بازی

صداپیشه لئون کندی رزیدنت اویل نمی داند هیمبو چیست

همه لئون کندی از رزیدنت اویل را دوست دارند – او زیبا، وفادار و تعریف یک هیبو است. برای نجات دختر رئیس جمهور در نیمه راه جهان؟ بهتر است یک تپانچه با یک ماگ، یک چمدان خالی و یک ژاکت گرم زیبا همراه داشته باشید. بدون نیاز به پول، پشتیبان یا چیز دیگری. فقط ظاهر خوب و چند دور در اتاقک.


اکنون، ممکن است بپرسید که هیبو چیست، و تنها نیستید – خود لئون کندی، نیک آپوستولیدس، معنی آن را نمی دانست. اینترنت دوست دارد به لئون برچسب هیبو بزند، اما فقط همین است، این یک اصطلاح بسیار آنلاین است، بنابراین برای کسانی که خیلی آنلاین نیستند، احتمالاً مزخرف به نظر می رسد. این به اندازه کافی ساده است: به معنای “او بیمبو”، یک بیمبو نر است. اصولاً او یک دزدگیر خنگ است.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: خوشحالم که هرگز Resident Evil 4 را قبل از بازسازی بازی نکردم

در صحبت با آپوستولیدس، ویرایشگر ویژگی‌های اصلی خود ما، جید کینگ، مجبور شد این موضوع را برای او توضیح دهد و آن را به عنوان “مردی که به همان اندازه گاومیش و گنگ است، اما به روشی دوست‌داشتنی” توصیف می‌کرد. آپوستولیدس پاسخ داد: “من می بینم که یک بازی در بیمبو است. متوجه شدم. البته می دانم که سال ها و سال ها و سال ها میم ها و عکس ها و همه چیز را آنلاین دیده ام. اما تا زمانی که در رزیدنت اویل نبودم این اتفاق نیفتاد. 2 [Remake] که متوجه شدم طرفداران آنلاین چقدر بزرگ است.

آپوستولیدس ادامه داد: “قبل از آن تنها چیزی که می‌دانستم این بود که این یک فرنچایز بازی محبوب بود که کاملاً آن را دوست داشتم. و من با دوستان و خانواده بر سر آن بازی‌ها ارتباط برقرار کردم.” “اما وقتی شروع به تگ شدن در همه این موارد، صفحات ردیت، توییتر، اینستاگرام و همه چیزها کردم، آن موقع بود که فهمیدم تعداد طرفداران چقدر عظیم و گسترده و چند نسلی است. بنابراین لئون فقط یکی از آن افراد است.

“او خوش قیافه است، موهای بی نقصی دارد، بسیاری از خانم ها او را دوست دارند، پسرها می خواهند او باشند… او خطوط جذابی دارد. بنابراین شاید این او را به یک هیبو تبدیل کند. من هیچ ایده ای ندارم.”

می کند، آپوستولیدس، این کار را می کند.

با یک نگاه به صحنه مودینگ، کاملاً مشخص است که لئون کندی چه نوع طرفدارانی دارد. بازی کمتر از یک ماه است که منتشر شده و وجود دارد بی شمار مدهایی که او را کاملاً برهنه یا بدون پیراهن با ژاکت هنوز بر تن می کند. دیگران به او یک تاپ و تمبرهای ولگرد دادند.

همانطور که خود آپوستولیدیس تاکید کرد، شبکه های اجتماعی سیل تشنگی لئون هستند و او همه چیز را در مورد وسواس شما نسبت به این شخصیت می داند. با تشکر از Jade، او حتی می‌داند که وقتی لئون را یک هیبو صدا می‌کنید، منظور شما چیست، که بسیار عالی است، زیرا ممکن است او حتی یکی از بزرگترین بازی‌ها باشد.

بعدی: تله های خرس و رزیدنت اویل 4 مسابقه ای ساخته شده در بهشت ​​هستند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا