ارز دیجیتال

بهترین کریپتو برای خرید امروز 26 ژانویه – MEMAG، APT، FGHT، MINA، CCHG

ژانویه ماه خوبی برای بازار کریپتو بوده است، در حالی که بیت کوین و اتریوم شاهد پیشرفت های قابل توجهی بوده اند، در حالی که بسیاری از آلت کوین ها از پایین ترین سطح سال 2022 به شدت به رشد خود ادامه می دهند. بیت کوین اخیراً به بالاترین حد خود در ژانویه یعنی 23501 دلار صعود کرد و سپس کمی به ارزش فعلی خود یعنی 23180 دلار بازگشت.

این نشان دهنده افزایش 0.53 درصدی در روز و بیش از 9.55 درصدی نسبت به هفته گذشته است. اتریوم نیز افزایش یافته است و در حال حاضر با قیمت 1614 دلار معامله می شود که 3.5 درصد در روز و 6.5 درصد در هفته افزایش یافته است.

دو ارز دیجیتال بزرگ این صنعت بر اساس ارزش بازار نیز حجم معاملاتی بیش از 56 میلیارد دلار در 24 ساعت گذشته داشته اند که از 53 میلیارد دلاری که توسط stablecoin تتر ارسال شده است، فراتر رفته است. بسیاری در بازار از خود می‌پرسند که آیا این شروع یک روند صعودی بزرگ‌تر است یا اصلاح دیگری در افق است.

ارزش کل بازار کریپتو در حال حاضر پس از بازیابی سطح در 20 ژانویه، بالای 1 تریلیون دلار ثابت است. با این حال، هنوز از اوج خود در نوامبر 2021 که به بیش از 3 تریلیون دلار رسید، فاصله دارد.

به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود که استراتژی‌های مدیریت ریسک را برای حفظ سرمایه پیاده‌سازی کنند و انتظارات خود را کنترل کنند، زیرا بازار ارزهای دیجیتال هنوز به‌طور کامل از بازار خارج نشده است.

پنج کریپتو که در شرایط فعلی بازار جذاب به نظر می رسند عبارتند از MEMAG، APT، FGHT، MINA، و CCHG که همگی خریدهای بالقوه در حال حاضر بر اساس شاخص های اساسی و/یا فنی هستند.

Meta Masters Guild (MEMAG) یکی از بهترین کریپتوها برای خرید امروز است

Meta Masters Guild (MEMAG) با “تصنف بازی Web3” آینده خود ایده های جالبی را به فضای بازی Web3 ارائه می دهد که بر ایجاد یک اقتصاد فرابازی متمرکز بر جامعه متمرکز است. دنیای فراجهانی که بازی های مختلف موبایل را در ژانرهای مختلف به هم پیوند می دهد.

MMG با ترکیب فناوری بلاک چین و جامعه غیرمتمرکز، بازی را یک قدم جلوتر می برد. آنها مصمم به ایجاد محیطی جذاب هستند که هم سرگرمی و هم ارتباط را تشویق می کند و در عین حال مشکلات مدرنی را که گیمرها با آن مواجه می شوند حل می کند.

علاوه بر فهرستی از بازی های با کالیبر بالا، این پروژه همچنین یکپارچه خواهد شد NFT ها و جوایز کریپتو MMG برای شناسایی بازیکنان به خاطر تعهد و تعهدشان در بازی‌هایی که به زودی در دسترس خواهند بود، ایجاد می‌شود و به آنها ارز دیجیتال MEMAG و همچنین کنترل چندین جنبه در بازی را می‌دهد. از طریق یک سیستم اقتصاد باز، بازیکنان می‌توانند موجودی دیجیتال و ارز را با جوایز Gems مبادله کنند که می‌تواند به پول واقعی یا اقلام NFT در داخل بازی مبادله شود.

برای راه اندازی جامعه بازی Web3، آنها Meta Kart Racers را توسعه داده اند – یک بازی مسابقه ای هیجان انگیز با دو حالت: Player vs Player و single-player – که همه می توانند در دستگاه تلفن همراه خود به آن دسترسی داشته باشند.

MMG بازی‌های Web3 بیشتری را در دست توسعه دارد که قرار است در اکوسیستم Meta Masters Guild نیز عرضه شوند.

معامله‌گران ارزهای دیجیتال برای شرکت در راه‌اندازی پیش‌فروش توکن MEMAG MMG هجوم آورده‌اند که منجر به جمع‌آوری 1.45 میلیون دلاری در عرض چند هفته شد.

اکنون به انجمن متا مسترز مراجعه کنید

مناسب (APT)

1674831972 858 بهترین کریپتو برای خرید امروز 26 ژانویه – MEMAG، APT،

Aptos در حال حاضر یک روند صعودی قوی را تجربه می کند، به طوری که قیمت در اوایل جلسه معاملاتی امروز به بالاترین حد خود یعنی 20.40 دلار رسید. میانگین متحرک نمایی 20 روزه و 50 روزه (EMAs) هر دو زیر قیمت فعلی معامله می شوند که نشان می دهد روند کوتاه مدت و میان مدت صعودی است.

RSI همچنین نشان دهنده یک روند صعودی قوی است، با خواندن 89.61، همانطور که نشانگر MACD است، با هیستوگرام MACD روز قبل بالاتر از روز جاری.

APT در حال حاضر توسط سطح توسعه یافته فیبوناچی FIB 1.272 در 17.74 دلار پشتیبانی می شود و اگر با موفقیت از سد روانی 20 دلار عبور کند، هدف احتمالی بعدی آن FIB 1.618 در 21.73 دلار خواهد بود.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا Aptos در حال حاضر روند صعودی را تجربه می کند. اولاً، این شرکت اولین AptosMoveMonday سال 2023 خود را در 9 ژانویه میزبانی کرد که تقریباً همزمان با حرکت صعودی قیمت $APT بود. بنیانگذاران آن فعالانه به تعدادی از سؤالات پاسخ دادند و در طول جلسه درباره بسیاری از تحولات آینده بحث کردند.

علاوه بر این، در 20 ژانویه، بایننس از افتتاح دو استخر نقدینگی جدید برای Aptos با $APT/BTC و $APT/USDT خبر داد. این به افزایش قیمت و حجم معاملات برای $APT کمک کرد. علاوه بر این اعلامیه ها، افزایش فعالیت معاملاتی و توجهی که Aptos به دلیل رالی خود به خود جلب می کند، باعث ایجاد گلوله برفی در معامله گران می شود. FOMO به رمزارز.

اگرچه Aptos هنوز هم می تواند یک خرید باشد، سایر ارزهای دیجیتال مانند Fight Out ممکن است پتانسیل بیشتری داشته باشند، زیرا Aptos امروز شروع به تجربه عقب نشینی می کند.

مبارزه کردن (FGHT)

Fight Out، یک زنجیره باشگاه بدنسازی که به زودی راه اندازی می شود و برنامه تناسب اندام مبتکرانه حرکت برای کسب درآمد ساخته شده بر اساس فناوری Web3، قصد دارد جامعه و راه حل های با تکنولوژی بالا را به صنعت تناسب اندام بیاورد و در عین حال برنامه های تمرینی انحصاری متناسب با افراد خود را در اختیار کاربران قرار دهد. نیاز دارد.

کسانی که در دستیابی به اهداف سلامتی خود با این برنامه پشتکار دارند، با توکن‌های REPS پاداش می‌گیرند – نه تنها انگیزه را افزایش می‌دهد، بلکه آنها را قادر می‌سازد تا با حفظ یک سبک زندگی سالم، درآمد کسب کنند. برنامه M2E توسط یک تیم متخصص متشکل از متخصصان که از قبل از طریق فرآیند بررسی دقیق CoinSniper واجد شرایط هستند، توسعه می‌یابد.

Fight Out صنعت تناسب اندام را با سالن های ورزشی پیشرفته خود متزلزل می کند که مجهز به ویژگی های تعاملی مانند “آینه” برای نمایش پروفایل های کاربر و استفاده از حسگرها برای راهنمایی زمان واقعی در تمرینات هستند – رفتن به باشگاه را بسیار لذت بخش تر می کند. برای تکمیل همه چیز، Fight Out ورزشکاران مشهوری مانند آماندا ریباس از UFC و ساوانا مارشال، قهرمان سابق وزن متوسط ​​WBO را به برنامه سفیر خود آورده است.

Fight Out قرار است در سال‌های آینده به یک بازیگر اصلی در صنعت برنامه‌های تناسب اندام و زنجیره تناسب اندام تبدیل شود. اکنون سرمایه گذاری در رویداد پیش فروش Fight Out – با پاداش تا 50٪ برای سرمایه گذاری های بیش از 50 هزار دلار – فرصت خوبی برای ورود به طبقه همکف پروژه است.

در حال حاضر بیش از 3.48 میلیون دلار جمع‌آوری شده است، که ثابت می‌کند این پروژه با نزدیک شدن به راه‌اندازی، شتاب چندانی ندارد. قبل از شروع مرحله 2 و افزایش قیمت توکن وارد رینگ شوید و حرکت خود را انجام دهید.

اکنون از Fight Out دیدن کنید

پروتکل مینا (MINA)

1674831972 45 بهترین کریپتو برای خرید امروز 26 ژانویه – MEMAG، APT،

MINA یک آلتکوین است که با افزایش قیمت 22.36 درصدی در بسته شدن شمع دیروز شاهد افزایش قیمت قابل توجهی بوده است. هدف پروتکل Mina این است که یک گزینه سبک وزن و زیرک برای توسعه دهندگان بلاک چین باشد و اندازه ثابت آن بیش از 22 کیلوبایت نباشد.

دلیل روند صعودی قیمت فعلی MINA مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد بخشی از افزایش بازار گسترده‌تر و پیش‌بینی کاهش احتمالی نرخ بهره توسط فدرال رزرو باشد.

در حال حاضر، MINA با کاهش 1.90 درصدی ارزش روز با قیمت 0.671 دلار معامله می شود. متحرک نمایی 200 روزه را در اوایل جلسه معاملاتی امروز مجدداً آزمایش کرد و بالاترین قیمت درون روزی 0.770 دلار را ثبت کرد.

حمایت فوری آن در حدود ناحیه حمایت 0.581 تا 0.603 دلار است در حالی که مقاومت فوری آن منطقه بین 0.773 تا 0.815 دلار است که با متحرک نمایی 200 روزه در 0.76 دلار تلاقی دارد. اگر قیمت با موفقیت این سطح را بازیابی کند، هدف بالقوه بعدی مقاومت روانی 1 دلار است.

با استفاده از Real Utility C+Charge (CCHG) یکی از بهترین کریپتوها برای خرید امروز است.

C+Charge به دنبال ایجاد تغییر در بازار شارژ خودروهای الکتریکی با سیستم پرداخت همتا به همتای پیشگامانه و برنامه پاداش با استفاده از فناوری بلاک چین است. این پلتفرم به صاحبان وسایل نقلیه الکتریکی با کریپتوهای اعتباری کربنی پاداش می‌دهد و در عین حال به آنها کمک می‌کند به ایستگاه‌های شارژ دسترسی پیدا کنند و تراکنش‌های پرداخت را سریع‌تر پردازش کنند و راهی آسان و ایمن برای شارژ کردن خودروهایشان به آن‌ها بدهد.

برای دارندگان خودروهای برقی که به دنبال راهی مطمئن و یکپارچه برای یافتن ایستگاه های شارژ و نظارت و بررسی جلسات شارژ خود هستند، C+Charge گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

با پیش فروش در حال انجام، این فرصت شما برای دریافت C+Charge است رمزارز پایدار توکن‌ها، CCHG، با نرخ اولیه 0.013 دلار USDT به ازای هر توکن، قبل از اینکه در سه مرحله قیمت‌گذاری شوند و به قیمت نهایی 0.02350 دلار برسند.

اکنون به C+Charge مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا