوفان رعد و برق یا صدای پس‌زمینه یک کافه برخورد می‌کنند گوش دهید – هر چیزی که به شما کمک می‌کند تمرکزتان را پیدا کنید.

این به ویژه زمانی مفید است که روی یک پروژه دقیق کار می‌کنید یا می‌خواهید از طریق فهرست طولانی کارهایی که انجام دهید، قدرت بگیرید.

موجود در iOS و اندروید.

بعدها ابزارهای برنامه ریزی شبکه های اجتماعی اجازه دهید پست‌های خود را از قبل برنامه‌ریزی می‌کنید — بنابراین می‌توانید در پایان روز کاری از صفحه خود فاصله بگیرید. همین امروز به صورت رایگان شروع کنید!

شماره 3: اپلیکیشن Shine برای مدیریت استرس و اضطراب روزانه

هر فرد به طور متوسط ​​بیش از دو ساعت در روز را در رسانه های اجتماعی سپری می کند و این برای مدیران و سازندگان رسانه های اجتماعی می تواند حتی بیشتر باشد.

اما زمان زیادی که صرف پیمایش، پاسخ دادن به DM یا برخورد با نظرات منفی می شود می تواند استرس زا و اضطراب آور باشد.

وارد شوید: اپلیکیشن Shine. این برنامه که برای «آسانتر کردن مراقبت از سلامت روانی و عاطفی شما» ساخته شده است، مانند کیت مراقبت از خود شخصی شماست.

شاین از طریق مجموعه‌ای از خدمات از جمله مراقبه‌های روزانه و پشتیبانی اجتماعی به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید چگونه استرس و اضطراب روزانه را مدیریت کنید.

شماره 4: برنامه شگفت انگیز برای ایجاد عادات سالم

مراقبت از سلامت جسمی و روانی اغلب با ایجاد عادات سالم شروع می شود.

خوشبختانه، برنامه Fabulous یک مربی دیجیتال مفید است که به شما کمک می کند ساختار بیشتری را در برنامه روزانه خود بگنجانید.

خواه یادآوری این باشد که بیشتر آب بنوشید، از صفحه نمایش خود فاصله بگیرید یا بعد از ناهار به پیاده روی بروید، می توانید عادت هایی بسازید که برای شما تبدیل به طبیعت دوم شوند.

و اگر به دنبال پیوستن به یک انجمن همفکر هستید، می‌توانید با سایر کاربران Fabulous نیز ملاقات کرده و با آنها تعامل داشته باشید!

موجود در iOS و اندروید.

شماره 5: برنامه Liberate برای مراقبه های BIPOC

کار در رسانه های اجتماعی دارای جنبه های منفی است – به خصوص اگر شما یک BIPOC هستید که نظرات و پیام های نژادپرستانه را دنبال می کنید.

در حالی که سایر برنامه‌های موجود در این لیست مملو از مراقبه‌های مفید در مورد استرس و اضطراب هستند، برنامه Liberate با پرداختن به موضوعاتی مانند نژادپرستی و تجاوزات خرد، آن را یک قدم جلوتر می‌برد.

استفاده از یک اپلیکیشن سلامت روان مانند Liberate می‌تواند به شما کمک کند احساس کنید دیده می‌شوید و شنیده می‌شوید و شما را تشویق می‌کند تا اقدامات لازم برای بهبودی را انجام دهید.

موجود در iOS و اندروید.

شماره 6: برنامه Aloe Bud برای سازماندهی افکار شما

در روزهایی که احساس خستگی می‌کنید، نوشتن افکارتان می‌تواند به شما کمک کند تا وضوح و آگاهی پیدا کنید.

اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، برنامه Aloe Bud ابزاری عالی برای ریزژورنال کردن احساستان در هر روز است:

به‌جای نمایش یک صفحه خالی ترسناک، پیام‌های کوچک برنامه می‌تواند به شما کمک کند تا احساسات خود را بازتاب دهید، شارژ کنید و بررسی کنید.

فقط در دسترس است iOS. اگر اندرویدی هستید، بررسی کنید چیکو.

شماره 7: برنامه SPACE برای کاهش زمان نمایشگر

خواه مدیریت نظرات توییتر، پاسخ دادن به ایمیل‌ها یا ویرایش عکس‌ها، زمان زیادی را صرف نگاه کردن به تلفن‌هایمان می‌کنیم.

اگر به دنبال کاهش زمان صفحه نمایش خود هستید (مخصوصاً در خارج از ساعات کاری!) برنامه SPACE را امتحان کنید.

به سادگی یک پرسشنامه در مورد عادات تلفن خود پر کنید، و SPACE به شما کمک می کند تا اهدافی را تعیین کنید تا بیشتر مراقب زمان صفحه نمایش خود باشید و در کارهای روزمره خود حضور داشته باشید.

موجود در iOS و اندروید.

مشاوره غرور یک برنامه عالی برای سلامت روان برای کسانی است که در جامعه LGBTQIA+ هستند زیرا هدف آن قابل دسترس کردن و پذیرش کمک برای همه است.

تنها چیزی که لازم است یک نظر تبعیض آمیز، پیامک یا پست است تا بر روز شما تأثیر بگذارد – جایی که برنامه مشاوره غرور می تواند منبعی برای مراجعه شما باشد.

این برنامه شما را با مشاوران غیرعادی که می‌توانند از طریق پیام‌رسانی، تماس‌های تلفنی یا کنفرانس ویدیویی پشتیبانی ارائه دهند، مطابقت می‌دهد.

موجود در iOS و اندروید.

شماره 9: برنامه DeskJob برای کشش روی میز شما

نشان داده شده است که خیره شدن بیش از حد به صفحه نمایش باعث افزایش خستگی چشم، تاری دید، سردرد و گردن درد می شود که به عنوان سندرم بینایی رایانه شناخته می شود.

یکی از راه های کمک؟ با شکستن صفحه نمایش و کشش!

برنامه DeskJob یک ابزار ساده است که به شما یادآوری می‌کند که استراحت کنید و شما را در برخی از کارهای آسان راهنمایی می‌کند.

هیچ چیز جالبی در مورد آن وجود ندارد – فقط توصیه های مفیدی برای چابک نگه داشتن ذهن و بدن شما.

فقط در دسترس است iOS. برای اندروید، TOBEE را امتحان کنید.

شماره 10: برنامه Talkspace برای ارتباط با درمانگران

Talkspace یک برنامه محبوب سلامت روان است که به هزاران درمانگر مجاز در ایالات متحده و کانادا دسترسی دارد.

و با افزایش فرسودگی رسانه‌های اجتماعی، داشتن کسی که با او صحبت کنید می‌تواند بسیار مفید باشد.

به سادگی یک ارزیابی انجام دهید، یک درمانگر را از لیست توصیه شده آنها انتخاب کنید، و خب، می توانید درمان خود را شروع کنید – زیرا مراقبت از خود خودخواهانه نیست.

موجود در iOS و اندروید.

در حالی که به حداقل رساندن استفاده از رسانه‌های اجتماعی زمانی که می‌خواهید یک برند یا کسب‌وکار را توسعه دهید، می‌تواند دشوار باشد، این اپلیکیشن‌های سلامت روان می‌توانند اولین قدم برای ایجاد عادات جدید و گنجاندن آرامش بیشتر در زندگی روزمره شما باشند.

می خواهید اکنون با کسی صحبت کنید؟

ثبت نام کنید تا خبرنامه رایگان بعدی برای رسانه های اجتماعی بیشتر و نکات بهداشت روانی که به شما کمک می کند تعادل بین کار و زندگی را پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا