شبکه های اجتماعی

نتفلیکس درآمدهای متفاوتی را گزارش می‌کند که سرکوب رمز عبور در حال گسترش است

شرکت نتفلیکس برآوردهای درآمد وال استریت برای سه ماهه اول را شکست داد، اما پیش‌بینی سبک‌تر از حد انتظار را در روز سه‌شنبه ارائه کرد که نشان‌دهنده چالش‌هایی است که سرویس استریم بالغ در پیگیری رشد با آن مواجه است.

این شرکت گفت که راه اندازی گسترده تر طرحی را برای سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور غیرمجاز به سه ماهه دوم تغییر داده است تا برخی از مزایای مالی را به تعویق بیندازد، اما گفت که از نتایج تا کنون خرسند است.

از آنجایی که پیشگام پخش ویدئو با نشانه‌هایی از اشباع بازار مواجه است، به دنبال راه‌های جدیدی برای کسب درآمد است، مانند سرکوب رمز عبور و یک سرویس جدید با پشتیبانی از تبلیغات.

درآمد و درآمد سه ماهه اول تقریباً مطابق با میانگین برآوردهای تحلیلگران بود Refinitiv. سود هر سهم به 2.88 دلار با درآمد 8.162 میلیارد دلار رسید.

تد، مدیر اجرایی، “ما در حال رشد هستیم و سودآور هستیم.” ساراندوس در مصاحبه ویدیویی پس از درآمد این شرکت گفت. ما مسیر روشنی برای سرعت بخشیدن به رشد درآمد و سود داریم و در حال اجرای آن هستیم.»

سهام از نتفلیکس پس از این گزارش، در معاملات پس از ساعت کاری تا 11 درصد کاهش یافت، اما با افزایش 1.4 درصدی بهبود یافت.

نتفلیکس به عنوان یک زنگ خطر برای صنعت استریم عمل می کند، که در آن رشد با تشدید رقابت کند شده است.

از ژانویه تا مارس، نتفلیکس 1.75 میلیون مشترک استریم اضافه کرد که برآوردهای تحلیلگران مبنی بر 2.06 میلیون نفر اضافه نشد.

پائولو پسکاتوره تحلیلگر از PP Foresight نتایج سه ماهه اول را متفاوت توصیف کرد.

«نتفلیکس یک تجارت بالغ است که کمتر تقویت می‌کند تکیه روی رشد مشترکین با این حال، این معیار هنوز هم برای سهامداران کلیدی حرکت می کند.”

این شرکت راه حل خود را برای اشتراک گذاری رمز عبور – ارائه گزینه “اشتراک گذاری پولی” – در 12 کشور در ماه فوریه آغاز کرد، اما گسترش آن را به تاخیر انداخته است.

این شرکت گفت: “ما معتقدیم که نتیجه بهتری برای اعضا و تجارت ما خواهد داشت.” نتفلیکس همچنین گفت که “در مسیر دستیابی به اهداف مالی سال 2023 است.”

به گفته نتفلیکس، محدودیت ها برای اشتراک گذاری رمز عبور در ایالات متحده در سه ماهه جاری آغاز خواهد شد.

برای ماه های آوریل تا ژوئن، شرکت 8.242 میلیارد دلار درآمد و 2.86 دلار EPS رقیق پیش بینی کرده است. وال استریت 8.476 میلیارد دلار برای درآمد و 3.05 دلار برای EPS رقیق پیش بینی کرده بود.

نتفلیکس نیز در حال حرکت به سمت پخش زنده است. این شرکت باعث خشم طرفداران برنامه دوستیابی “Love is Blind” در روز یکشنبه شد، زیرا برنامه ویژه دیدار مجدد که قرار بود به صورت زنده نمایش داده شود در دسترس نبود. گرگ پیترز، مدیر عامل شرکت، روز سه‌شنبه گفت که این اتفاق ناگوار به دلیل یک “اشکال” بود که رفع شده است.

یک سال پیش، نتفلیکس 200,000 مشترک را از دست داد – اولین کاهش مشترکان آن در بیش از یک دهه، سهام آن را متحول کرد و انتظارات وال استریت برای این بخش را دوباره تنظیم کرد.

شرکت تحقیقاتی MoffettNathanson خاطرنشان می کند که نتفلیکس در سال 2022 نزدیک به 9 میلیون مشترک اضافه کرد، یعنی نصف تعداد 18 میلیون مشترک در سال قبل، که بیشتر این رشد از آسیا بود. به گفته این شرکت، دستاوردهای این شرکت در آسیا و آمریکای لاتین بر میانگین درآمد هر کاربر تأثیر گذاشته و نتفلیکس را به ایجاد تغییراتی در مدل کسب‌وکار خود تشویق کرده است.

این شرکت در سه ماهه چهارم نسخه ای ارزان تر از خدمات خود را با تبلیغات در 12 کشور معرفی کرد.

UBS جان هودولیک، تحلیلگر رسانه ای نوشت که سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور می تواند به تجارت تبلیغاتی نوپای نتفلیکس دامن بزند، زیرا این “اشتراک گذاران” را به سمت نسخه ارزان تر این سرویس سوق می دهد.

ساراندوس گفت که نتفلیکس امیدوار است استودیوهای هالیوود بتوانند برای جلوگیری از اعتصاب به یک معامله “عادلانه و منصفانه” با نویسندگان دست یابند، اما او همچنین خاطرنشان کرد که این شرکت به برنامه هایی از سراسر جهان دسترسی دارد که در صورت اختلال در تولید مستقر در ایالات متحده می تواند ارائه دهد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا