بازی

طرفداران مورتال کمبت فکر می کنند که اد بون در حال تیز کردن MK12 Reveal است

تیک، تیک، تیک، تیک، تیک، تیک، تیک، تیک، تیک، تیک، تیک، تیک


Mortal Kombat 12 در سال 2023 عرضه می شود، یا حداقل در حال حاضر این برنامه است. ما این را می دانیم زیرا یکی از برادران وارنر دیسکاوری در طی یک تماس درآمدی به آن اشاره کرد که گویی چیزی است که همه ما قبلاً می دانستیم. اوه بازی بعدی این سری هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما خالق مورتال کامبت، اد بون، ممکن است گفته باشد که به زودی چیزی در راه است.


بون همیشه در شبکه های اجتماعی فعال است و از زمانی که WBD ناخواسته او و رعد سریال را دزدید، با طرفداران مورتال کمبت سرگرم شده است. هرگز بیشتر از امروز صبح که یکی از خالقان Mortal Kombat کلمه تیک را ۱۲ بار توییت کرد. شاید شواهدی دال بر قریب الوقوع بودن معرفی Mortal Kombat 12 باشد.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: طرفداران Mortal Kombat در حال بحث در مورد اینکه آیا کلکتور یک “Flop” بود یا خیر

توییت کردن دقیقا 12 تیک مطمئناً تصادفی به نظر نمی رسد. برخی از شما فکر می کنید که 12 ممکن است اهمیت بیشتری نسبت به نام بازی به تنهایی داشته باشد. تعداد کمی از شما فکر می کنید از آنجایی که بازی Mortal Kombat 12 است، و بون 12 تیک در توییت خود قرار داده است، که این بازی به طور رسمی رونمایی خواهد شد و احتمالا تاریخ انتشار آن در 12 آوریل خواهد بود. یک راه جالب برای انجام آن

این مطمئناً یک تئوری عملی است و فقط دو هفته به ما فرصت می‌دهد تا اولین نگاهی به یک بازی نسل فعلی Mortal Kombat داشته باشیم. دیگران پیشنهاد کرده اند که Boon و NetherRealm آن را خیلی زودتر، شاید در 1 آوریل اعلام کنند. بدترین روز سال برای کسانی که اخبار را پوشش می دهند، و یک کابوس مطلق برای طرفداران Mortal Kombat که منتظر اعلام هستند، زیرا آنها نمی دانند چه چیزی واقعی است. چه چیزی نیست

علیرغم عدم تایید رسمی خارج از تماس درآمد WBD، طرفداران Mortal Kombat قبلاً لیست علاقه مندی های شخصیت های مهمان را جمع آوری کرده اند. بسیاری از شما امیدوار هستید که الی از The Last Of Us به دلیل عشقش به Mortal Kombat 2 در اقتباس و موفقیت سریال، در فهرست قرار بگیرد. بون به سرعت این ایده را کنار گذاشت و به این استناد کرد که نمی‌خواهد الی را از طریق تلفات بازی جدید ببیند.

بعدی: بازی‌هایی که مرا وادار کرد «نه» بگویم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا