بازی

بازی‌های رایگانی که می‌توانید همین الان در Steam Deck بازی کنید

Steam Deck که در 25 فوریه 2022 راه اندازی شد، در حال حاضر نینتندو سوییچ را برای پول خود به ارمغان می آورد و تبدیل به اولین دستگاه بازی دستی برای بسیاری از گیمرها می شود. نظرسنجی State of Steam Deck 2022 نشان داد که زمان بازی 64 درصد از پاسخ‌دهندگان در سایر پلتفرم‌ها از زمان انتخاب آن کاهش یافته است و 17 درصد حتی به اشتراک گذاشتند که استفاده از سایر پلتفرم‌ها را کاملاً متوقف کرده‌اند.


مطالب مرتبط: هر آنچه که باید در مورد راه اندازی Steam Deck خود بدانید

با کمی بیش از یک سال در حال توسعه، کنسول دستی به سرعت ترجیحات زیادی در بازار ایجاد کرد تا به راحتی قابل ارتقا باشد و به کاربران خود دسترسی به مجموعه‌ای از بازی‌های محبوب – و بسیاری از آنها را به صورت رایگان – بدهد! در اینجا تعدادی از محبوب‌ترین بازی‌های استیم رایگان وجود دارد که می‌توانید امروز دانلود و بازی کنید.

گیمر ویدیوی روز

10 Counter-Strike: حمله جهانی

بازیکنان از سال 2012 در Counter-Strike: Global Offensive با تروریست ها می جنگند و به این زودی ها از آن خسته نمی شوند. CS:GO که دائماً با نقشه‌ها، شخصیت‌ها، سلاح‌های جدید (شامل پایان هنرمندان جامعه!) و حالت‌های بازی به‌روزرسانی می‌شود، تیم‌های بزرگ را برای دستیابی به اهداف پیچیده و کسب مدال‌های خدماتی گرد هم می‌آورد که می‌توانند با افتخار در پروفایل Steam خود قرار دهند.

این کلاسیک همیشگی Valve که با همکاری Hidden Path Entertainment ساخته شده است، برای بازی در Steam Deck رایگان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به کنترل های جایگزین عادت کنید و آماده هستید. یکی برای تغییر راه خود نیست؟ مشکلی نیست، شما همیشه می توانید کنسول خود را به رایانه شخصی خود متصل کنید و از بازی لذت ببرید.

9 DOTA 2 و Dota Underlords

DOTA 2 و Dota Underlords برای Steam Deck

بدون این MOBA تعیین کننده روند یکسان نخواهد بود. خوشبختانه، DOTA 2 و Dota Underlords برای بازی رایگان در Steam Deck در دسترس هستند. از پایگاه خود با انواع شخصیت‌های منحصربه‌فرد در تیم‌های 5 در 5 دفاع کنید، یا استراتژی خود را به پایان برسانید و از تماشای نبردگر خودکار که کار را برای شما تمام می‌کند لذت ببرید.

مطالب مرتبط: نحوه تنظیم ماوس و کیبورد در Steam Deck

در هر صورت، ساعت‌ها تضمین می‌شود که در این سری تخصیص داده شود، که به خوبی با چیدمان کنترل کنسول مطابقت دارد – به نظر می‌رسد که برای آن ساخته شده است. و درست مانند رایانه شخصی، می توانید به راحتی از طریق Steam با دوستان خود همکاری کنید تا نام خود را در پیکسل های تاریخ ثبت کنید.

8 تیم قلعه 2

Team Fortress 2 For The Steam Deck

Team Fortress 2 که به عنوان پر امتیازترین بازی رایگان تمام دوران شناخته می شود، شما را به دو تیم RED و BLU تقسیم می کند و به شما امکان انتخاب 9 شخصیت را می دهد که هر کدام به سبک بازی خاصی شناخته شده اند تا در بازی هایی مانند گرفتن پرچم و پادشاه تپه

Team Fortress 2 که به دلیل کارگردانی هنری، گیم پلی و طنزش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، همچنین در قالب ویدیوهای میم بر تالارهای باستانی یوتیوب تسلط دارد.

7 Apex Legends

Apex Legends For The Steam Deck

برای افتخار، شهرت و ثروت در تیم‌های دو یا سه نفره بجنگید و عنوان خود را به عنوان افسانه Apex در این بازی رایگان بتل رویال کسب کنید. Apex Legends که در دنیایی مشابه سری Titanfall شرکت Respawn Entertainment قرار دارد، در همان سال عرضه‌اش برای Nintendo Switch، پربازی‌ترین بازی ویدیویی تمام دوران از نظر تعداد بازیکنان بود. در دسامبر 2022 توسط کسی جز PUBG Mobile سقوط کرد، که متأسفانه هنوز به Steam Deck نرسیده است.

مطالب مرتبط: بهترین پلتفرمرها در Steam Deck

Apex Legends به همان اندازه سرگرم کننده و رایگان است! – برای بازی در Steam Deck همانطور که برای Nintendo Switch، PlayStation 4 و 5، Xbox One و Xbox Series X/S، Windows، Android و iOS وجود دارد.

6 فورتنایت

Fortnite For The Steam Deck

سخت است که Fortnite را دوست نداشته باشید، بازی‌ای که در آن 100 بازیکن به دنیایی پسا آخرالزمانی و پر از زامبی‌ها رها می‌شوند و مجبور می‌شوند تا آخرین نفری که ایستاده مبارزه کنند. با جذب بیش از 125 میلیون بازیکن در کمتر از یک سال، Fortnite که در یک مقطع زمانی یکی از پربازیگرترین بازی‌های روی کره زمین بود، در سال انتشار خود به یک پدیده فرهنگی تبدیل شد. این یکی از محبوب ترین گیمرهای Gen Z است که 60 درصد از بازیکنان آن را تشکیل می دهند.

اگرچه این بازی اکنون یک بازی رایگان در Steam Deck است، اما بازیکنان هنوز هم برای پوسته‌های فصلی آن که در نسخه‌های محدود در یک دوره ۱۲ هفته‌ای منتشر می‌شوند، پول زیادی می‌برند.

5 قاب جنگ

Warframe For The Steam Deck

Warframe بهترین‌های دنیا را به‌عنوان نقش‌آفرینی، جهان باز، اکشن تیراندازی سوم شخص و بازی چندنفره آنلاین گرد هم می‌آورد. با این حال، شاید بیشتر از همه به دلیل مبادله بسیار متعادل بین پریمیوم و رایگان بازی محبوب باشد. این به بازیکنان اجازه می‌دهد آیتم‌های ارزشمند درون بازی را از طریق آسیاب کردن و همچنین از طریق خرید آنها در فروشگاه آنلاین به دست آورند.

هر بازیکن چند نفر از تنمو را کنترل می کند، یک نژاد جنگجوی باستانی که زمانی در انیمیشن به حالت تعلیق درآمده بود تا با دیگر نژادهای فضایی و جناح های متخاصم در یک جنگ همه جانبه بین کهکشانی مبارزه کند.

4 مسیر تبعید

مسیر تبعید برای عرشه بخار

تبعید شدن به جزیره ای متروک توسط دولت شیطان صفت یک چیز است، و تبعید شدن به جزیره ای باستانی که در آن باید برای زندگی خود در برابر خدایان باستانی بجنگید، یک چیز دیگر است. Path Of Exile از نظر گیم پلی با سری Diablo مقایسه می شود و به شما این امکان را می دهد که به عنوان یکی از هفت کلاس شخصیت بازی کنید: Marauder، Duelist، Ranger، Shadow، Witch، Templar و Scion.

مطالب مرتبط: بهترین بازی‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل که می‌توانید در Steam Deck بازی کنید

چه در حال کاوش در غارها، یورش به سیاه چال ها، نبرد با خدایان باشید یا در تلاش باشید، گیم پلی ایزومتریک با تنظیمات کنترل Steam Deck مناسب است. Path of Exile همچنین بسیار قابل پخش است زیرا به شدت به محتوای تولید شده رویه ای متکی است. از بهشت ​​برای هوش مصنوعی تشکر کنید، درست است؟

3 براولهالا

Brawlhalla برای عرشه بخار

Brawlhalla یکی دیگر از آن بازی‌هایی است که یک شبه به هیجان تبدیل شد، به خصوص در میان استریمرها و بازیکنان معمولی که به دنبال یک بازی آرامش‌بخش برای بازی آنلاین با دوستان هستند که بالغ بر 80 میلیون بازیکن در سراسر جهان هستند.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های خنک در دک استیم

بازیکنان Brawlhalla به طور مشابه بر اساس Super Smash Bros، با حذف دشمنان خود از نقشه با استفاده از مجموعه محدودی از کنترل‌های ساده، برنده می‌شوند. با این حال، گیم‌پلی بازی چندان ساده نیست، و Brawlhalla به صورت رقابتی و معمولی بازی می‌شود و بازیکنان استراتژی‌ها و سبک‌های بازی منحصربه‌فردی را برای تکمیل هدف انجام می‌دهند.

2 دیافراگم میز کار

دیافراگم میز کار برای عرشه بخار

اگرچه عمدتاً برای نمایش عملکردهای کنترلر این پلتفرم منتشر شده است، این دمو کوتاه 30 دقیقه‌ای فناوری قطعا ارزش یک بازی یا 10 بازی را دارد. Aperture Desk Job که یک محصول فرعی از سری Portal است، به شما امکان می دهد یک محصول را با کمک Grady، یک هسته هوش مصنوعی نسبتاً دوستانه – و قطعاً بسیار کمتر انتقام جویانه – بررسی کنید که شما را از طریق کنترل ها با استفاده از تعدادی سناریو مختلف راهنمایی می کند.

این بازی از زمان عرضه آن در ۱ مارس ۲۰۲۲، یک ماه پس از عرضه کنسول، بازخوردهای بسیار مثبتی را به خود اختصاص داد و همچنان به عنوان یک بازی بسیار توصیه شده برای Steam Deck، بر انجمن های آنلاین تسلط دارد.

1 هالو بی نهایت

Halo Infinite For The Steam Deck

Halo Infinite که به عنوان ششمین ورودی اصلی مجموعه Halo منتشر می شود، داستان ابرسرباز انسانی Master Chief است که در تلاش برای شکست دادن دشمن خود، Banished، در دنیای حلقه Forerunner Zeta Halo، همچنین به نام Installation 07 است. بازی بسیار عالی است. از نظر گیم پلی، طراحی جهان باز، موسیقی متن، داستان، و به طرز لذت بخشی در حالت چند نفره رایگان است.

Halo Infinite از نظر تنوع حالت های بازی، دارای حالت مبارزات انتخاباتی، deathmatch، capture the flag و حالت های دیگر است که در حالت استاندارد 4 در مقابل 4 و Big Team Battle برای حداکثر 24 بازیکن بازی می شود.

بعدی: بهترین بازی های زیر 10 دلار در استیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا