ارز دیجیتال

Americana با پشتوانه OpenSea دسترسی عمومی به سیستم منحصر به فرد خرک Phygital را ارائه می دهد

منبع: americana.io

سکوی خرک آمریکانا، با حمایت مردمی دریای آزاد بازار NFT، خزانه داری خود را راه اندازی کرده است که به کلکسیونرها امکان ذخیره، نمایش و فروش دارایی های فیزیکی و دیجیتالی را می دهد.

در 21 جولای، Americana اعلام کرد که طاق آن اکنون برای عموم باز است.

به گفته این وب سایت، این پلتفرم اکنون برنامه هایی را با حداکثر سه مورد از “کلکسیون های مورد علاقه شما” می پذیرد.

آمریکاییانا گفت که سال اول خرک بازی رایگان است.

در یک پادکست، جیک فری، موسس و مدیر عامل، این «باز کردن دروازه‌ها» را از نسخه بتا به جمع‌آوران دیگر به‌عنوان یک گام «بزرگ» توصیف کرد که شرکت مدت‌هاست روی آن کار کرده است.

فری توضیح داد که

“شما مستقیماً با یک مدیر هنرهای زیبا کار خواهید کرد – ما با برخی از بهترین گردانندگان هنرهای زیبا در جهان همکاری کرده ایم – صرف نظر از اینکه کالای شما چیست، خدمات دستکش سفید دریافت خواهید کرد. و سپس ما آن را به خزانه خود می آوریم: صندوق ایالتی با امنیت بالا، کنترل دما و بدون مالیات، جایی که ما چیز را ذخیره می کنیم، اما ابتدا آن را دیجیتالی می کنیم.”

این شرکت که سال گذشته راه اندازی شد، پلتفرم مخصوص به خود را دارد که اقلام را دیجیتالی می کند و نمای دقیق و “عمیق” هر یک از این موارد را ارائه می دهد.

پس از آن اشیاء با ارزش، صرف نظر از اندازه آنها، می توانند در خزانه نگهداری شوند یا برای فروش فهرست شوند. فری اظهار داشت: «پیشنهادها مطمئناً وارد خواهند شد، بنابراین شما همیشه می‌توانید در مورد فروش چیزی بگردید و فکر کنید.

حتی در صورت فروخته شدن، کالای فیزیکی نیازی به جابجایی ندارد – می تواند در حالت طاق باقی بماند، در حالی که مالکیت تغییر می کند.

بنابراین، این پلتفرم اکنون به عنوان یک ایستگاه واحد برای خدمات مختلف مرتبط عمل می کند: به کاربران خود یک خزانه فیزیکی، فرآیند حمل و نقل کالا به مرکز، دیجیتالی کردن هر قطعه، احراز هویت مالک از طریق بلاک چین، گزارش وضعیت، و یک بازار آنلاین برای خرید و فروش این دارایی های فیزیکی تأیید شده با بلاک چین ارائه می دهد.

آثار دیجیتالی و فیزیکی با یک عنوان دیجیتال آمریکایی ایمن خواهند شد. به این ترتیب، «گردآورنده‌ها می‌توانند آن‌ها را همان‌طور که خالق در نظر داشت، با هم به دست آورند».

Americana می گوید که خزانه های آن به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته توسط کارشناسان امنیتی پیشرفته نظارت می شود. هنرهای زیبای کروزیر مدیریت.

کلکسیونرها برای ایجاد یک طرح و تکمیل فرآیند احراز هویت قبل از صدور گواهینامه دیجیتالی اصالت، با تیم مشورت خواهند کرد.

این شرکت نیز توسط Reddit یکی از بنیانگذاران الکسیس اوهانیان هفت هفت شش شرکت VC، 6.9 میلیون دلار سرمایه اولیه را در اوایل ماه مه 2022 جمع آوری کرد.

با همکاری OpenSea و خواننده رپ Future، Americana 10000 توکن غیرقابل تعویض (NFT) به نام “Something Token” منتشر کرد که هر کدام به عنوان “عضویت در Americana” عمل می کنند و به دارندگان دسترسی و تخفیف انحصاری ارائه می دهند.

Americana همچنین می گوید که “متعهد به حق امتیاز سازنده است: 10٪ در هر فروش.”

____

بیشتر بدانید:

– نحوه ذخیره ایمن رمزارزها در سال 2023
– هنر برای همه: موزه‌ها و گالری‌ها از هنر دیجیتال و هوش مصنوعی در اجلاس کریستیز استقبال می‌کنند.

– ذره پروژه NFT تکه تکه شده، آثار هنری بنکسی را به صورت امانت به موزه های جهانی می فرستد
– ژوئیه شاهد افزایش کتیبه‌های عادی NFT بیت‌کوین است که به 3.6 میلیون علامت ماهانه نزدیک می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا