ارز دیجیتال

RFK جونیور متعهد به حمایت از دلار با پشتوانه بیت کوین و معافیت مالیاتی برای BTC می شود

منبع تصویر: توییتر

رابرت اف کندی جونیور، نامزد دموکرات ریاست جمهوری ایالات متحده، گفته است که طرفدار معافیت مالیاتی بیت کوین (BTC) است، در حالی که از طرحی برای حمایت بخشی از دلار آمریکا با “دارایی های واقعی و محدود” مانند بیت کوین پرده برداری کرده است.

کندی گفت: مانند سنگاپور، آلمان، سوئیس، پورتوریکو و پرتغال، دولت کندی تبدیل بیت کوین به دلار آمریکا را از مالیات بر عایدی سرمایه معاف می کند.

او توضیح داد که اگرچه او معتقد است که به دارندگان بیت‌کوین اجازه می‌دهد سکه‌های خود را به معاف از مالیات فیات تبدیل کنند، نقاط ضعفی دارد، اما مزایای چنین سیاستی بیشتر از معایب آن است.

یکی از اعضای خارجی حزب دموکرات گفت: «مزایای آن شامل تسهیل نوآوری و تشویق سرمایه‌گذاری، تضمین حریم خصوصی شهروندان، تشویق سرمایه‌گذاری‌ها برای رشد مشاغل و مشاغل فناوری در ایالات متحده به جای سنگاپور، سوئیس، آلمان و پرتغال است.»

حمایت از دلار با بیت کوین

نامزد ریاست جمهوری و برادرزاده جان اف کندی، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، همچنین گفت که از حمایت از دلار آمریکا و اسناد خزانه داری ایالات متحده با دارایی های سخت مانند بیت کوین حمایت خواهد کرد.

کندی که در نظرسنجی ژوئن امتیاز بالاتری نسبت به بایدن و ترامپ دریافت کرد، گفت: «دولت کندی شروع به حمایت از دلار آمریکا با دارایی های واقعی و محدود مانند طلا، نقره، پلاتین و بیت کوین خواهد کرد».

او در ادامه بیت کوین را «سخت‌ترین دارایی نقدی جهان» نامید.

این نامزد گفت که شروع به کار “بسیار بسیار کوچک” خواهد کرد، با حدود 1 درصد پشتوانه برای اسناد خزانه داری با دارایی هایی مانند طلا، نقره، پلاتین یا بیت کوین.

وی افزود: «بسته به نتیجه، سالانه آن را افزایش خواهیم داد.

کندی گفت: «پشتیبانی از دلار و تعهدات بدهی ایالات متحده با دارایی های سخت می تواند به بازگرداندن قدرت به دلار، مهار تورم و آغاز دوره جدیدی از ثبات مالی، صلح و رفاه آمریکا کمک کند.

نامزد ریاست جمهوری طرفدار بیت کوین

رابرت اف کندی قبلاً به عنوان دارنده بیت کوین فاش شده بود و اسناد مالی از ژوئن نشان می داد که او بین 100001 تا 250000 دلار بیت کوین در یک حساب کارگزاری نگهداری می کند.

او همچنین در گذشته در مورد بیت کوین مثبت صحبت کرده و آن را “سنگی در برابر تمامیت خواهی و دستکاری عرضه پول ما” خوانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا