بازی

بهترین نقاط برای راه اندازی پایگاه خود در پسران جنگل

Sons Of The Forest نقشه بسیار بزرگی دارد که منابع و دشمنان زیادی در سرتاسر آن پراکنده شده است. زیبایی این آزادی در انتخاب پایگاه شما است، اما همچنین دروازه‌ها را به روی عوارض و اشتباهاتی باز می‌کند که بقا را بسیار سخت‌تر از آنچه که باید باشد، می‌گشاید.


مطالب مرتبط: پسران جنگل: بهترین سلاح ها

خوب است هنگام انتخاب مکانی برای ساخت پایگاه خود گزینه های مختلفی داشته باشید تا بتوانید بیوم ها و منابع مختلف را انتخاب کنید. در اینجا برخی از بهترین مکان ها برای ساختن یک قلعه عالی یا یک خانه امن کوچک زیبا و بدون هیچ مشکلی آورده شده است.

6 خانه های متروکه

این نقطه را روی نقشه مشاهده کنید.

این نقطه دور از پناهگاه VIP نیست، اگرچه می‌خواهید قبل از ورود به آن پناهگاه تمام آنچه را که می‌توانید جمع‌آوری کنید، حتی اگر همه کارت‌های کلیدی لازم را داشته باشید. اگر نمی خواهید سازه های خود را به طور کامل بسازید، خانه های متروک فضای خوبی هستند. این می تواند در زمان و منابع شما صرفه جویی کند تا در اطراف این خانه ها حصار بکشید و سازه های مورد نیاز را اضافه کنید.

این یک نقطه امن خوب برای بازگشت در مراحل پایانی بازی است، زمانی که شما شروع به عقب و جلو رفتن به سمت پناهگاه ها و رویارویی با آدمخوارهای قوی تر می کنید. شما می توانید این را در اطراف بخش شرقی بالای نقشه پیدا کنید.

5 زمین گلف

نمای نقشه محل زمین گلف. نمایی از برکه در زمین گلف از پنجره پایه

این نقطه را روی نقشه مشاهده کنید.

بخش شمال شرقی نقشه دارای یک زمین گلف وسیع است که زمینه کافی برای ساخت پایگاه است. شما زمین مسطح زیادی برای کار دارید و درختان و چوب های کافی برای جمع آوری منابع ساختمانی دارید. بهترین نقطه اینجا منطقه کنار حوض نزدیک محل حفاری است که به Maintenance C منتهی می شود.

مطالب مرتبط: پسران جنگل: همه دشمنان، رتبه بندی شده

این نقطه دقیقاً در نزدیکی یک منبع آب قابل اطمینان است و فقط یک پیاده روی کوتاه از هفت تیر قابل کشف فاصله دارد. جدای از یافتن سلاح خوب، این مکان فقط یک مکان آسان است که می توانید دید خوبی از محیط اطراف خود برای گشت زنی داشته باشید.

4 پایگاه دریاچه

نمای نقشه از پایه دریاچه; کلوین روی زمین نشسته، با یک بازیکن در کنار یک قفسه خشک و یک پایه نیمه ساخته در سمت راست ایستاده است.

این نقطه را روی نقشه مشاهده کنید.

در بخش شمال غربی نقشه، یک آب بزرگ با یک قایق شکسته در لبه پیدا خواهید کرد. هنگام مشاهده آن از روی نقشه، باید شبیه نمایه ای باشد که تقریباً شبیه Squidward از باب اسفنجی است. دو نقطه در اینجا وجود دارد که بسته به هدف اصلی شما عالی عمل می کنند.

اولین نقطه منظره ای زیبا از کنار دریاچه را به شما می دهد، و اگر می خواهید به ویرجینیا نزدیک شوید، راحت تر می شود. همچنین منابع زیادی در اطراف دارد، با فاصله مناسب از نقاط دیدنی و موارد مفیدی مانند چاپگر سه بعدی در جنوب و کارت کلید، کمان پولادی، لباس و ریل تفنگ ساچمه ای در شمال.

3 پایگاه دریاچه مرکز

نمای نقشه از پایگاه مرکز دریاچه; بازیکن از زیپ لاین استفاده می‌کند و سیاهه‌ای که از مرکز دریاچه به بیرون متصل می‌شود، در حالی که بازیکنان دیگر ساخت دیوارهای دفاعی را به پایان می‌رسانند، استفاده می‌کند.

این نقطه را روی نقشه مشاهده کنید.

اگر می خواهید همان مزایای دریاچه اسکویدوارد را داشته باشید، اما به دنبال نفوذ ناپذیری بیشتری هستید (چون آدمخوارهایی در نزدیکی وجود دارند که مدام برمی گردند)، پس می خواهید پایگاه خود را در جزیره ای در مرکز دریاچه بسازید. از آنجایی که آنها نمی توانند شنا کنند، شما در اینجا بسیار امن هستید.

مطالب مرتبط: پسران جنگل: راهنمای غذا و آب

اگرچه می توانید به راحتی یک پل بسازید، اما اگر زیپ لاین بسازید، دسترسی به آن سخت تر خواهد بود. این امکان ورود و خروج آسان را فراهم می کند، در صورتی که نیاز به تهیه غذا و آب داشته باشید بدون اینکه به دشمنان خود وسیله ای برای نزدیک شدن داشته باشید. زیپ لاین همچنین دارای مزیت افزوده حمل آسان الوار از خارج از دریاچه به مرکز است.

البته، دفاع دریاچه در زمستان که یخ می زند بی فایده می شود. بهتر است یک حصار در اطراف آن بسازید. همچنین شایان ذکر است که کلوین نمی تواند به این پایگاه برود مگر اینکه یک پل غیرزیپ لاین بسازید.

2 ساحل غربی

نمای نقشه از ساحل غربی; پایه در وسط ساخته شده در ساحل، با کنده های مربوط انباشته در کنار

این نقطه را روی نقشه مشاهده کنید.

این ساحلی نیست که بتوانید بالقوه در آن تصادف کنید، اما به دلیل نزدیک بودن به تپانچه و مکان یاب GPS، یک انتخاب پایه محکم است. این می تواند در اوایل بسیار مفید باشد، و شما حتی به منابع آبی با صدف و ماهی دسترسی خواهید داشت. بهتر است مراقب کوسه‌های نزدیک باشید، اگرچه اگر می‌خواهید دستاورد خاصی در ارتباط با آرواره‌ها داشته باشید، می‌توانید عمداً آن را مسخره کنید. این یک نقطه نسبتاً امن بدون توجه به فصل است و به شما امکان می دهد یک مسیر کاملاً واضح به سمت تفنگ طناب دار داشته باشید و بیشتر به جنگل بروید.

1 قصر کوهستانی

نمای کلی نقشه از قله کوه; یک پایه پوشیده از برف با زیپ لاین، فیدر، جعبه دانه، و یک نیمکت با دو بازیکن که روی آن نشسته اند.

این نقطه را روی نقشه مشاهده کنید.

ساخت این پایگاه با توجه به موقعیت شیب دار آن به مقداری صبر نیاز دارد. برای رسیدن راحت به نقطه کوه های برفی (مگر اینکه بخواهید بالا بروید) به یک تفنگ طناب نیاز دارید و ساخت حداقل سه پایه زیپ لاین به شما کمک می کند تا به راحتی کنده ها را برای ساختن حمل کنید. این پایگاه منظره ای زیبا از محیط را به شما می دهد و به شما اهرم زیادی را بر دشمنان می دهد، زیرا آنها برای رسیدن به شما از این نقطه نظر سخت خواهند بود.

ممکن است مناسب به نظر برسد، اما باید فضای کافی برای ایجاد وسایل خواب و انبار برای وسایل جمع آوری شده خود، همراه با بستر بذر و یک خانه پرنده داشته باشید. اگر سورتمه پرینت سه بعدی داشته باشید، ممکن است در اینجا احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

بعدی: بهترین بازی های بقا در استیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا