بازی

بهترین بازی های ورزشی انحصاری The Switch

نکات برجسته

  • نینتندو سوییچ بازی‌های ورزشی انحصاری را با شخصیت‌های نینتندو ارائه می‌کند و تجربه بازی منحصر به فردی را ارائه می‌کند که در کنسول‌های دیگر یافت نمی‌شود.

  • برخی از بازی‌های ورزشی انحصاری مانند Soccer Slammers و Sports Story نتوانسته‌اند با گیم‌پلی و محتوای ضعیف تحت تأثیر قرار گیرند.

  • Mario Tennis Aces با کنترل های بهبودیافته و یک کمپین سرگرم کننده تک نفره، امتیاز بازی Mario Tennis را با موفقیت احیا کرد.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

هر زمان که دوست داشتید یک بازی ورزشی را به تنهایی یا با دوستان انجام دهید، نینتندو سوییچ ممکن است اولین کنسولی نباشد که برای گرافیک های درخشان و عناوین Triple-A به ذهنتان خطور می کند. اکثر بازی‌های ورزشی دارای مجوز، مانند NHL و Madden، حتی در واحد هیبریدی نینتندو منتشر نمی‌شوند.

مربوط

بهترین بازی های نینتندو سوییچ در تمام دوران

نینتندو سوییچ از زمان عرضه‌اش در سال 2017 تسلط داشته است و اکنون مجموعه گسترده‌ای از بازی‌های خارق‌العاده را داریم که می‌توانیم در حال حرکت باشیم.

با این حال، نینتندو هرگز برای موفقیت به پشتیبانی شخص ثالث اعتماد نکرده است. با وجود نداشتن برخی از موفق ترین عناوین این صنعت بر روی پلتفرم خود، این شرکت با انتشار بازی های ورزشی خود که معمولاً ماریو و همراهانش در آن حضور دارند، این موضوع را دور می زند. Nintendo Switch بازی‌های ورزشی انحصاری‌تری نسبت به PS5 و Xbox دارد، اما همه آنها نمی‌توانند یک سوراخ در یک باشند.

به روز شده در 5 آوریل 2024 توسط Kyle Chamaillard: مدتی است که یک بازی ورزشی انحصاری برای نینتندو سوییچ وجود نداشته است – متاسفم برای کسانی که منتظر یک Mario Lacrosse رسمی هستند – اما اخیراً تصمیم گرفتیم به این لیست برگردیم تا مطمئن شویم که به روز و سازماندهی شده است.

8 فوتبال اسلمرز

توسعه دهنده

اتوو

تاریخ انتشار

14 ژوئن 2018

تعداد بازیکنان

1-4

بیشتر بازی‌های ورزشی انحصاری روی شخصیت‌های نینتندو ستاره سوییچ که برای کسب افتخار با یکدیگر رقابت می‌کنند. Soccer Slammers یکی از معدود استثناها است و به نظر می‌رسد که می‌توانست از یک بازی کوتاه یا نوعی پیچش سود ببرد.

این بازی فوتبال به سبک آرکید دارای مسابقات دو در مقابل دو، با گیم پلی کسل کننده و محیط های ملایم است. همچنین در محتوا بسیار سبک است. این ناامیدکننده است زیرا کارگردان، جولز واتهام – که مجموعه عالی Mutant Mudds را خلق کرد – نتوانست زیبایی‌شناسی جذاب و گیم‌پلی جذاب آن بازی‌ها را با Soccer Slammers تطبیق دهد.

7 داستان ورزشی

عکس داستان ورزشی برای برچسب ها

داستان ورزشی

بستر، زمینه)
تعویض

منتشر شد
24 دسامبر 2022

ژانر(های)
بازی های مستقل

Golf Story یکی از بسیاری از بازی‌های عالی موجود در سوییچ در سال اول آن بود و به یکی از بهترین نمونه‌هایی تبدیل شد که چرا توسعه‌دهندگان مستقل باید بازی‌های خود را روی کنسول قرار دهند. در سال 2019 دنباله‌ای با وعده‌ی ورزش و فعالیت‌های بیشتر اعلام شد، اما Sports Story با گیم‌پلی و ساختار ناامیدکننده‌اش توپ را کنار گذاشت.

پس از تأخیرهای متعدد، سرانجام در هفته های پایانی سال 2022 بدون هیچ گونه بازاریابی در سایه، Sports Story حذف شد. عجیب بود که یکی از موردانتظارترین بازی های سوییچ به این شکل عرضه شود، اما به نظر می رسد که بازی پر از اشکالات و اشکالاتی است که مانع از کل تجربه می شود. به‌روزرسانی‌ها و وصله‌ها می‌توانند این موارد را در طول زمان برطرف کنند، اما باید به Sports Story زمان بیشتری داده می‌شد تا مشکلات خود را قبل از در دسترس قرار گرفتن برای عموم برطرف کند.

6 ماریو و سونیک در بازی های المپیک توکیو 2020

توسعه دهنده

سگا

تاریخ انتشار (آمریکای شمالی)

5 نوامبر 2019

تعداد بازیکنان

1-8

ماریو و سونیک شروع به رویارویی در المپیک برای Wii کردند، و رقبا هنوز هم هر چند سال یک بار برای مسابقه بعدی با هم روبرو می شوند. این دو طلسم، در کنار دوستان و دشمنان خود، در رویدادهایی مانند چرخش باتوم، بوکس، و ژیمناستیک شرکت می کنند تا ببینند چه کسی می تواند طلا را به خانه برد.

مربوط

بهترین بازی های چند نفره رایگان در سوئیچ

نینتندو سوییچ سنگری برای تجربه بازی های چندنفره عالی و رایگان است.

Mario & Sonic در بازی‌های المپیک توکیو 2020 در ارائه طیف گسترده‌ای از شخصیت‌ها و رویدادهای قابل بازی برتری دارد، اما عمق کافی برای به چالش کشیدن شما را به هیچ‌وجه ارائه نمی‌کند. بازی در بهترین حالت خود زمانی است که با دوستان خود بازی می کنید، زیرا حالت تک نفره بسیار خشک است و بازی در برابر CPU به همان اندازه ذهن را خسته می کند. گنجاندن رویدادهای 16 بیتی برای مدتی سرگرم کننده است اما پس از چند بار پخش جذابیت خود را از دست می دهد.

پوستر Mario Strikers Battle League

Mario Strikers: Battle League

توسعه دهندگان
بازی های سطح بعدی

منتشر شد
10 ژوئن 2022

ESRB
E10+ برای همه 10+ به دلیل خشونت کارتون، شیطنت کمیک

ماریو، لوئیجی و بقیه خدمه تقریباً به اندازه تنیس یا گلف وقت خود را صرف بازی فوتبال نکرده اند. اکثر بازی‌های ورزشی ماریو بر روی NES یا N64 شروع شدند، اما اولین بازی Mario Strikers در سال 2005 برای GameCube منتشر شد و تنها چند سال بعد دنباله آن برای Wii منتشر شد.

بیش از یک دهه بعد، Mario Strikers بازگشته است، و در حالی که دیدن بازگشت آن هیجان انگیز است، Battle League چیز جدیدی به این سری ارائه نمی دهد و حتی محتوای کمتری نسبت به نسخه های قبلی خود دارد. بزرگترین تغییر، معرفی سیستم چرخ دنده است که به شما امکان می دهد یک شخصیت را با لباس های جدید شخصی سازی کنید که بر آمار آنها نیز تأثیر می گذارد. بازی‌های سطح بعدی با دو بازی اخیر Luigi’s Mansion همراه شده‌اند، بنابراین دیدن آنها با Mario Strikers: Battle League شگفت‌انگیز است.

4 ماریو گلف: سوپر راش

MARIO GOLF SUPER RUSH

ماریو گلف: سوپر راش

توسعه دهندگان
برنامه ریزی نرم افزار Camelot

منتشر شد
25 ژوئن 2021

ESRB
E برای همه به دلیل خشونت خفیف کارتونی

گلف معمولاً ورزشی کندتر است که بسیاری از بازی با دوستان برای استراحت و گذراندن اوقات خوش لذت می برند. سری ماریو گلف همیشه توانسته است حسی مشابه را از راحتی خانه شما تقلید کند. فهرستی رنگارنگ از شخصیت‌ها و ده‌ها دوره خلاقانه، این مجموعه را برای مدت طولانی تعریف کرده‌اند، و Mario Golf: Super Rush عمدتاً همچنان این مشعل را حمل می‌کند.

مانند سایر عناوین ورزشی ماریو برای سوییچ، یکی از انتقادات عمده علیه Super Rush کمبود محتوای آن در زمان عرضه بود. با گذشت بیش از یک سال، بازی همچنان محتوای جدیدی دریافت می کند، اما این تنها مشکل نبود. Super Rush حالت جدیدی به نام Speed ​​Golf را معرفی می کند که در آن بازیکنان به مسابقه می پردازند تا ببینند چه کسی می تواند سریعتر توپ خود را در سوراخ فرود آورد. این یک بار دیگر یک ترفند جالب است که تنها پس از چند دور به سرعت جذابیت خود را از دست می دهد.

3 ماریو تنیس ایس

توسعه دهنده

کملوت

تاریخ انتشار

22 ژوئن 2018

تعداد بازیکنان

1-4

وقتی ماریو پرنسس هلو را از Bowser نجات نمی‌دهد یا فیلمی نمی‌سازد، معمولاً می‌توان ماریو را در حال مهمانی، رانندگی کارت‌های مسابقه یا بازی تنیس با همراهانش یافت. اولین باری که می‌توانید ماریو را در زمین بازی ببینید، در Virtual Boy در سال 1995 بود، و تقریباً سه دهه بعد، بازگشت او هرگز بهتر از این نبود.

مربوط

بهترین بازی های جهان باز در نینتندو سوییچ

با برخی از بهترین بازی‌های جهان باز در نینتندو سوییچ، افق‌های جدید هیجان‌انگیز و وسیع را کاوش کنید.

پس از اینکه Mario Tennis: Ultra Smash برای Wii U نتوانست مخاطبان را جذب کند، فشار زیادی برای Mario Tennis Aces وجود داشت تا شهرت این برند را بازگرداند. خوشبختانه، Aces بسیاری از مشکلات نسخه قبلی خود را با کنترل های سخت تر، ترفندهای کمتر و یک کمپین سرگرم کننده تک نفره برطرف می کند. هنوز برخی از حالت‌های چندنفره که به بدنام شدن نسخه‌های N64 و GameCube کمک کرده‌اند را ندارد، اما همچنان یک بازی خوب برای بازی به تنهایی یا با دوستان است.

2 نینتندو سوییچ ورزشی

NINTENDO SWITCH SPORTS

نینتندو سوییچ ورزشی

توسعه دهندگان
نینتندو

منتشر شد
29 آوریل 2022

ESRB
E10+ برای همه 10+ به دلیل خشونت خفیف

باورش سخت است که نینتندو پنج سال طول کشید تا جانشین معنوی Wii Sports را روی سوییچ عرضه کند. نسخه اصلی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تمام دوران است و Joy-Con برای تکرار کنترل‌های ساده و شهودی که برای موفقیت Wii Sports ضروری بودند، عالی است.

Nintendo Switch Sports شامل ورزش‌های آشنا مانند تنیس و بولینگ است و در عین حال ورزش‌هایی مانند بدمینتون و فوتبال را نیز معرفی می‌کند. برخلاف Wii Sports، می‌توانید به صورت آنلاین با بازیکنان دیگر روبرو شوید و لباس‌ها و شکلک‌های جدیدی را برای آواتار خود جمع‌آوری کنید. قرار است ورزش‌های بیشتری در آینده منتشر شوند، و اگر به اندازه بازی‌های فعلی سرگرم‌کننده هستند، Nintendo Switch Sports این پتانسیل را دارد که به یک بازی ضروری برای هر دارنده سوییچ تبدیل شود.

1 داستان گلف

توسعه دهنده

بازی های نوار کناری

تاریخ انتشار

28 سپتامبر 2017

تعداد بازیکنان

1-2

در ابتدا قرار بود Golf Story بر روی Wii U منتشر شود. بارها با تاخیر مواجه شد و با کمک نینتندو در نهایت در سال 2017 روی سوییچ منتشر شد. Golf Story نه تنها اولین بازی ورزشی انحصاری کنسول است، بلکه هنوز هم بهترین و قانع کننده ترین بازی در ترکیب است.

داستان گلف در نهایت چیزی بیش از یک بازی ورزشی است. همچنین یک RPG پر از شخصیت های جذاب و داستانی خارق العاده است. در میان راندها با مردم محلی معاشرت کنید و پول نقدی که به سختی به دست آورده اید را برای تجهیزات و مهارت های جدید خرج کنید. گلف بصری است، بنابراین یک بازی عالی است، حتی برای افرادی که با این ورزش آشنا نیستند. داستان گلف اغلب به دلیل نوآوری در ژانر شبیه سازی و زیبایی شناسی با Stardew Valley مقایسه می شود. مفهوم منحصر به فرد آن باعث می شود نه تنها بهترین بازی ورزشی انحصاری برای سوییچ، بلکه یکی از بهترین بازی ها در کتابخانه خیره کننده آن باشد.

بعد

13 بازی کمتر از ارزش گذاری شده در نینتندو سوییچ

ممکن است نام آنها را شنیده باشید، اما نه آنقدر که لیاقتش را دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا