ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت پپه با کاهش 12 درصدی PEPE به پایین‌ترین سطح یک ماهه – در اینجا به کجا می‌رود

نمودار PEPE/USD / منبع: TradingView

پپ کوین (PEPE)، سومین سکه با ارزش میم در فضای کریپتو که در اوایل سال جاری به صحنه منفجر شد، روز دوشنبه تحت فشار شدید فروش قرار گرفت.

طبق گزارش CoinGecko، PEPE آخرین بار در 0.0000013s $0.0000013s در پایین‌ترین حد یک ماهه معامله شد، که در 24 ساعت گذشته بیش از 12% سقوط کرد.

میم کوین در بحبوحه رکود گسترده تر در بازار ارزهای دیجیتال که شاهد کاهش قیمت بیت کوین (BTC) به 29000 دلار و اتر (ETH) به زیر 1850 دلار بوده است، تحت فشار قرار گرفته است.

سرمایه گذاران / معامله گران کریپتو احتمالاً در روز دوشنبه در بازار به سود خود ادامه می دهند، زیرا اخبار مثبت جدیدی برای افزایش بیشتر سودهای امسال وجود ندارد.

گزارش‌های منفی جدید مربوط به Binance، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، احتمالاً لحن را ضعیف کرده است.

آخرین افت پپه کوین به این معنی است که این توکن اکنون حدود 30 درصد از بالاترین قیمت ماهانه قبلی خود عقب نشینی کرده است و اکنون در جنوب میانگین متحرک 21 و 50 روزه خود معامله می شود.

پیش‌بینی قیمت – در اینجا قرار است سکه پپه (PEPE) به کجا برسد

افت روز دوشنبه نه تنها منجر به شکست پپه کوین به جنوب میانگین متحرک اصلی خود شد، بلکه شاهد شکست آن به طور قانع کننده ای به زیر کانال روند صعودی بود که حدود یک ماه در جریان بود.

تحولات اخیر قیمت نشان می‌دهد که چشم‌انداز فنی کوتاه‌مدت PEPE تغییر قابل ملاحظه‌ای برای بدتر شدن داشته است.

بنابراین، پیش‌بینی‌های قیمت به‌طور شگفت‌انگیزی منفی‌تر شده است.

منطقه اصلی بعدی پشتیبانی 0.00000084 دلار است که از اوایل ژوئن دو برابر شده است.

با توجه به اینکه شاخص قدرت نسبی 14 روزه پپه کوین (RSI) نشان می دهد که ارز دیجیتال هنوز تا حدی به شرایط فروش بیش از حد خود فاصله دارد، زمینه زیادی برای نزول کوتاه مدت بیشتر وجود دارد.

سقوط به پایین ترین سطح ژوئن، کاهش 37 درصدی بیشتر از سطوح فعلی را نشان می دهد.

1690276853 600 پیش‌بینی قیمت پپه با کاهش 12 درصدی PEPE به پایین‌ترین

ژوئن منطقه خوبی را برای خریداران بلندمدت کاهش می دهد؟

با این حال، پایین‌ترین قیمت ژوئن 0.00000084 دلار می‌تواند منطقه خوبی برای خریداران افت طولانی‌مدت باشد تا بار دیگر درگیر شوند.

طبق DEXTools، در حال حاضر بیش از 134000 کیف پول فردی PEPE وجود دارد.

این رقم در دو ماه گذشته حدود 20000 افزایش یافته است، که نشان می دهد، در حالی که نرخ انباشت توسط خریداران جدید کندتر است، علاقه گسترده تری به توکن باقی می ماند.

علیرغم تضعیف شرایط بازار ارزهای دیجیتال در بیشتر سال 2023، پپه کوین همچنان قدرت ماندگاری خود را به نمایش می گذارد.

از آنجایی که بازار گسترده‌تر کریپتو از بهبودی از بازار خرس وحشیانه سال 2022 به یک بازار گاوی جدید و کاملاً پیشرفته می‌گذرد، پپ کوین کاندیدای عالی برای پمپاژ است، زیرا در پیشتاز موج جدیدی از سکه‌های میم جدید قرار دارد.

سکه های جایگزین برای در نظر گرفتن

در شرایطی که بازار ارزهای دیجیتال گسترده‌تر در وضعیت ناخوشایندی قرار دارد که می‌تواند تا پایان تابستان ادامه یابد، معامله‌گرانی که به دنبال سود سریع هستند ممکن است بخواهند به گوشه‌های سوداگرانه‌تر بازار کریپتو، مانند سکه‌هایی که توسط پروژه‌های جدید منتشر می‌شوند، نگاه کنند.

در اینجا یک پروژه رمزنگاری جدید وجود دارد که اخیراً تبلیغات زیادی را به خود جلب کرده است و می تواند بازده مناسبی را برای سرمایه گذاران اولیه ایجاد کند.

BTC20 (BTC20)

توکن جدیدی به نام BTC20 که به عنوان «بیت کوین در اتریوم» و به عنوان فرصتی برای اعضای جامعه ارزهای دیجیتال برای خرید بیت کوین با قیمت 1 دلاری آن در سال 2011 اعلام شد، تبلیغات زیادی را به همراه داشت.

توکنومیکس برای تقلید از بیت کوین طراحی شده است – سقف عرضه توکن 21 میلیون BTC20، با توکن هایی که باید طبق برنامه صدور دقیقاً مشابه بیت کوین در اختیار سهامداران BTC20 (به جای ماینرها) قرار گیرد.

برخی ادعا می‌کنند که BTC20 حتی بهتر از بیت‌کوین است، با توجه به اینکه بر روی یک بلاک چین اثبات سهام اتریوم سازگار با محیط زیست و کم مصرف کار می‌کند، نه بر روی یک زنجیره اثبات کار پر انرژی مانند بیت‌کوین.

همانطور که در وایت پیپر پروژه آمده است، BTC20 به دنبال جذب حداقل 3 میلیون دلار است، اگرچه این مبلغ می تواند از طریق فروش توکن های BTC20 به قیمت 1 دلار، به 6 میلیون دلار افزایش یابد.

با توجه به اینکه این پروژه تنها در چند روز 1.6 میلیون دلار جمع آوری کرده است، معامله گران باید به سرعت حرکت کنند تا جایگاه خود را تضمین کنند.

BTC20 را از اینجا بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا