بازی

بازی‌های GameCube که باید روی نینتندو سوییچ باشند

GameCube یکی از تاثیرگذارترین کنسول هایی است که نینتندو تا به حال ساخته است، حتی اگر در زمان عرضه اش به تمسخر گرفته شد زیرا شبیه جعبه غذاخوری کودکان بود. در طول عمر خود، Gamecube در مقایسه با PS2 و Xbox فروش نداشت. با وجود این، نینتندو بازی های شگفت انگیزی را منتشر کرده است که طرفداران نینتندو، پیر و جوان، هنوز هم می توانند از آنها لذت ببرند.

ایجاد تجربیات سرگرم کننده همیشه از اخلاق نینتندو بوده است که هنوز در نینتندو سوییچ نشان داده می شود. در حالی که روزهای کنسول مجازی خیلی گذشته است، ما در عوض می‌توانیم از طریق اشتراک آنلاین آن، بازی‌های کنسول‌های قبلی نینتندو را بازی کنیم. ما معتقدیم که این بازی‌ها باید در این سرویس در دسترس باشند و شایعاتی در مورد افزودن Nintendo GameCube به سوییچ وجود دارد.

به روز شده در 16 آوریل 2024 توسط Destry S.: این فهرست را به‌روزرسانی کرد تا نسخه ویدیویی را در خود جای دهد.

10 F-Zero GX

آخرین ورودی کنسول خانگی در این سری

شاهین آبی در مسابقه گدازه در F-Zero GX.

شرم آور است که این سری از اوایل دهه 2000 خاموش بوده است، به خصوص که امروزه تنها چیزی که ما به دست می آوریم فیلم های کوتاه یا حضور در این سری از طریق بازی های دیگری مانند Super Smash Bros یا Mario Kart است. F-Zero GX مملو از مسابقات با اکتان بالا است، جایی که مسابقه‌دهنده‌ها در وسایل نقلیه جت خود بیشتر شبیه خلبانان هستند.

با F-Zero 99، مسابقه‌ای به سبک بتل رویال که از همان زیبایی‌شناسی نسخه اصلی SNES استفاده می‌کند و به سوییچ می‌آید، امیدواریم شاهد تجدید حیات این IP فراموش شده باشیم. نسخه Switch Online می‌تواند شامل یک حالت آنلاین باشد که می‌تواند 30 مسابقه‌دهنده را به طور همزمان داشته باشد.

9 دنیای Wario

یک پلتفرمر منحصر به فرد و دست کم گرفته شده

واریو در حال کتک زدن دایناسورها در Wario World

Wario World اولین و تنها پلتفرمر سه بعدی از سری Wario بود. در این ورود، واریو وارد دنیای نفرین شده ای می شود که در آن تمام ثروتش علیه او تبدیل شده است و قلعه اش از هم جدا می شود. او باید در چهار دنیای متمایز سفر کند تا نفرین یک مصنوع به نام جواهر سیاه را بشکند.

این بازی چه از طریق سرویس آنلاین و چه به عنوان یک ریمستر، یک افزودنی عالی برای سوییچ خواهد بود، زیرا برخی از کنترل ها هنگام کنترل Wario می توانند قدیمی باشند. سیستم دوربین همچنین می تواند از پیشرفت هایی استفاده کند زیرا برای پلتفرمرهای اکشن سه بعدی بسیار محدود است.

8 کربی ایر راید

مسابقه پارتی که تکرار نشده است

کربی در حال پرواز در شهر در کربی ایر راید

یک بازی مسابقه‌ای که در آن کربی، یک توپ صورتی، روی وسایل نقلیه منحصربه‌فرد شناور می‌شود تا به هدف نهایی برسد. Kirby Air Ride مانند یک مسابقه معمولی بازی نمی کند، بلکه وسایل نقلیه به تنهایی به جلو حرکت می کنند، به جز استفاده از دکمه A، که وسیله نقلیه شما را ترمز می کند و اجازه دریفت کردن را می دهد.

مربوط

10 دوران تعریف لحظات بازی از GameCube

GameCube مورد علاقه بسیاری است و لحظاتی وجود دارد که این علاقه را تقویت می کند.

Air Ride می تواند در سرویس آنلاین عالی باشد زیرا هنوز هم سبک کارتون عالی دارد که دارای کنترل هایی است که مختص این بازی است. مسابقه آنلاین می تواند برای حالت City Trial عالی باشد، جایی که شما و سایر بازیکنان باید یک شهر را کاوش کنید، ارتقاها را پیدا کنید و در پایان دوره آزمایشی با ارتقاهایی که جمع آوری می کنید با یکدیگر مسابقه دهید.

یک بازسازی انحصاری GameCube

Snake پشت میز در Metal Gear Solid: The Twin Snakes پنهان می شود

سری Metal Gear به خاطر نویسندگی و شخصیت‌هایش توسط هیدئو کوجیما رویایی مشهور است. Metal Gear Solid درباره یک سرباز عملیات ویژه به نام Solid Snake است که به جزیره Shadow Moses فرستاده می‌شود تا نقشه‌هایی را برای متوقف کردن یک ماشین هسته‌ای به نام Metal Gear به دست بگیرد. عنوان اصلی پر از صحنه های سینمایی و صداپیشگی است که در سال 1998 برای پلی استیشن انقلابی بود.

Metal Gear Solid: The Twin Snakes نسخه بازسازی شده بازی اول است، با صحنه های متحرک جدید، خطوط صوتی جدید و سبک بازی به روز شده که شبیه Metal Gear Solid 2 است. در حالی که مجموعه MGS در سوییچ است، The Twin Snakes یک بازی ارائه می دهد. برداشت متفاوت از بازی اصلی

6 Pokemon: XD Gale of Darkness

Snag Trainers’ Shadow Pokemon

مربی پوکمون در کنار مرکز پوکمون در Pokemon: XD Gale of Darkness ایستاده است

Pokemon: XD Gale of Darkness دنباله‌ای از Pokemon Colosseum است، که در آن با مربیان و سازمان‌های شیطانی مبارزه می‌کنید در حالی که می‌توانید پوکمون‌های آن‌ها را اگر Shadow Pokemon هستند، ضبط کنید. Shadow Pokemon به هاله ای تاریک آلوده شده است، و این شما هستید که باید آنها را تسخیر کنید و قلب آنها را پاکسازی کنید، تغییری نسبت به نحوه ضبط بازی های اصلی در برخوردهای تصادفی در طبیعت.

Pokemon: XD می تواند به عنوان یک بازی خدمات آنلاین کار کند که در آن با سایر بازیکنان در حالت آنلاین اضافه شده مبارزه می کنید، شبیه به بازی های Pokemon Stadium در همان سرویس. Pokemon بازی همچنین می تواند در Pokemon Home یکپارچه شود، یک سرویس آنلاین که قادر به انتقال پوکمون های گرفته شده در بازی های دیگر است.

5 Star Wars Rogue Squadron 3: Rebel Strike

سه گانه اصلی، و سپس برخی

X-wing در Star Wars Rogue Squadron 3: Rebel Strike با امپراتوری مبارزه می کند

در Star Wars Rogue Squadron 3: Rebel Strike، شما کنترل بسیاری از ستارگان معروف و کشتی‌های موجود در فیلم‌های جنگ ستارگان را برعهده دارید و در میان ناوگان‌ها مبارزه می‌کنید. همچنین ماموریت های پیاده روی را اضافه کرد که در آن شما شخصیتی مانند لوک اسکای واکر را کنترل می کنید و با سیستم هدف گیری وحشتناک به اطراف می دوید و به دشمنان شلیک می کنید.

مربوط

15 بازی چند پلتفرمی که در GameCube بهترین بودند

بازی‌های چند پلتفرمی زیادی وجود داشتند که به GameCube راه پیدا کردند و برخی از آنها بهترین‌ها را در آنجا بازی کردند.

یک ریمستر روی سوئیچ جایگزین بهتری خواهد بود، زیرا کنترل ها می توانند در ماموریت پیاده روی ثابت شوند. یک حالت Co-op آنلاین نیز می تواند اضافه شود که شامل تمام ماموریت های Rogue Squadron 2: Rogue Leader می شود.

4 نشان آتش: مسیر درخشندگی

RPG استراتژیک Perma-Death

Ike در Fire Emblem: Path Of Radiance قطار می کند

سری Fire Emblem برای اولین بار از طریق بازی های Super Smash Bros به بسیاری از بازیکنان بین المللی معرفی شد که شامل مارث و روی به عنوان مبارز بودند. Fire Emblem یک RPG استراتژیک است که در آن باید تیمی از کهن الگوهای مختلف را تشکیل دهید. شمشیرها، تبرها و نیزه ها. این سلاح ها توسط حریفان نیز استفاده می شود و روی سیستم سنگ، کاغذ، قیچی کار می کنند.

Fire Emblem: Path of Radiance می‌تواند یک مکمل خوش‌آمد برای سوییچ باشد، زیرا این بازی سبک قدیمی‌تری از سری‌های پر رونق را ارائه می‌دهد که می‌تواند برای بازیکنان جدیدتر این سری شاداب باشد.

3 تاریکی ابدی: مرثیه عقل

اولین رتبه بندی ام توسط The Big N منتشر شد

تروجان خود را در Eternal Darkness: Sanity's Requiem مسلح می کند

Eternal Darkness: Sanity’s Requiem چیزی را که ما انتظار داریم یک بازی ترسناک بقا باشد، نشان داد. شما کنترل چندین شخصیت را به دست می گیرید که هر کدام مجموعه ای از سلاح های مخصوص به خود را دارند زیرا همگی از زمان های مختلف آمده اند. در یک جدول زمانی شما به عنوان یک سرباز تروجان می جنگید، در حالی که در جدول دیگر شما به عنوان یک پزشک در دهه 1950 بازی می کنید. با این حال، هر شخصیت دارای مجموعه ای از جادوهای جادویی مشابه برای بهبود یا آسیب رساندن است.

مربوط

18 بهترین بازی ترسناک در GameCube، رتبه بندی شده

برخی از ترساندن کیفیت در مکعب نینتندو.

Eternal Darkness همچنین به داشتن سنج سنج معروف است، جایی که، درست مانند HP یا MP، تخلیه می‌شود و پس از اتمام، بازی موانعی را پرت می‌کند که دیوار چهارم را می‌شکند. اینها شامل تغییر اندازه کاراکترها، ذخیره فایل‌های در حال حذف یا کاهش حجم تلویزیون است. بازی سزاوار بازسازی به روز شده برای سوییچ است، زیرا بسیاری از موانع سلامت عقل به دلیل شبیه بودن به فناوری قدیمی دهه 2000 باید به روز شوند.

2 Star Fox: Assault

یک جواهر دست کم گرفته شده

آروینگ در نقش کریستال در فیلم Star Fox: Assault مبارزه می کند

اگرچه Star Fox: Assault توسط بسیاری از طرفداران سرسخت Star Fox مورد بررسی قرار گرفته است، اما به دلیل جلوه‌های بصری، موسیقی متن و انواع مختلف سبک‌های گیم‌پلی، همچنان تاثیرگذار است. لحن داستان جدی‌تر است، زیرا تهدید در این داستان جهانی‌تر است و باعث می‌شود دشمنان سابق مانند Star Wolf به نیروهای ما بپیوندند. اولین مورد برای این سری، بخش‌های پیاده روی بازی است که در آن شما به عنوان فاکس مک کلود، رهبر Star Fox، مسلح به اسلحه و بمب بازی می‌کنید.

Star Fox: Assault می‌تواند روی سرویس آنلاین سوییچ کار کند، زیرا بازی هنوز هم تا به امروز چشمگیر به نظر می‌رسد. آنلاین همچنین می تواند به راحتی با حالت چند نفره به خوبی کار کند. ما به Star Fox بیشتری نیاز داریم!

1 سول کالیبر 2

یک مهمان ویژه از سریال Legend Of Zelda

لینک در Soul Calibur 2 با یک دشمن ناشناس مبارزه می کند

در سال 2002، Soul Calibur 2 به طور همزمان روی پلی‌استیشن 2، ایکس‌باکس و گیم‌کیوب راه‌اندازی شد – این بازی اساساً یک بازی است، به جز اینکه هر کدام یک شخصیت انحصاری دارند که کنسول مربوطه خود را نشان می‌دهد. پلی استیشن هیهاچی Tekken، ایکس باکس کمیک بوک ضد قهرمان Spawn و GameCube The Legend of Zelda’s Link را دریافت کرد. داشتن لینک به عنوان یک شخصیت مهمان در یک بازی مبارزه ای، علاوه بر Super Smash Bros، برای طرفداران نینتندو یک رویا بود. مجموعه حرکتی او به بسیاری از آیتم‌های موجود در سری مربوطه‌اش اشاره می‌کند، در حالی که شامل حرکاتی مانند ضربات و تکل‌هایی بود که قبلاً دیده نشده بود.

در سال 2013، یک نسخه HD بر روی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 راه اندازی شد که هر دو شامل Heihachi و Spawn بودند، اما لینک را شامل نمی شد. این نسخه شامل بافت های تمیز و حالت آنلاین در مقابل بود. این نسخه HD باید با تمام کاراکترهای انحصاری در این نسخه در سوییچ گنجانده شود زیرا قبلاً از فروشگاه مایکروسافت حذف شده است.

بعد

10 بهترین بازی Nintendo GameCube در تمام دوران

جواهرات بسیار زیادی برای چنین سیستم دست کم گرفته شده ای.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا