شبکه های اجتماعی

Oppo Reno 10 Pro+ احتمالاً دارای سنسورهای مشابه Oppo Reno 10x Zoom است

اوپو رینو 9 سری ممکن است به زودی در کنار Reno Find N2 گوشی های هوشمند در بازار چین طبق گزارش‌ها، سازنده چینی گوشی‌های هوشمند در حال کار بر روی نسخه +Oppo Reno 10 Pro است. احتمالاً این گوشی هوشمند دارای لنز زوم پریسکوپی است که زوم اپتیکال 5 برابر و زوم هیبریدی 10 برابر را ارائه می دهد که قبلاً در Oppo Reno 10x Zoom و Oppo Reno 2 که در آوریل 2019 عرضه شد دیده شده بود.

اخیراً، ایستگاه گفتگوی دیجیتال اطلاعاتی به Weibo رفت و از کاربران پرسید که آیا (آنها) یک پریسکوپ برای سوپرکاپ سری Reno می خواهند؟ همچنین اضافه شد که سری 9 آینده رنو ممکن است ویژگی‌های دوربین پریسکوپ را نبیند.

یکی دیگر از پست‌های Mess With Assen (از طریق Weibo) اشاره کرده است که سری Oppo Reno 10 ممکن است با سنسور پریسکوپ وارد بازار شود. انتظار می رود این گوشی هوشمند سال آینده عرضه شود.

همچنین بخوانید

Oppo Find N2 ممکن است وزن کمتری از گزارش ادعاهای آیفون داشته باشد
Oppo Reno 9 Pro در Geekbench ظاهر می شود ممکن است با Snapdragon 8 Gen 1 SoC 16GB RAM عرضه شود

هر دو خبرساز به ورود دوربین پریسکوپ به مدل رده بالای سری اوپو رنو 10 اشاره کرده اند که احتمالاً گوشی هوشمند اوپو رنو 10 پرو پلاس است که به عنوان “سوپرکاپ” نیز شناخته می شود. ظاهرا این گوشی هوشمند از زوم اپتیکال تا 2 برابر پشتیبانی می کند.

سازنده چینی گوشی های هوشمند هنوز تاریخ عرضه سری اوپو رنو 10 را در بازار خانگی اعلام نکرده است.

اوپو اخیراً با معرفی Oppo A58 خط تولید سری A خود را گسترش داده است چین. این گوشی هوشمند توسط مدیاتک چیپست Dimensity 700 با پردازنده گرافیکی Dimensity 700 جفت شده است. این دستگاه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی SuperVOOC دارد.

گوشی هوشمند اجرا می شود اندروید 12 با لایه خود شرکت ColorOS 12.1 در صدر قرار دارد.

Oppo A58 5G دارای یک دوربین دوگانه پشتی است که از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور پرتره 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در جلو یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وجود دارد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا