بازی

بهترین امتیازات سواری در Mount & Blade 2: Bannerlord

جای تعجب نیست که سواره نظام چقدر در Mount & Blade 2: Bannerlord نقش مهمی ایفا می کند، چه به عنوان بخشی از ترکیب ارتش شما باشد و چه مهارت شخصیت شما در سوارکاری و مانور دادن به اسبشان در نبرد.


مطالب مرتبط: Mount & Blade 2: Bannerlord – بهترین امتیازات دو و میدانی

مگر اینکه بخواهید روی سبک پیاده نظام یا کماندار سنگین تمرکز کنید که به خوبی با استورژی ها یا باتانی ها کار می کند، مهارت سواری افزوده ارزشمندی به زرادخانه شخصیت شما خواهد بود. با انتخاب های مناسب، می توانید عملکرد سواره نظام خود را به ارتفاعات جدیدی برسانید.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

9 استید زیرک

اولین امتیازات در مهارت سواری عبارتند از Full Speed ​​و Nimble Steed. در حالی که افزایش آسیب شارژ Full Speed ​​یک امتیاز خوب است، آسیب به خودی خود فقط در برابر سربازان سطح پایین قابل توجه است و این امتیاز در بازی آخر و در برابر نیروهای زره ​​پوش سنگین عملکرد خوبی نخواهد داشت.

از طرف دیگر، امتیاز مانور Nimble Steed به شما کمک می کند تا با دقت بیشتری در میدان نبرد سوار شوید. مهارت سواری اضافه شده به سربازان شما جنبه های متعدد سواره نظام شما را بهبود می بخشد و در اکثر سناریوها امتیاز را به گزینه بهتری تبدیل می کند.

8 دامپزشکی

+ 20% امتیاز به مانت شما می رسد. +10% نقطه ضربه به تعداد نیروها در تشکیلات شما.

Well Strapped در اوایل زمانی که پیدا کردن پایه‌های سطح بالا چالش برانگیز است، یک امتیاز عالی است و وقتی یکی را پیدا کردید، نمی‌خواهید آن را از دست بدهید. این امتیاز احتمال مرگ یا لنگ شدن مانت را تا 50 درصد کاهش می دهد و به شما کمک می کند اسب های گران قیمت خود را در مراحل اولیه بازی نگه دارید.

اما به محض اینکه پیدا کردن یک مانت از مشکل کمتری برخوردار شود، دامپزشکی در دراز مدت مزیت برتر است. این امتیاز نقطه ضربه پایه‌های شما و سربازانتان را افزایش می‌دهد و آنها را در نبرد بادوام‌تر می‌کند. اگر به شدت به سواره نظام و اسب خود متکی هستید، از دست دادن آنها در اوایل مبارزه می تواند منجر به یک نبرد باخت شود.

7 سنت های عشایری

+ 30٪ پاداش سرعت مهمانی از نیروهای پیاده سوار. + 10٪ پاداش خسارت از سرعت به سربازان در تشکیلات شما.

Deeper Sacks یک امتیاز فوق‌العاده است اگر می‌خواهید سبک معاملاتی را بازی کنید، زیرا به شما امکان می‌دهد کالاهای بیشتری را با حیوانات بارکش حمل کنید و با فروش پایه‌ها سود بیشتری کسب کنید. اما این سبک بازی برای همه و هر بازی مناسب نیست، بنابراین ممکن است بخواهید سنت‌های عشایری را در نظر بگیرید.

مطالب مرتبط: Mount & Blade 2: Bannerlord – Best Smithing Perks

اگر پایه‌های اضافی برای نیروهای پیاده خود داشته باشید، این امتیاز سرعت سفر مهمانی شما را در نقشه جهان افزایش می‌دهد. داشتن یک امتیاز عالی است حتی اگر در سبک پیاده نظام یا کماندار بازی می کنید، زیرا اشکال اصلی این سبک ها تحرک کم است، اما با سنت های عشایری تا حدودی این مشکل را کاهش داده و سرعت سفر ارتش خود را افزایش می دهید.

6 قوس

-15% جریمه دقت در هنگام نصب. حداکثر سرعت بالای 5% به مانت شما. 2% سرعت مهمانی

چند مزیت در درخت مهارت سواری وجود دارد که در نهایت به ترجیح شما برای سلاح های دور یا غوغا در هنگام اسب سواری بستگی دارد. Sweeping Wind یک مزیت حرکتی عالی است زیرا حداکثر سرعت و سرعت سفر مهمانی شما را افزایش می‌دهد، اما اگر می‌خواهید از سلاح‌های دوربرد یا ترکیبی از غوغا و برد بر روی اسب استفاده کنید، Sagittarius یک مزیت ضروری است.

Sagittarius جریمه دقت سوار شدن بر اسب را برای شما و سربازانتان کاهش می‌دهد، و این یک امتیاز حیاتی برای سبک بازی تیراندازی با کمان است، به خصوص در سطوح پایین‌تر زیرا قبل از آموزش مهارت‌های کمان و سواری، جریمه دقت سوار شده بسیار زیاد است.

5 اسب کماندار

+10% آسیب در حین نصب. + 5٪ آسیب توسط کمانداران سوار شده در مهمانی شما.

این انتخاب امتیاز بر اساس سبک بازی شما واضح تر است. Horse Archer یک امتیاز حیاتی برای ارتش Khuzait یا Aserai است که به سواره نظام خود متکی هستند، و این یک امتیاز برای آسیب شخصیت شما است – یک افزودنی ارزشمند نیز.

Mounted Warrior برای ارتش‌های Empire و Vlandian انتخاب بهتری است، زیرا آنها بیشتر روی سواره نظام شوک و غوغا تمرکز می‌کنند، و این یک مکمل عالی برای سبک کلاسیک مبارزه با سلاح‌های قطبی است. اگر با ترکیبی از سربازان دراز و غوغا بازی می کنید، Horse Archer ممکن است انتخاب بهتری باشد زیرا در کل آسیب کمی بیشتر می کند.

4 پرورش دهنده

+1% احتمال تولید مثل حیوانات در مهمانی شما روزانه. نرخ تولید 5% به روستاهای وابسته به قلعه تحت حاکمیت.

امتیاز شپرد یکی از بهترین امتیازات فرمانداری است زیرا به شما شانس بیشتری برای یافتن پایه‌های درجه دو در روستاهایتان می‌دهد. پیدا کردن اسب های سطح بالا برای ارتش خود در اواخر بازی می تواند یک کار چالش برانگیز باشد. اما برای شخصیت شما، Breeder انتخاب بهتری است.

این امتیاز فرصت کمی برای تولید مثل اسب های شما فراهم می کند. این می تواند در طول زمان به شما اضافه شود تا به اندازه کافی برای ارتش خود سوار شوید، یا حتی مواردی را که نیاز ندارید را با کمی درآمد اضافی مبادله کنید.

3 وزوز آزار دهنده

20% جریمه روحیه جنگی به دشمنان با کشتارهای دامنه دار. +5% جریمه روحیه جنگی به دشمنان با کشتارهای دامنه دار توسط سربازان در تشکیلات شما.

تحت فشار قرار دادن روحیه جنگی دشمنان بسیار چالش برانگیز است و معمولاً فقط در هنگام مبارزه با ارتش های کوچکتر و ضعیف تر به کار می رود. اما اگر می‌خواهید تأثیرات این مکانیک را به حداکثر برسانید، مزایایی مانند Buzz مزاحم و Thunderous Charge می‌توانند در این راه به شما کمک کنند.

موارد مرتبط: Mount & Blade 2: Bannerlord – بهترین امتیازات کمان

Thunderous Charge جریمه روحیه جنگی دشمنان را با کشتن‌های غوغا‌آمیز افزایش می‌دهد و آزاردهنده Buzz همین کار را با کشتن‌های سوار شده در محدوده انجام می‌دهد. انتخاب بین این دو به ترکیب رزمی و ارتش شما بستگی دارد، اما معمولاً کمانداران اسبی شانس بیشتری برای کشتن دشمنان در مراحل اولیه نبرد و عقب نشینی از دشمن دارند.

2 تاکتیک های سواره نظام

+30٪ میزان داوطلبانه نیروهای سواره نظام در شهرک های تحت حاکمیت قبیله شما. -50 درصد دستمزد نیروهای سواره در شهرک تحت حاکمیت.

امتیازات زیادی در مهارت‌های مختلف وجود دارد که به شما کمک می‌کند زندانیان را نگه دارید، باج بدهید و به خدمت بگیرید، و وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند می‌توانند یک سبک بازی قدرتمند و منحصر به فرد را ارائه دهند. Mounted Patrols یکی از این امتیازات است که احتمال فرار زندانیان را تا 50 درصد کاهش می دهد.

مگر اینکه بخواهید آن سبک خاص را انتخاب کنید، Cavalry Tactics یک انتخاب مطمئن برای اواخر بازی است. این امتیاز شانس داوطلب شدن سربازان سواره را در شهرک های شما افزایش می دهد و دستمزد سواره نظام را در شهرک های تحت حکومت شما کاهش می دهد.

1 استید سخت

20% زره به پایه شما. +10 زره برای سوار کردن نیروها در تشکیلات خود.

امتیازات نهایی در مهارت سواری دوام اسب شما را به طرق مختلف افزایش می دهد. Steed بدون ترس اسب شما را در برابر تلوتلو خوردن مقاوم‌تر می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که بدون گیر کردن در خطوط دشمن، شارژ کنید و دور شوید.

Tough Steed زره مانت شما را 20 درصد افزایش می دهد که با زره های اسب رده بالا به میزان قابل توجهی می رسد. به طور کلی Tough Steed محافظت بیشتری برای اسب شما در نبردهای بزرگ فراهم می کند و می تواند به سواره نظام شما کمک کند قبل از پیاده شدن از ضربات بیشتر جان سالم به در ببرند.

بعدی: Mount & Blade 2: Bannerlord – کارهایی که فقط بازیکنان حرفه ای می دانند که می توانید انجام دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا