بازی

بازیکن Red Dead Redemption 2 اسب جدیدی را به سینمایی ترین شکل ممکن پیدا می کند

به طور گسترده ای پذیرفته شده است که Red Dead Redemption 2 یکی از بهترین بازی های ویدیویی است که تاکنون ساخته شده است. شبیه‌ساز حماسی کابوی Rockstar دارای یک ترکیب بسیار زیاد است، از آرتور مورگان، دانا، تا آقای «من یک نقشه دارم» داچ ون در لینده، و بازیگران فوق‌العاده قوی از شخصیت‌های فرعی. داستان یک داستان برای اعصار است در حالی که ساختمان جهان به سادگی بی تفاوت است. اما دلیل دیگری که باعث می شود بازی 2018 بسیار مورد تحسین قرار گیرد، حس غیرقابل تقلید اتمسفر و لحظات ظهور است که می تواند رخ دهد.


یکی از نمونه‌های عالی اخیر توسط بازیکنی در Subreddit Red Dead Redemption به اشتراک گذاشته شد. و مانند چیزی از یک فیلم است، با این تفاوت که صحنه کاملاً طبیعی اتفاق می افتد. هیچ فیلمنامه ای وجود ندارد، هیچ کارگردانی صحنه ای وجود ندارد. سیستم‌های Red Dead Redemption 2 به قدری خوب هستند که می‌توانند لحظات بی‌نظیری را خلق کنند که می‌تواند به عنوان یک خاطره ماندگار برای بازیکن باقی بماند.

مطالب مرتبط: ون در لیند هلندی Red Dead Redemption 2 یک خودشیفته کتاب درسی است

به این صورت است: اسب بازیکن مرده است. OP می‌گوید که آن‌ها در حال رد شدن بودند که یک خرس آنها را رها کرد. سوار بر صخره ای برخورد کرد و جانور به زمین نشست. “چرا آنها فقط از احیا کننده اسب استفاده نمی کنند؟” ممکن است بپرسید، اما برخی از بازیکنان فقط دوست دارند به گونه ای بازی کنند که غوطه وری و واقع گرایی را تشدید کند (و همچنین به تازگی بازی های احیاگر آنها تمام شده است). بنابراین بازیکن به یک اسب جدید نیاز دارد تا به آنها کمک کند تا به تمدن برگردند. وقت آن است که طوفانی به راه افتاده است و بازیکن با زین خود در حال سرگردانی به دنبال یک پایه جدید است.

اسب من مرده بود و طوفان صحنه حیرت انگیزی را برای زمانی که اسب جدیدی پیدا کردم ایجاد کرد.

توسط u/ZMeister- در reddeadredemption

ابرها تاریک و سنگین هستند، بادها باران را به طرفین می راند، و نورپردازی به منظره ظاهری سینمایی می بخشد. در آنجا، یک اسب ظاهر می شود. مورگان قوی و محکم و در عین حال با صبر و اطمینان نزدیک می شود. Saddler کنتاکی مردد به نظر می رسد اما هنوز ریشه در آن نقطه دارد. رعد و برق می درخشد و کمان های آبی را از آسمان به پایین می فرستد. همه چیز سینمایی باورنکردنی به نظر می رسد. اما نه، این یک بازی ویدیویی است و بازیکن سرنوشت فوری خود را کنترل می کند. به نظر می رسد همه چیز سرنوشت ساز است.

OP فکر می‌کند که نام اسب را «بولت» یا شاید «تمپست» می‌گذارند و با شرایط حماسی که در آن اسب خود را پیدا کردند، مناسب است. Red Dead Redemption 2 پر از چنین لحظاتی است که توسط محیط تولید شده و توسط Rockstar با دقت فعال شده است. آیا می توانید چنین لحظاتی را به یاد بیاورید؟

بعدی: طرفداران Cyberpunk 2077 خوشحال هستند که CD Projekt Red به بازی بعدی می رود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا