شبکه های اجتماعی

در نهایت می توانید از دسکتاپ خود به پیام های دایرکت اینستاگرام پاسخ دهید

پاسخگویی به DM های اینستاگرام شما آسان تر، سریع تر و کارآمدتر می شود!

در اوایل سال جاری، فیس بوک اعلام کرد که توانایی دریافت و پاسخ دادن به DM های اینستاگرام را از صندوق ورودی صفحه فیس بوک شما ارائه می کند.

و اکنون، فیس‌بوک دقیقاً همان تجربه را به Creator Studio می‌آورد!

در هفته های آینده، کاربران Creator Studio قادر خواهند بود همه پیام‌های مسنجر فیس‌بوک، پیام‌های مستقیم اینستاگرام و نظرات فیسبوک و اینستاگرام خود را از یک مکان واحد و یکپارچه مدیریت کنید.

اگر در حال مدیریت مکالمات و تعامل با مخاطبان خود در هر دو پلتفرم هستید، این خبر عالی است!

برای یادگیری بیشتر آماده اید؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد صندوق ورودی جدید فیس بوک بدانید:

توجه داشته باشید: صندوق ورودی یکپارچه فیس بوک قبلاً فقط در صفحات موجود بود، اما اکنون در استودیوی سازندگان نیز گنجانده شده است! در زیر به هر دو گزینه نگاه می کنیم:

نحوه پاسخگویی به DM های اینستاگرام در صفحات فیس بوک

صندوق ورودی صفحات “یکپارچه” جدید فیس بوک به شما امکان می دهد پیام های فیس بوک مسنجر و اینستاگرام را از صفحه فیس بوک خود مشاهده کرده و به آنها پاسخ دهید.

در سمت چپ صفحه خود، باید گزینه هایی را برای مسنجر و دایرکت اینستاگرام مشاهده کنید.

وقتی تب Instagram Direct را باز می کنید، می توانید تمام DM های اینستاگرام خود را مشاهده کرده و به آنها پاسخ دهید.

صندوق ورودی یکپارچه جدید همچنین از طریق برنامه مدیریت صفحات در تلفن همراه در دسترس خواهد بود و پاسخگویی به پیام‌ها را حتی زمانی که در حال حرکت هستید آسان‌تر می‌کند!

در مورد نحوه مدیریت موثرتر DM های اینستاگرام خود به مشاوره نیاز دارید؟ وارسی 6 نکته در مورد نحوه مدیریت DM های اینستاگرام!

نحوه پاسخ دادن به DM های اینستاگرام در Creator Studio

در حالی که صندوق ورودی صفحات جدید فیس بوک چند ماه است که منتشر شده است، به روز رسانی Creator Studio بسیار جدیدتر است.

اگر از Creator Studio استفاده می‌کنید، اکنون می‌توانید تمام پیام‌های دایرکت اینستاگرام خود را به همراه پیام‌های مسنجر فیس‌بوک و نظرات اینستاگرام و فیسبوک مشاهده کرده و به آن‌ها پاسخ دهید. در اینجا نحوه دسترسی آمده است:

پس از باز کردن Creator Studio، باید یک برگه جدید “Inbox” را در سمت چپ صفحه خود مشاهده کنید.

وقتی روی دایرکت اینستاگرام ضربه می‌زنید، از شما خواسته می‌شود حساب اینستاگرام خود را متصل کنید.

وقتی تب Instagram Direct را باز می کنید، می توانید تمام DM های اینستاگرام خود را مشاهده کرده و به آنها پاسخ دهید.

همچنین می‌توانید به نظرات صفحه اینستاگرام و فیس‌بوک خود پاسخ دهید – کافیست روی Facebook یا Instagram در زیر «Comments & More» ضربه بزنید و یک فید زنده از نظرات جدید هر دو پیدا خواهید کرد!

معنای صندوق ورودی جدید فیسبوک برای مشاغل چیست؟

دریافت هجوم سالم پیام‌های مستقیم در اینستاگرام و فیس‌بوک، نشانه بسیار خوبی است که مخاطبان شما با برند شما و محتوایی که پست می‌کنید درگیر شده‌اند.

اما تقسیم توجه بین پلتفرم‌های پیام‌رسان فیسبوک و اینستاگرام (و سایر پلتفرم‌ها!) می‌تواند زمان‌بر و نظارت بر آن دشوار باشد. اکنون، شما می توانید به سرعت به نظرات و سوالات از یک مکان پاسخ دهید!

مطمئناً این کار گردش کار شما را تسریع می‌کند و ارتباط بهتر با مخاطبان را تسهیل می‌کند – به خصوص در زمان‌های شلوغ مانند رویدادهای فروش و تبلیغات.

اما فراتر از صرفه جویی در وقت و انرژی، ادغام مسنجر و اینستاگرام دایرکت فیس بوک به چیزهای بزرگتری (به طور بالقوه) اشاره دارد.

نیویورک تایمز در مورد هدف فیس بوک برای ایجاد یکپارچگی عمیق تر بین اینستاگرام دایرکت، فیس بوک مسنجر و واتس اپ گزارش داد – احتمالاً هر سه را زیر یک سقف قرار دهد.

در حالی که این طرح هنوز در مراحل اولیه خود است (طبق گفته زاکربرگ، آنها هنوز یک سال یا بیشتر با تکمیل فاصله دارند)، صندوق ورودی یکپارچه جدید فیس بوک ممکن است اولین گام در این فرآیند باشد.

نظر شما درباره صندوق ورودی جدید یکپارچه در Pages و Creator Studio چیست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

آیا می خواهید در سال 2019 در اینستاگرام به روز بمانید؟ برای دریافت آخرین ویژگی ها و روندهای اینستاگرام مستقیماً در صندوق پستی خود در خبرنامه Later مشترک شوید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا