بازی

بهترین Scarabs برای کشاورزی در PoE

راه تبعید فصل Necropolis با اضافه کردن صدها Scarabs منحصر به فرد و حذف کامل Sextants از بازی، یک بازسازی بزرگ را به Scarabs معرفی کرد. با تمام این انتخاب‌های اسکراب، همیشه مقایسه‌هایی وجود خواهد داشت که کدام‌ها بهترین‌ها برای کشاورزی ارز هستند.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

این موضوع بسیار ذهنی است زیرا چندین عامل می توانند همه چیز را در یک روز تغییر دهند، چه از طریق تغییر قیمت یا یک ساخت جدید محبوب. صرف نظر از این، بهترین Scarabs همیشه با به حداکثر رساندن استراتژی‌های کشاورزی شما، تأثیری تغییردهنده بازی خواهند داشت و بیشتر از آنچه برای آن پرداخته‌اید به آنها می‌دهد.


اسکراب یادگار بینایی

Reliquary Scarab of Vision در زبانه Scarab در Path of Exile

Scarab Reliquary of Vision Nameless Seer را مجبور می کند تا روی نقشه شما تخم ریزی کند، که به شما فرصتی می دهد تا تعدادی از بهترین آیتم های منحصر به فرد بازی را پیدا کنید. در حالی که نرخ افت این ویژگی‌های منحصربه‌فرد هنوز پایین است، اما در یافتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد ردیف صفر بسیار بهتر از بسیاری از روش‌ها است.


موارد منحصر به فرد ردیف صفر موارد منحصر به فردی هستند که یکی از کمترین شانس حذف را دارند. همه موارد منحصر به فرد ردیف صفر عالی نیستند، اما شامل Mageblood و Headhunter نیز می شود.

Scarab Reliquary of Vision عالی است زیرا برای استفاده کارآمد از آن به هیچ ترکیبی از Scarabs یا اطلس غیرفعال نیاز ندارید. شما فقط Scarab را در دستگاه نقشه خود قرار دهید و به دنبال Nameless Seer بگردید.

در حالی که اسکاراب به تنهایی عالی است، مشکل در قیمت آن است. مواردی که شامل مواردی تصادفی هستند، جایی که می‌توانید مستقیماً بهترین آیتم‌ها را در بازی دریافت کنید، همیشه پس از ماه اول لیگ گران تمام می‌شوند.

اسکاراب های فال

Scarab of Completion در داخل زبانه Scarab در Path of Exile


پیشگویی اسکاراب ها همیشه در یکی از پرسودترین روش های کشاورزی در هر فصل یا لیگ خاصی درگیر هستند. چندین کارت فال با ارزش مانند داروخانه و دکتر وجود دارد. با فرض اینکه Scarabs پیشگویی را با درخت منفعل اطلس مناسب و سایر Scarab ها جفت کنید، کاهش نرخ سقوط این کارت ها همیشه ارزشش را دارد.

اسکاراب فال و اسکراب فال تکمیل همراه با چند اسکراب کمین و درخت اطلس منفعل که استرانگ باکس ها را دوست دارد یک استراتژی کشاورزی بسیار سودآور است. با این حال، هزینه اجرای این استراتژی بسیار بالا است.

اگر ارز کافی ندارید
برای خرید عمده این اسکراب ها، بهتر است
جلو نیا
از این روش کشاورزی مواقعی وجود دارد که هنگام اجرای نقشه ها شروع به از دست دادن ارز می کنید، اما همه چیز به یک قطره داروخانه بستگی دارد تا همه چیز را تغییر دهد.

اسکاراب اسانس کلسیفیکاسیون

Essence Scarab of Calcification در زبانه Scarab در Path of Exile


اسکاراب ذات کلسیفیکاسیون تمام هیولاهای کمیاب موجود در نقشه را زندانی می کند، قرار دادن اسانس های تصادفی برای شما برای مزرعه. شما تقریباً به اطراف نگاه می کنید 15-20 اسانس در هر نقشه فقط با این اسکراب به تنهایی، به همراه درخت منفعل اطلس مناسب اختصاص داده شده به Essences.

اگر بتوانید تعداد Essence بالاتر می رود یک Scarab of Adversaries را با نقشه خود جفت کنید. با این حال، این اجراها بسیار خطرناک خواهد بود، و تیاو استراتژی باید به نفع خود باشد بیلدهایی که دارای DPS تک هدف قوی هستند. هرچه یک هیولای کمیاب اسانس بیشتری داشته باشد، قوی تر است. هر یک از این Essences اساساً برای آنها یک بوفه است.

هنگامی که اسانس ها را در انبار خود ذخیره کردید، باید
آنها را به صورت عمده بفروشید تا مقداری ارز اضافی از بازیکنانی که در حال کاردستی هستند به دست آورید
. کرافترها معمولاً می‌خواهند یک معامله را برای خرید صدها اسانس انجام دهند، بنابراین می‌توانند با اجتناب از چندین معامله در زمان خود صرفه‌جویی کنند.

صدف شاخدار خطوط خونی

Scarab شاخدار Bloodlines در زبانه Scarab در Path of Exile


اسکاراب شاخدار خطوط خونی همه Monster Packs در منطقه را حداقل به بسته های جادویی تبدیل می کند. این بدان معنی است که هیولاهای معمولی یا “سفید” وجود نخواهند داشت، اما همچنان می توانند هیولاهای کمیاب یا “زرد” در نقشه وجود داشته باشند.

با افزایش کمیاب بودن هیولاها، شما به طور غیرمستقیم نرخ افت هر چیزی را که ممکن است در نقشه خاص شما کاهش یابد، افزایش می دهید. Scarab بسیار متنوع است و شما می توانید با هر استراتژی کشاورزی از آن استفاده کنید.

از آنجایی که Scarab کمی کمیاب و همه کاره است، قیمت ممکن است به طور بالقوه افزایش یابد. اگر این کار را کرد، ارزشش را ندارد.

مربوط

مسیر تبعید: نحوه دریافت سولفیت

با این استراتژی کشاورزی سریع و کارآمد، مقادیر نامحدودی از سولفیت دریافت کنید.

کمین اسکراب تشخیص

کمین Scarab of Discernment در زبانه Scarab در Path of Exile


کمین اسکراب های تشخیص احتمال اینکه Strongbox ها از انواع بالاتر یا کمیاب باشند را افزایش می دهد. به طور خلاصه، یک Strongbox معمولی این شانس را دارد که به یک Diviner’s Strongbox یا انواع کمیاب دیگر تبدیل شود.

اگر از حداقل چهار نوع کمین اسکاراب در دویدن های خود استفاده می کنید، شما باید انتظار داشته باشید که تقریباً 40-50 Strongbox را در یک نقشه باز کنید. تعداد بسیار زیاد است زیرا شما نیز این شانس را دارید چندین بار یک Strongbox را باز کنید به دلیل مهارت غیرفعال اطلس در کمین اسکاب از محفظه های مخفی و محفظه های مخفی.

حتی می توانید از گزینه Ambush crafting در دستگاه نقشه خود برای اضافه کردن Strongbox های بیشتر استفاده کنید. در حالی که این Strongbox ها ممکن است بهترین راه شما برای دستیابی به لوت با این استراتژی باشند، شما همچنان می توانید مکانیک های لیگ بیشتری را به اطلس خود اضافه کنید زیرا تنها تعداد کمی از گره های Strongbox در دسترس هستند.

از آنجایی که این گره های مهارت اطلس Strongbox به راحتی در وسط قرار دارند، شما می توانید به هر مکانیکی که می خواهید اضافه کنید منشعب شویدمانند Legion، Harbinger، Abyss و بسیاری موارد دیگر.

اگر این استراتژی را اجرا می کنید، باید نقشه خاصی را انتخاب کنید که دارای یک افت انحصاری با ارزش بالا باشد، مانند معبد زرشکی، گورستان، کلیسای جامع آلوده یا برج.


هاربینگر اسکاراب از Warhoards

Harbinger Scarab of Warhoards داخل تب Scarab در Path of Exile

هاربینگر اسکاراب از Warhoards این شانس را دارد که تکه های ارزی که توسط هیولاهای ایجاد شده توسط هاربینگر رها شده است را تکرار کند. استراتژی کشاورزی هاربینگر بهترین راه برای به دست آوردن Mirror of Kalandra از طریق قطره های Mirror Shard است.

از آنجایی که فرصتی برای رها کردن یک Mirror Shard برای هر هاربینگر شکست خورده وجود دارد، کپی کردن آن ارز با هاربینگر اسکاراب Warhourds هدف اصلی شماست.. همچنین می‌توانید مهارت انفعالی اطلس ناگفته را اضافه کنید تا شانس دیگری برای تبدیل یک قطره Mirror Shard فرضی به Mirror of Kalandra اضافه کنید.

Harbingers یک نوع حمایت کننده از روش مزرعه در نظر گرفته می شود زیرا شما به سرمایه گذاری زیادی در درخت اطلس نیاز ندارید. شما می توانید این را با سایر استراتژی های کشاورزی جفت کنید زیرا برای گرفتن تمام گره های هاربینگر فقط به چند نقطه اطلس نیاز دارید.


این هاربینگرها هیولاهای بیشتری را به نقشه‌های شما اضافه می‌کنند، بنابراین می‌توانند به خوبی با استراتژی‌های کشاورزی که می‌خواهند هیولاهای بیشتری در نقشه ایجاد شوند، همکاری کنند.

نقشه کشی اسکاراب فساد

نقشه کشی Scarab of Corruption در زبانه Scarab در Path of Exile

نقشه کشی اسکاراب های فساد نقشه های غیر منحصر به فرد را به یک نسخه خراب با هشت تغییر دهنده تبدیل می کند. اگرچه ساختن نقشه های خراب با هشت اصلاح کننده با استفاده از Orb of Alchemy، Orb of Scouring و Vaal Orbs ممکن است آسان باشد، اما کیفیت زندگی مورد نیاز بازیکنان را به بازیکنان می دهد.

با دریافت نقشه‌های “نورد” مستقیماً از استراتژی مزرعه خود، شما می توانید بلافاصله پس از اتمام نقشه به نقشه بعدی بروید. بهترین بخش در مورد Scarab این است که می توانید از آن در هر استراتژی کشاورزی استفاده کنید. اگر گره‌های غیرفعال اطلس بیشتری اضافه کنید که شانس شما را برای یافتن نقشه‌های بیشتر افزایش دهد، می‌توانید از Scarab’s buff بیشتر استفاده کنید، اما اجباری نیست.


حتی اگر اسکاراب گران شود، باید ارزشش را داشته باشد. تصور کنید که زمان صرف کرده و تمام نقشه های خود را برای داشتن حداقل 100 درصد تعداد، رول کنید. تمام آن زمان را می توان صرف کشاورزی نقشه دیگری کرد.

تأثیرگذاری بر تبدیل شدن

تأثیرگذاری Scarab of Conversion در زبانه Scarab در Path of Exile

تأثیرگذاری اسکراب تبدیل نقشه‌های ردیف 14+ را تغییر می‌دهد تا به‌عنوان نقشه‌های تحت تأثیر (Shaper، Elder یا Conqueror) یا ترکیب‌شده، شانس رها شدن را داشته باشد.. در حالی که ممکن است ارزش این نقشه های تحت تأثیر به دلیل تغییرات Necropolis کاهش یافته باشد، اما هنوز کاملاً سودآور هستند.

Scarab بیشتر در مورد استفاده می شود ساخت‌های اطلسی که کاهش نقشه‌ها و استراتژی‌های Boss-rushing را تقویت می‌کنندبا سرمایه گذاری بر روی Destructive Play قابل توجه atlas passive. هنگامی که به اندازه کافی نقشه های تحت تأثیر به دست آوردید، می توانید صرفاً نقشه های تحت تأثیر را برای اجراهای خود اجرا کنید.


در حالی که یک استراتژی کشاورزی کاملا مجزا انجام می دهید، شروع به به دست آوردن دعوت نامه های Maven خواهید کرد.

به عنوان مثال، می‌توانید یک اطلس Searing، Beyond و Delirium را بر روی نقشه‌های تحت‌تاثیر اجرا کنید که ارز یا آیتم‌هایی را که با استراتژی فعلی‌تان به دنبال آن هستید، به شما می‌دهند. از آنجایی که از نقشه های تحت تأثیر استفاده می کنید، هر بار که یکی از دعوت نامه های Maven را با موفقیت به پایان می رسانید، می‌توانید با Kirac صحبت کنید و بازی Maven’s Crucible را برای چند غارت اضافه باز کنید.

بعد

Path Of Exile: چگونه قفل کلاس Scion را باز کنیم

اگر شخصیت های ترکیبی را دوست دارید، Scion باید انتخاب شما در PoE باشد. با این حال، ابتدا باید آن را باز کنید. چگونه در این راهنما بیاموزید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا