بازی

Skybound در تلاش است برای یک بازی شکست ناپذیر جاه طلبانه سرمایه گذاری کند

نکات برجسته

  • Skybound یک کمپین سرمایه گذاری جمعی برای یک بازی بسیار جاه طلبانه و سه گانه A Invincible اعلام کرده است.
  • این بازی توسط تیمی متشکل از 30 پیشکسوت صنعت کار می‌شود و کمپین تاکنون بیش از 440000 دلار جمع‌آوری کرده است.
  • ما اطلاعات بیشتری به دست نمی آوریم، اما مدل تجاری آن شامل توسعه های DLC و دارای “حالت های بازی رقابتی و محلی” خواهد بود.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

در اکتبر سال 2022، به طور معمولی اعلام شد که Skybound روی برخی از بازی‌های ویدیویی Invincible امضا کرده است، اگرچه اطلاعات بسیار کمی در مورد آنچه که می‌توانند باشند به ما داد. از آن زمان، ما همکاری‌های Fortnite و Mortal Kombat و یک عنوان موبایل نسبتاً ناامیدکننده در Guarding the Globe توسط Ubisoft داشته‌ایم، اما اکنون به نظر می‌رسد که Skybound در حال افزایش جاه‌طلبی‌های خود است.

Skybound که اوایل امروز اعلام شد، یک کمپین سرمایه گذاری جمعی در Republic برای کمک به تامین مالی یک بازی Invincible “بسیار تولید شده با اکتان بالا” راه اندازی کرده است. بر اساس این کمپین، بودجه به یک استودیوی بازی سازی Triple-A اختصاص خواهد یافت که متشکل از بیش از 30 پیشکسوت صنعت بازی های دستچین شده از قبیل EA و اکتیویژن بلیزارد است که همگی با هدف ایجاد یک “اولین از آن” هستند. نوعتجربه شکست ناپذیر.”


مربوط

فینال فصل دوم Invincible توضیح می دهد که مارک چگونه وارد فورتنایت شد

Fortnite یک قانون در جهان Invincible است، تایید شده است.

ما اطلاعات بیشتری در مورد اینکه بازی قرار است چیست به دست نیاوردیم، اما این موضوع باعث نشده است که مردم نتوانند پول نقد خود را به صورت دسته جمعی تعهد کنند. در زمان نگارش این مقاله، کمپین تامین مالی جمعی توانسته است به هدف 50000 دلاری خود برسد و در حال حاضر در مجموع 446200 دلار با کمی کمتر از دو هفته باقی مانده برای سرمایه گذاری قرار دارد. این بالاتر از 18 میلیون دلاری است که قبلاً از سرمایه‌گذاران و سایر کاربران جمهوری جمع‌آوری شده است، بنابراین Skybound قطعاً با یک تکه تغییر مناسب بازی می‌کند.


از یک بازی ویدیویی شکست ناپذیر چه انتظاری داریم

Omni-Man Invincible در حال کشتن Red Rush است.

از توضیحات کمپین، می دانیم که این یک عنوان کوچک موبایل یا رمان تصویری عجیب و غریب نخواهد بود. Invincible در حال حاضر برای یک بازی ویدیویی آماده به نظر می رسد، با این سری که محبوب تر از همیشه است، و به نظر می رسد Skybound در تلاش است تا با چیز بسیار جاه طلبانه ای استفاده کند. Skybound در ادامه بیان می‌کند که بازی Invincible آن تحت یک مدل ممتاز با الحاقات متعدد DLC منتشر خواهد شد، بنابراین به وضوح تصویر بزرگ‌تری در ذهن دارد.


ما همچنین می دانیم که این بازی نوعی مولفه آنلاین خواهد داشت، زیرا بازی دارای “حالت های بازی رقابتی و محلی” خواهد بود، اگرچه جزئیاتی در مورد اینکه این حالت ها چگونه به نظر می رسند وجود ندارد. اگر صادق باشیم، بسیار شبیه به یک بازی خدمات زنده به نظر می رسد، به خصوص با این نظر که Skybound قصد دارد از این بازی “سال های آینده” پشتیبانی کند، و بازی های ابرقهرمانی سرویس زنده دقیقاً بهترین سابقه را ندارند. لحظه. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا Skybound می تواند این روند را کاهش دهد یا خیر.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا