بازی

Pokemon Go حملات از راه دور را محدود می کند و پاس ها را گران تر می کند

نیانتیک بالاخره گلوله را گاز گرفت و شایعاتی را که بیش از یک ماه است که در حال چرخش بودند را تایید کرد. که به زودی محدودیتی برای تعداد بازیکنان Remote Raid در روز در Pokemon Go ایجاد می کند. نه تنها این، بلکه باعث افزایش قیمت Remote Raid Passes در صورت خرید تکی و به عنوان بخشی از یک بسته سه تایی نیز می شود.


خبر بد برای کسانی از شما که ترجیح می دهند از راه دور حمله کنند، از طریق یک پست وبلاگ در وب سایت Pokemon Go منتشر شد. Niantic فاش کرد که از 6 آوریل، Remote Raid Pass هر کدام 195 پوک کوین قیمت دارد، از 100 پوک کوین، و یک بسته سه تایی 525 پوک کوین، از 300 پوک کوین افزایش یافته است.

مطالب مرتبط: نیوزلند بدترین مکان جهان برای بازی پوکمون گو است

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

بزرگترین ضربه برای برخی از شما ممکن است محدودیت در مقایسه با قیمت باشد، به خصوص که Niantic تأیید کرده است که Remote Raid Passes همچنان به عنوان پاداشی برای تکمیل پیشرفت های تحقیقاتی قابل استفاده است. باز هم از 6 آوریل، بازیکنان Pokemon Go تنها می توانند در حداکثر 5 Raid از راه دور در روز شرکت کنند. این حداکثر ممکن است برای رویدادهای خاص افزایش یابد.

Remote Raids در سال 2020 به عنوان یکی از راه‌های بسیار معرفی شد تا مطمئن شود بازیکنان می‌توانند در طول همه‌گیری COVID-19 به لذت بردن از Pokemon Go ادامه دهند. یک بازی که بر اساس بیرون رفتن و بازی با دیگران ساخته شده بود، قفل‌ها به طور طبیعی مانع از آن می‌شد. Niantic به وضوح معتقد است که اکنون جهان در چنگال یک بیماری همه گیر نیست، ویژگی هایی که از پشت آن معرفی کرده است، اکنون می توانند به عقب برگردند، حتی اگر بازی را آسان تر و برای بسیاری لذت بخش تر کنند، چه همه گیر یا نه.

در پست Niantic آمده است: “Remote Raid Passes بر تجربه بازی Pokemon Go به گونه ای که ما هرگز قصد آن را نداشتیم تسلط یافته است.” ما معتقدیم که این تغییر برای سلامت طولانی‌مدت بازی ضروری است و آن را ساده نمی‌کنیم.» واضح است که بسیاری از بازیکنان از تغییرات قریب الوقوع ناراضی هستند، به خصوص آنهایی که در مناطق دور از شهرها و شهرها زندگی می کنند، به طور بالقوه کیلومترها دورتر از نزدیکترین باشگاه ورزشی و حتی دورتر از پخش کننده معمولی Pokemon Go بعدی.

بعدی: کریس پرت و چارلی دی می خواهند Bowsette و Wario در دنباله فیلم Mario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا