بازی

نحوه بازی به عنوان Kuma در Tekken 8

Tekken 8s فهرست دارای شخصیت‌هایی از همه نوع است، از اپراتورهای نیروهای ویژه گرفته تا استادان هنرهای رزمی و خرس‌ها، که یکی از متنوع‌ترین بازیگرانی را که می‌توانید در فهرست راه‌اندازی به اندازه و وسعت آن بخواهید، ایجاد می‌کند. چه به دنبال جدی شدن و مقابله با حالت رتبه‌بندی یا بازی معمولی‌تر باشید، حداقل یکی از این شخصیت‌ها مطابق میل شما صحبت می‌کند.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

اگر می خواهید ارباب خرس ها شوید، دو گزینه دارید: کوما و پاندا. در حالی که هر دو بسیار شبیه به هم بازی می کنند و تا حد زیادی لیست حرکت یکسانی را به اشتراک می گذارند، تفاوت های جزئی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید، به همین دلیل است که تمرکز امروز بر روی کوما آموزش دیده با هیهاچی است!


بررسی اجمالی کوما

Tekken-8-And-Entrance

علیرغم اینکه یک نسبتاً ساده شخصیت، انتخاب کوما می تواند برای تازه واردان کمی چالش برانگیز باشد، خوب، او یک خرس است، و تلاش برای کشف اینکه چگونه به عنوان یک خرس به حریف خود وارد شوید، پیچیده تر از آن چیزی است که ممکن است به نظر برسد. آی تی می تواند چالش برانگیز باشد که سر خود را در اطراف موضع گیری های منحصر به فرد او قرار دهید چه زمانی از آنها استفاده کنیم و چگونه شکاف را ببندیم.


به طور کلی، کوما دارد پوک های عالی و راه هایی برای مقابله با آسیب های عظیم تراشه به مخالفت او، اما در واقع وارد شدن و وادار کردن حریف به انجام حرکت اشتباه برای تنبیه آنها می تواند بسیار سخت باشد به جلو. در حالی که برای انتخاب کوما لازم نیست استاد بازی باشید، ممکن است مجبور شوید کمی به آزمایشگاه بروید تا همه چیزهایی را که او توانایی دارد درک کنید.

در حالی که مبتدی ترین شخصیت نیست، تازه واردها باید با انتخاب کوما خوب باشند اگر آنها مایل باشند مدتی را در حالت تمرین بگذرانید تا به مجموعه مهارت های منحصر به فرد خود دست پیدا کنید. او یک شخصیت با ارزش و سرگرم کننده برای یادگیری و دارای یک سقف مهارت نسبتاً بالا، به این معنی که شما دائماً با او تکامل خواهید یافت و هر چه بیشتر بازی کنید و بهتر شوید!

حرکات مهم کوما

Tekken-8-And-Bear-Slash


اکنون که مرور اولیه کوما از راه رسیده است، اجازه دهید به برخی از حرکات مهم تر او شیرجه بزنید که شما خواهید بود بیشتر از دیگران برای شروع تخلف خود استفاده می کند. باز هم کوما به برخی از آنها دسترسی دارد مواضع منحصر به فرد، که نحوه وارد کردن آن را در جدول زیر به همراه نحوه اجرای او خواهیم گفت رایج ترین لانچر و شروع کننده های ترکیبی!

★ = خنثی (هیچ چیزی را فشار ندهید)

حرکات مهم برای کوما

انتقال نام

ورودی

نوع حمله

هاپ کیک

u/f 3

حمله میانی/لانچر

صلیب پنجه خرس

f 1+2، 1+2

حمله میانی/حمله گردباد

اولترا کوما

u/f 2

حمله میانی/حمله خانگی


Combo Starter در Counter Hit.

خرس اسلش

ب 1

حمله میانی / پاور کراش / جذب کننده حرارت


حملات Mid/High دریافتی را جذب می کند.

شکار

3+4

کوما وارد وضعیت شکار خود می شود.

خرس بنشین

d 3+4

کوما وارد حالت نشستن خرس خود می شود.

رول خرس

(در حال خمیدن) 1+2

کوما وارد Bear Roll Stance می شود.


لطفا توجه داشته باشید که جدول بالا فقط نوک کوه یخ است. کوما فهرست کامل حرکت بسیار گسترده است و بسیار بزرگتر از آنچه در بالا ارائه شده است. اگر می خواهید همه چیز را از شخصیت خود به دست آورید، ما قویاً توصیه می‌کنیم به حالت تمرین بروید و او را با دقت بیشتری یاد بگیرید آنجا!

و ترکیبات

Tekken-8-Kuma-Heat-Smash

با توجه به تمرکزهای مهم تر کوما، اکنون می توانیم به سراغ آن برویم نان و کره از هر راهنمای Tekken: ترکیبات کوما راه های هیجان انگیز زیادی برای شروع حمله و اجرای کمبوها دارد که او را در این زمینه بسیار رسا می کند.

در زیر چندین بخش وجود دارد که بسیاری از ترکیبات کوما را برجسته می کند استاندارد به ضد ضربه یکی به آنهایی که نمایش می دهند دیوار حمل می کند و چگونه می توان همه چیز را با a هنر خشم. ترکیب‌های بسیاری در زیر وجود دارد که باید تمرین کنید تا بیشترین بهره را از کوما در نبرد ببرید!


Combos استاندارد ضربه کوما

  • u/f 3 > b 2, 1 > b 2, 1 D > (شکار) d 1+2 > (شکار) d/f 2 > ff > u/f 2 > b 1
  • 2، 1، 2 > u 1+2، D > (شکار) 1 > b 2، 2، 1 > d/b 2+3
  • f 1+2، 1+2 > bb ★ > 3+4 > (شکار) d 1+2 > (شکار) d 1+2 > (شکار) 1، 2 (نگهداری)
  • (در حالت ایستاده) 2 B، 2، 1 B > 2، 2، 1 > u/f 2 > ff > d 1+2
  • (Bar Roll) 1+2 > d 1+2 > (Bear Sit) 2 > ff > b 2, 1 D > (Hunting) d 1+2 > (Hunting) 1, 2

کوما ضد ضربه ترکیبی

  • 1، 1، 1 > ff > u 1+2، D > (شکار) 1 > b 2، 1 D > (شکار) d 1+2 > (شکار) 1، 2
  • u/f 2 > ff > u 1+2، D > (شکار) 1 > b 2، 1 D > (شکار) d 1+2 > (شکار) d/f 2 > ff > u/f 2 > b 1
  • bf 2 > ff > u 1+2، D > (شکار) 1 > b 2، 2، 1 > u/f 2 > dd/ff 2، 1
  • (Sidestep) 1+2 > D/B ★ 1, 2 (Hold) > ff > b 2, 1 D > (Hunting) d 1+2 > (Hunting) 1, 2

Kuma Wall Carry Combos

  • (حرارت فعال) d/f 2، 1 > u 1+2، D > (شکار) 1 > b 2، 2، 1 > u/f 2 > b 1، F > b 2، 1، 1+2 (دیوار Splat) > dd/ff 2, 1 (Wall Break) > f 1+2, 1+2
  • u/f 2 (Counter Hit) > ff > u 1+2، D > (Hunting) 1 > b 2, 1, 1+2 (Wall Splat) > d 1+2 (Wall Break) > f 1+2, 1+2 > ff > u/f 2 > ff > ★ 2+3 > ff > u/f 3، 4 (دیوار اسپلت) > ff > b 2، 1 > d 1+2
  • 1 (Counter Hit) > 1, 1 > ff > b 2, 1 > b 2, 1, 1+2 (Wall Splat) > ffF 1+2 (Wall Blast) > u/f 2 (Wall Splat) > ff b 2، 1 > d 1+2


و Rage Art Combo

  • (Heat Active) d/f 2+3 (Hold) > d/f 2+3 (Hold) > d/f 2+3 > d/f 2+3 > d/f 2+3 > 2+3 (Wall شکست) > u/f 2 > d/f 1+2

نکات و ترفندهای کوما

Tekken-8-Kuma-Victory-Screen

قبل از بستن این راهنمای کوما، می‌خواستیم یک پیشنهاد ارائه دهیم چند نکته و ترفند دیگر به شما کمک می کند سر خود را در نقش یک خرس بپیچید. دوباره، در حالی که وارد شدن به مخالفت خود به عنوان Kuma می تواند چالش برانگیز باشد، زمانی که شما هستید از نزدیک و شخصی، آسیب تراشه را از بین خواهید برد و می تواند یک مزاحم واقعی باشد اگر کارت های خود را درست بازی کنید

کوما bf 2 هست یک حمله بالا که صدمات زیادی بر روی بلوک وارد می کند بلکه او را قادر می سازد راه اندازی به یک ترکیب کامل در تماس، آن را به یکی از بهترین حرکات برای پرتاب کردن پس از وارد شدن به حریف تبدیل می کند.


جدا از آن، او d/f 1، 2، 1+2 هست یک رشته ای عالی که حریف شما را در یک رشته بلاک نگه می دارد، داشتن تو آسیب زیادی به تراشه وارد کند در این فرآیند اگر وصل شد، شما با یک پاداش خواهید گرفت ترکیب طبیعی و آسیب بزرگ، آن را به یک ابزار عالی برای استفاده هر زمان که شکاف را می بندید تبدیل می کند!

بعد

Tekken 8: Yoshimitsu Guide

آیا می خواهید بر هنرهای پیشرفته Manji Ninjutsu تسلط داشته باشید؟ در اینجا نحوه انجام این کار با Yoshimitsu در Tekken 8 آمده است!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا