بازی

اسکالپینگ PS5 بالاخره به پایان رسید

در دست گرفتن یک کنسول جدید می تواند در ابتدا سخت باشد. عرضه PS2 و Wii با محدود بودن عرضه و تجمع جمعیت در اطراف فروشگاه‌های خرده‌فروشی برای خرید یکی از افسانه‌های بازی رو به کاهش گذاشت. اما دو سال اول پلی‌استیشن 5 بی‌سابقه بود، زیرا همزمان با یک بیماری همه‌گیر و در نتیجه قرنطینه شد.


در خانه گیر کرده و نیاز به محصولات بازی سرگرمی افزایش یافت، و PS5 که یک چیز جدید داغ بود، مورد تقاضا بود، در حالی که عرضه محدود بود و به دلیل کمبود قطعات مرتبط با بیماری همه گیر محدود شد. در همین حال، اسکالپرها با تشدید مشکل، خرید سهام موجود در هنگام ورود به بازار با استفاده از ربات ها و موارد مشابه، و فروش مجدد با حق بیمه های مضحک، خود را محبوب کردند (بخوانید: منفور). اما اکنون که سهام PS5 تثبیت شده است، به نظر می رسد که اسکالپرها روز خود را داشته اند.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: ما هنوز به PS5 Pro نیاز نداریم

در زیر ردیت پلی استیشن، ردیتورها با تصاویری که نشان می‌دهد فروشندگان مجبورند قیمت‌های خود را کاهش دهند، پایان اسکالپینگ PS5 را اعلام کرده‌اند. این بسیار با زمانی است که PS5 ها صدها بالاتر از RRP خود در سایت های نمایندگی فروش می رفتند.

با نگاهی به eBay، TheGamer می‌تواند لیست‌های متعددی را برای پلی‌استیشن 5 در بازه 450 تا 490 دلار و دومی برای بسته‌هایی که شامل God of War Ragnarok هستند، ببیند. این کاهش قیمت شاید بهترین دلیلی باشد که ادعاهای سونی مبنی بر ثابت بودن موجودی کنسولش درست است. واقعاً اینطور است که امروزه می‌توانید PS5 را خیلی راحت‌تر تهیه کنید، چه از یک فروشگاه رسمی (جایی که تحت پوشش ضمانت‌های قوی‌تر و سیاست‌های بازگشت خواهید بود) یا از طریق یک بازار فروش مجدد.

و همانطور که می توانید تصور کنید همدردی با این اسکالپرها دقیقاً بی اندازه نیست. دور از آن. یکی از ردیتورها با اشاره به فهرست زیر می‌گوید: «امیدوارم او باید ۲۳۰ دلار پایین بیاید تا مردم بخرند». “خنده دار خواهد بود”. این نظر بیش از 1000 رای مثبت دریافت کرد. دیگری از تجربه خود با یکی از این فروشندگان نوشت.

آنها قبل از رها کردن قیمت آن فاش کردند: “من دیدم که فروشنده ای در بازار FB همین کار را انجام می دهد! حدود 400 دلار نیز فقط در خرده فروشی. با این حال، وقتی به او پیام دادم او به من گفت که این فقط برای لیست است و آنها در واقع 500 دلار هستند.” . “آن روز به فروشگاه رفتم و یکی گرفتم، حداقل الان گارانتی دارم”.

با افزایش در دسترس بودن PS5، سونی مشتاق بود که این پیام را در اوایل سال جاری منتشر کند، جیم رایان، رئیس سونی، روشن کرد که در حالی که این شرکت در کمپین‌های بازاریابی در سراسر جهان فعالیت می‌کند، خرید کنسول آسان‌تر است. سونی به وضوح اعلام کرده است که PS4 را پشت سر می گذارد و به طور کامل وارد این نسل می شود زیرا انحصاری ها نیز در حال صحبت هستند. در مورد اسکالپرهای PS5، خوشبختانه روزهای شما به پایان رسیده است.

بعدی: Tekken 8 Preview: Thrilling Fists Of Fury

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا