بازی

10 بازی برای بازی مانند جنگ ستارگان Jedi: Survivor

Star Wars Jedi: Survivor یک عنوان اکشن ماجراجویی است که قدرت نیرو را در دستان شما قرار می دهد. چیزی برای طرفداران جنگ ستارگان و غیر طرفداران دارد. اگر از داستان مهیج و نبردی شبیه به روح لذت می برید، احتمالاً در دومین ماجراجویی بازی ویدیویی کال کسیس، بسیار خوشحال شده اید.


مطالب مرتبط: جنگ ستارگان جدی: بازمانده – نکات مبتدی

با این حال، لذت نباید با پایان Jedi: Survivor متوقف شود. بازی‌های زیادی وجود دارند که همان حال و هوا را ایجاد می‌کنند. اگر به دنبال سفری پر از پازل، سیستم مبارزه هک اند اسلش یا فقط عناوین بیشتری از جنگ ستارگان برای افزودن به کتابخانه خود هستید، قطعا چیزی برای شما وجود دارد.

10 Star Wars: The Force Unleashed

The Force Unleashed یکی از بهترین بازی هایی است که این سری تا به حال دیده است. پس از اینکه دیزنی بر کهکشان بسیار دوری مسلط شد، به داستان افسانه ها تبدیل شد و دیگر به عنوان یک قانون شناخته نمی شود. که طرفداران را امیدوار کرده است که در آینده در داستان ادغام شود. صرف نظر از آن، اگر Jedi: Survivor برای استفاده بیشتر از شمشیر نوری و استفاده از انرژی مجبور به خارش شدید، باید آن را بازی کنید.

در بازی شما به عنوان Starkiller بازی می کنید. او شاگرد مخفی دارث ویدر است که ارباب تاریکی او را به ماموریت های مختلف می فرستد. اکثر آنها شامل شکار جدی شما از طرف Vader می شوند. این شخصیت به طرز فوق‌العاده‌ای مغلوب است و تجربه‌ای فوق‌العاده از جنگ ستارگان را ایجاد می‌کند.

9 Axe: Shadows Die Twice

دو جنگجو با شمشیرهای خود در Sekiro: Shadows Die Twice می جنگند.

Sekiro: Shadows Die Twice یک بازی بی رحمانه FromSoftware است که هر بازیکنی را آزمایش می کند. این عنوان مانند Jedi: Survivor یک عنوان اکشن ماجراجویی سوم شخص با حس و حال روح است. وجه اشتراک بیش از این نیز دارد. متوجه خواهید شد که هر دو بازی فاقد شخصیت پردازی هستند و از عناصر RPG برای یک داستان اصلی با قهرمانی که قبلاً در جای خود است صرف نظر می کنند.

در Sekiro شما نقش یک شینوبی را بازی می کنید. یک قبیله سامورایی او را زندانی کردند و اربابش را ربودند. این وظیفه شماست که از کسانی که اشتباه شما را مرتکب شده اند انتقام بگیرید. با موقعیت های مخفی کاری شدید و نبردهای رئیس بسیار دشوار، شما باید در اوج بازی خود باشید.

8 Star Wars: Battlefront 2

در Star Wars: Battlefront 2 یک افسر امپراتوری و Stormtroopers مورد حمله Ewoks قرار می گیرند.

اگر اصلاحات جنگ ستارگان خود را از Jedi: Survivor دریافت نکرده اید، Battlefront 2 EA باید در کتابخانه شما باشد. هنوز هم یک پایه پخش اختصاصی در تمام حالت های خود دارد. همچنین حالت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانند در هر زمانی که در رایانه شخصی بازی می‌کنید، تجربه را تازه‌تر کنند.

مطالب مرتبط: Star Wars Jedi: Survivor – Combat Tips

اغلب اوقات، شما به عنوان جدی بازی نمی کنید. حالتی وجود دارد که در آن می‌توانید فقط یک قهرمان یا شرور شمشیرباز را انتخاب کنید. هر سبکی که انتخاب کنید، در برخی از سینمایی ترین نبردهایی که جهان جنگ ستارگان تا به حال داشته است غوطه ور خواهید شد.

7 Assassin’s Creed Valhalla

قاتل در جنگل Assassin's Creed Valhalla با تبر به دشمن ضربه می زند.

Assassin’s Creed Valhalla یکی دیگر از ماجراهای سوم شخص است. این سری به سمت یک سبک RPG مبتنی بر داستان حرکت کرد که بسیار کمتر از تکرارهای اول خطی است. شما قادر به طفره رفتن، شیرجه زدن، هک کردن و اسلش هستید، درست مانند بازی Jedi: Survivor.

بدون نبرد با تمپلارها، Assassin’s Creed نخواهد بود. وایکینگ اصلی بازی امیدوار است که یک قبیله جدید در انگلستان ایجاد کند و درگیر جنگ چند صد ساله می شود. راه های بسیار بیشتری برای از بین بردن دشمنان وجود دارد تا اینکه فقط یک تیغه پنهان در این یکی وجود داشته باشد.

6 جنگ ستارگان: شوالیه های جمهوری قدیمی

ریوان در جنگ ستارگان: شوالیه های جمهوری قدیم با دارث ملک نبرد شمشیر نوری دارد.

جنگ ستارگان: شوالیه‌های جمهوری قدیمی ممکن است قدیمی باشد، اما وقتی صحبت از جنگ ستارگان به میان می‌آید، خیلی بهتر از این نمی‌شود. عنوان RPG اغلب به عنوان بهترین بازی جنگ ستارگان در تمام دوران شناخته می شود. این تعریف حول هر چیزی که ارائه می دهد، مانند یک کهکشان عظیم برای کاوش، داستانی هیجان انگیز و گیم پلی عالی می چرخد.

در KOTOR، می‌توانید از میان برخی از چهره‌های از پیش تعیین‌شده، شخصیت خود را بسازید. نامی به آن بدهید و می‌توانید لباس‌ها و زره‌های مختلفی را برای پوشیدن آن‌ها جمع‌آوری کنید. در نهایت، یک پیچش داستانی بزرگ اتفاق می‌افتد که در را به روی شما باز می‌کند تا در نهایت سمت تیره یا روشن را انتخاب کنید.

5 جنگ ستارگان جدی شوالیه: آکادمی جدی

گروهی از جدی، از گونه‌های مختلف و با رنگ‌های شمشیر نوری مختلف، در مقابل ورودی معبد در جنگ ستارگان: آکادمی جدی شوالیه جدی ایستاده‌اند.

Jedi: Survivor ممکن است بدون سریال Jedi Knight وجود نداشته باشد. همه آنها عناوین پیشگامانه بودند، اما جدی آکادمی واقعاً پیشرفت کرد. این شامل مبارزه با شمشیر نوری روان، قدرت‌های نیرو، و توانایی شخصی‌سازی تقریباً همه چیز در مورد شخصیت شما بود.

این بازی داستان فوق العاده ای دارد که در آن شما به عنوان یک پاداوان در آکادمی جدید Jedi Luke Skywalker بازی می کنید. وقتی کار تک نفره را تمام کردید، یک گزینه چند نفره آنلاین وجود دارد. شما فقط با دیگران دوئل های شمشیر نوری دارید و حتی می توانید با ربات ها تمرین کنید.

4 خدای جنگ راگناروک

کریتوس در God Of War Ragnarok به هیولایی با سپر ضربه می زند.

Star Wars Jedi: Survivor کاوش و نبرد را به مجموعه‌ای علمی تخیلی می‌برد که شما از دهه 70 با آن آشنا شده‌اید و دوستش دارید. God of War Ragnarök از فرمولی بسیار مشابه پیروی می کند، اما شما را به سراسر قلمرو اساطیر نورس می برد.

مطالب مرتبط: بازی هایی با روان ترین مبارزات

درختان مهارت، ارتقاء سلاح ها و توانایی های ویژه در هر دو بازی دیده می شود. همچنین مواردی وجود دارد که با یک همراه وارد جنگ شده و حملات آنها را هدایت می کند. در حالی که مکان‌ها و داستان‌ها بسیار متفاوت هستند، اگر دوست دارید افراد بد را بچرخانید، این دو عنوان قطعا برای شما مناسب هستند.

3 افق غرب ممنوع

آلوی در مسیری منتهی به جنگل در Horizon Forbidden West قدم می‌زند.

دنباله Horizon Zero Dawn مملو از اکشن است. شما کنترل Aloy را در یک نسخه پسا آخرالزمانی از ایالات متحده دارید. هدف او سفر به غرب ممنوعه است تا منبع یک طاعون شریر را یک بار برای همیشه از بین ببرد.

در حالی که در سری Horizon در مقایسه با Star Wars Jedi: Survivor مبارزات برد بیشتری وجود دارد، همه چیز را به همان اندازه جذاب خواهید دید. دنیای باز بسیار زیباست. عناصر RPG کاملاً با شخصیت در جای خود مطابقت دارند. پس از آن این واقعیت وجود دارد که هر دو داستان یک بزرگسال جوان را به سفری می کشاند که آنها را مجبور به بلوغ می کند.

2 حلقه پیر

The Tarnished با تبر خود در Elden Ring به دشمن نزدیک می شود.

Elden Ring بدون شک یکی از بهترین بازی های FromSoftware است. The Soulslike جوایز بی شماری دریافت کرد و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. وقتی به موفقیت Elden Ring نگاه می‌کنید، می‌توانید به راحتی متوجه شوید که چرا Star Wars Jedi: Survivor با این سبک از گیم‌پلی پیش رفت.

در Elden Ring شما شخصیتی به نام The Tarnished می سازید. سفر شما به سرتاسر سرزمین‌های بین و انتخاب دعوا با شخصیت‌های بی‌شماری، از جمله برخی از خشن‌ترین باس‌هایی که تاکنون دیده‌اند. بسیاری از ساختار و قابلیت های رزمی با Elden Ring و Jedi: Survivor قابل مقایسه است.

1 Star Wars Jedi: Fallen Order

دیوار کال کسیس در حالی اجرا می شود که توسط استورم تروپ ها در فیلم Star Wars: Jedi Fallen Order تیراندازی می شود.

Star Wars Jedi: Survivor دنباله‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order است. اگر مستقیماً وارد Survivor شده‌اید و اولین بازی را بازی نکرده‌اید، نه تنها داستان‌های مهمی را از دست داده‌اید، بلکه بازی‌ای را که پایه‌گذاری کرده است، از دست داده‌اید.

به این فکر کنید که یک بازی Dark Souls با شاهزاده ایرانی ملاقات می کند و جنگ ستارگان در بالای آن قرار دارد. هر چیزی که یک طرفدار سریال می خواهد را دارد. شما به عنوان یک جدی بازی می کنید که کمی شورشی می شود و با امپراتوری مبارزه می کنید. شما نمی توانید خیلی بیشتر از این بخواهید.

بعدی: بازی هایی برای بازی اگر دوست دارید جنگ ستارگان Jedi: Fallen Order

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا