بازی

Pokemon Scarlet & Violet Player فضای داخلی خانه استفاده نشده را پیدا می کند

استخراج کنندگان داده شواهدی پیدا کرده اند که نشان می دهد Game Freak ممکن است در حال برنامه ریزی فضای داخلی بیشتری برای Scarlet & Violet بوده باشد.


Pokemon Scarlet & Violet فضای داخلی زیادی نداشت – خانه شما، رقیب شما، ساندویچ‌فروشی‌ها، و آن‌هایی که از طریق منوها بیان می‌شوند و با تشک خوش‌آمدگویی مشخص می‌شوند. تعداد بازی‌های قبلی بسیار کمتر است، اما داده‌کاوی‌کنندگان شواهدی پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهد در طول توسعه، برنامه‌ریزی بیشتری صورت گرفته است.


Lewto چند اسکرین شات را در توییتر منتشر کرد که فضای داخلی خانه، به ویژه اتاق نشیمن را نشان می داد. ما می‌توانیم آینه‌ها و آثار هنری روی دیوارها، یک میز قهوه‌خوری روی فرش، یک مبل، یک صندلی، یک شومینه و یک تلویزیون ببینیم – این چیزی قابل توجه نیست، اما ظاهراً یک مکان خدماتی نیز نیست. این یک فضای داخلی به اندازه کافی ساده است، مانند بسیاری از مواردی که در بازی‌های قبلی پوکمون از آن بازدید کردیم. شاید پیرمردی را با دخترش در داخل خانه پیدا کنیم که از ما می‌خواهد «مونس» را معامله کنیم.

مطالب مرتبط: پوکمون های نوع فولادی باید در تمام این مدت نسبت به الکتریکی ضعیف بودند

Scarlet & Violet در پورتو مارینادا نیز دارای یک در معیوب است که می توانید از آن عبور کنید و فراتر از آن منطقه بارگیری است. همراه با عکس‌های جدید از فضای داخلی برش‌خورده، این احتمال وجود دارد که Game Freak در ابتدا قصد داشت خانه‌های قابل بازدید بیشتری داشته باشد، مانند بازی‌های قبلی. با توجه به اینکه Scarlet & Violet جهان باز است، احتمالاً این ایده صرفاً به دلیل محدودیت زمانی کنار گذاشته شده است.

برخی از کامنت‌گذاران سعی می‌کنند افرادی را که ممکن است در این خانه زندگی کنند، کنار هم قرار دهند تا ببینند آیا جزئیات مهمی در پس‌زمینه آن وجود دارد یا خیر. در قفسه کتاب، شما می توانید یک سنگ طلوع و خورشید را ببینید، با یک نفر نظریه می دهد که به این معنی است که خانه باید متعلق به تایم باشد. آنها رهبر سابق باشگاه مونتنورا هستند و اکنون در آکادمی نارانجا ریاضیات تدریس می کنند.

یکی دیگر از داده‌کاین‌کننده‌ها بیشتر در داخل ساختمان‌های فرسوده حفاری کرد و یک راهرو متصل به یک آشپزخانه و یک اتاق نشیمن مانند دیگر و همچنین یک خانه کامل که پله‌ها، یک اتاق خواب، یک آشپزخانه، یک اتاق نشیمن دیگر و یک راهرو را نشان می‌داد پیدا کرد. همچنین چیزی که به نظر می رسد یک رستوران فرسوده است، با سراشیبی در جلو و صندلی های مختلف در امتداد دیوارها وجود دارد. همچنین یکی از آنها وجود دارد که آنها تئوری آن را ساختمان سالن بدنسازی بتا می دانند، اگرچه بافت ها ناتمام هستند.

به اولین مجموعه اسکرین شات های داخلی برگردیم، یک دسته کل کلنگ به عنوان تزئین روی دیوار آویزان شده است. این احتمالاً بدان معنی است که خانه در Zapapico پیدا می‌شود، که متأسفانه با احتمالاً خانه Ryme در تضاد است. اگرچه شاید او فقط میل به کلنگ دارد و در واقع مونتنورا است. سه روی دیوار هر جا که هستید، شهر معدنی یا نه کمی زیاد است.

بعدی: Metroid Prime یادآوری است که گیمرها نباید گذشته را فراموش کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا