ارز دیجیتال

LayerZero 120 میلیون دلار بودجه جمع آوری می کند تا تلاش های پیام رسانی متقابل زنجیره ای را گسترش دهد – آیا بازار صعودی بازگشته است؟

منبع: AdobeStock / NicoElNino

شرکت توسعه بلاک چین LayerZero Labs 120 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری B برای پروتکل قابلیت همکاری خود جمع آوری کرده است و ارزش شرکت را 3 میلیارد دلار می کند.

این شرکت در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد، این بودجه برای گسترش سیستم پیام‌رسانی زنجیره‌ای که LayerZero Labs روی آن کار می‌کند، افزایش استخدام و گسترش حضور خود در آسیا اختصاص خواهد یافت.

در میان شرکت‌کنندگان در دور تأمین مالی، تعدادی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز برجسته با محوریت ارزهای دیجیتال، از جمله Andreessen Horowitz (a16z)، Sequoia Capital، Circle Ventures، OpenSea، OKX Ventures و Samsung Next بودند.

پس از پایان دور، LayerZero Labs به ارزش 3 میلیارد دلار از 1 میلیارد دلار قبلی افزایش یافته است.

افزایش و ارزش چند میلیارد دلاری این شرکت می تواند نشانه ای از بازگشت سرمایه به ارزهای دیجیتال و بازگشت ریسک پذیری سرمایه گذاران باشد، پس از یک بازار نزولی که بیش از یک سال به طول انجامیده است.

از آنجایی که توکن اتریوم در بالاترین حد خود قرار دارد، توکن ETH اتریوم – که یک پروکسی برای بسیاری از چشم انداز مالی غیرمتمرکز (DeFi) است – اکنون تقریباً 60٪ کاهش یافته است، پس از کاهش بیش از 80٪ نسبت به همان بالاترین سطح قبلی.

LayerZero 120 میلیون دلار بودجه جمع آوری می کند تا
قیمت ETH از سال 2020. منبع: CoinGecko

زیرساخت کلیدی برای ارزهای دیجیتال

Shaun Maguire شریک Sequoia Capital در اظهار نظر در مورد نقطه عطف اصلی LayerZero Labs گفت که پروتکل این شرکت در مسیر تبدیل شدن به یک “زیرساخت کلیدی برای ارزهای دیجیتال” قرار دارد، در حالی که اشاره کرد که این “با افزایش تعداد توسعه دهندگان و برنامه های کاربردی بر روی پلت فرم آن مشهود است.”

مگوایر از Sequoia افزود: «ما همچنان تحت تأثیر توانایی فنی تیم هستیم و مفتخریم که همکاری خود را با LayerZero تعمیق می‌کنیم زیرا آنها اکوسیستم رمزنگاری را تقویت می‌کنند.»

طبق گفته LayerZero Labs، پروتکل آنها به بیش از 7 میلیارد دلار ارزش کل قفل شده (TVL) رسیده است و حجم تراکنش به ارزش بیش از 6 میلیارد دلار را در اولین سال از زمان راه اندازی آن انجام داده است.

پلتفرم LayerZero به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که پروژه هایی را ایجاد کنند که در چندین بلاک چین وجود دارند، بدون اینکه به واسطه ای برای مدیریت تعاملات زنجیره ای متقابل تکیه کنند.

این پلتفرم بیش از 30 بلاک چین اصلی، از جمله دو ماشین مجازی غیر اتریوم (EVM)، Aptos و Solana را به هم متصل می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا