بازی

بهترین حالت های Teardown در کارگاه Steam

Teardown یک جعبه ماسه‌ای فیزیک است که مملو از نقشه‌ها برای نابود کردن و ابزارهایی برای نابود کردن آنهاست. همانطور که در کمپین بازی می کنید، قفل مکان های جدیدی را برای محو کردن، وسایل جدید برای ایجاد خرابی باز خواهید کرد و درک بهتری از آنچه ممکن است به دست خواهید آورد.


مرتبط: بازی های رایانه شخصی با فعال ترین انجمن های مودینگ

خوب، تمام آن مزخرفات پیشرفت تدریجی را فقط برای یک لحظه فراموش کنید، زیرا Teardown یک کارگاه Steam دارد – در اینجا، مدهای زیادی خواهید یافت که می توانند تجربه های کاملاً آشفته و سرگرم کننده ای را ایجاد کنند. خوشبختانه، حالت‌های Steam Workshop تنها با یک کلیک فاصله دارند، بنابراین این موارد را پیدا کنید و از آن لذت ببرید.

به روز شده در 25 مارس 2023 توسط سام هالاهان: این که آیا شما نمی توانید به اندازه کافی ویرانی و هرج و مرج را دریافت کنید، یا فقط دوست دارید… نه، نه، قطعاً تخریب و هرج و مرج است. Teardown یکی از بهترین بازی‌های sandbox برای آزاد کردن همه چیزهایی است که دارید، بنابراین در اینجا چند مود وجود دارد که حتی بیشتر به شما ارائه می‌کند. یا می دانید، فقط یک چیز ساده است که هر از گاهی با آن سر و کله بزنید.

17 چراغ های کریسمس

چیزی کمی ساده تر، مود کریسمس Lights تا جایی که محتوا پیش می رود کاملاً توضیحی است. این مد به شما امکان می دهد جشن بگیرید و آن چراغ های رنگارنگ و چشمک زن را در هر کجا که می خواهید آویزان کنید. با برخی از ابزارهای سفارشی‌سازی گنجانده شده، حتی می‌توانید ظاهر و عملکرد آنها را تغییر دهید و هر صحنه‌ای را برای احساس تعطیلات آماده کنید.

وقتی همه چیز را آماده کردید، بدون انفجارها و آوارهای قدیمی و قدیمی، کریسمس چگونه خواهد بود؟ آن پرتاب کننده چکش و موشک را بیرون بیاورید و آن صحنه جشن را برای نابود کردن سرگرم کننده تر کنید. چرا از بین بردن چیزها اینقدر سرگرم کننده است؟ بهش فکر نکن

16 طلسم

بازیکن Teardown در حال ریختن جادوها از هر دست به ساختمان دور

آن همه ابزار کوبنده، اسلحه، و وسایل انفجاری فوق العاده برای رفع آن میل همیشگی برای از بین بردن محیط اطرافتان به شکلی باشکوه کافی نیستند؟ نه، نه، البته نه – به همین دلیل است که شما به مد اسپلز نیاز دارید.

مرتبط: بهترین سیستم های جادویی در بازی های RPG، رتبه بندی شده

با این کار، شما مجموعه کاملی از طلسم‌ها را دارید که می‌توانید آنها را – یکی به هر دست – به منظور ایجاد هرج و مرج کامل در دنیای اطراف خود مجهز کنید. آتش و یخ؛ زمین و هوا؛ انگور و چیزهای چرخشی – می دانید، همه آن جفت های کلاسیک.

15 تسهیلات خزنده

Teardown Mod Creeper Facility خزنده در حال قدم زدن در اتاق کم نور

Creeper Facility با نقشه جدیدی که شبیه یک مرکز SCP برای Minecraft Mods است، از شما می‌خواهد در راهروها و اتاق‌های پر از این موجودات، چه خزنده‌ها، چه زامبی‌ها یا فقط برخی خوک‌ها، کاوش کنید.

این یک نقشه احمقانه است که کاوش آن می تواند بسیار سرگرم کننده باشد، و اگر از طرفداران Minecraft و ترسناک هستید، کاملاً از حالت معمول فاصله می گیرد. بعلاوه، در بازی که در آن شما به انواع سلاح ها مجهز شده اید، یک خزنده که به آرامی به سمت شما می رود، چیز کمی بدتر است.

14 حرکت آهسته بهتر

Teardown Building Mid-Explosion

این مد بیشتر یک تغییر است تا چیزی که بازی را به طور قابل توجهی تغییر می دهد، اما با این وجود ضروری است. Teardown دارای برخی مدهای داخلی است، از جمله یک ویژگی حرکت آهسته که می توانید آن را فعال کنید. با این حال، شما باید دکمه را نگه دارید، که زمانی که می خواهید آن تخریب را با شکوه کند شده اش تماشا کنید بسیار محدود کننده است.

حرکت آهسته بهتر قبل از هر چیز این ویژگی را تغییر می‌دهد، به این معنی که می‌توانید در حالی که زمان آهسته‌تر است، به اطراف بدوید و چیزها را بشکنید. علاوه بر این، به شما این امکان را می دهد که زمان مورد نظر خود را با چرخ اسکرول ماوس تنظیم کنید. نیازی به گفتن نیست که این امر تخریب را بسیار سینمایی تر می کند و لحظاتی را که واکنش های سریع لازم است بسیار آسان تر می کند.

13 مینی اسلحه دوتایی

Teardown-Firing-Dual-Miniguns

این مانند یک مینی تفنگ است، اما دو تای آنها. در اینجا نیازی به توجیه زیادی نیست – فقط برای زمانی است که می خواهید با یک مینی تفنگ ویران کنید، اما یکی کافی نیست. تماشای هجوم گلوله‌ها در تار و پود همه چیز هرگز کهنه نمی‌شود، و این یک راه مطمئن برای از بین بردن هر چیزی است که در مقابل شما قرار دارد.

اگر این کافی نبود، آنها همچنین گلوله هایی را با چنان سرعتی شلیک می کنند که هنگام تیراندازی در جهت مخالف پرواز می کنید. مطمئناً، ممکن است یک مد jetpack از قبل در بازی تعبیه شده باشد، اما لذت آن کجاست. با دو تفنگ بزرگ در آسمان پرواز کنید، زیرا زمین در زیر شما شکاف می کند.

12 MEGADAY

تصویر Teardown Mod Megagun

خوب، پس یک مینی تفنگ خیلی خوب است. و همانطور که اشاره کردیم، دو مینی تفنگ حتی بهتر هستند. پس چگونه از آنجا پیشرفت کنیم؟ ساده – شما آن دو مینی تفنگ را می گیرید، آنها را در یکی ادغام می کنید و به آن قدرت بیشتری می دهید.

این مگاگان است – یک مینی تفنگ به قدری قدرتمند که سریعتر از آن چیزی که گلوله ها پرواز می کنند، از بین می رود. حتی چندین نوع مهمات وجود دارد که می توانید بین آنها مبادله کنید، از جمله گلوله های مینی هسته ای، بنابراین به راحتی یکی از بهترین حالت ها برای بازی است.

11 نقشه پویا AT-AT

سقوط انفجار AT-AT

همه واکرهای غول پیکر جنگ ستارگان را می شناسند – آنها را می توان به راحتی در فرهنگ پاپ شناخت و طرفداران تماشای آن را به یاد خواهند آورد که شورشیان در Hoth آنها را در یک فروپاشی و سقوط رضایت بخش به زمین فرود آوردند. پس البته، اکنون می‌توانید در این بازی همه چیز را در مورد شکستن چیزها انجام دهید.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های جنگ ستارگان، رتبه بندی شده توسط متاکریتیک

در حالی که ما کشتی‌های سریع مجهز به طناب نداریم که AT-ATها را ببندند و به حرکت درآورند، شما می‌توانید تقریباً هر کار دیگری انجام دهید. از داخل آنها بالا بروید، آنها را با مواد منفجره پر کنید، یک پرتاب کننده موشک به سمت بدن آنها شلیک کنید، پاهای آنها را قطع کنید – در واقع، آیا کسی دیگر از این بابت احساس بدی می کند؟ صرف نظر از این، داشتن یک زمین بازی برای سر و کله زدن با این غول های نمادین فوق العاده سرگرم کننده است.

10 TearNG

Teardown Mod TearNG موانع در سراسر نقشه

TearNG بر اساس بازی فوق‌العاده سرگرم‌کننده فیزیک وسیله نقلیه، BeamNG.Drive، شما را در یک زمین بازی مخرب برای ماشین‌ها قرار می‌دهد. شما می توانید در اطراف رمپ ها، بدلکاری ها و چکش های بزرگ به اندازه دلخواه خود رانندگی کنید و به طرق مختلف شاهد فرو ریختن وسایل نقلیه باشید.

در حالی که بیشتر نقشه‌ها از شما خواسته می‌کنند که محیط‌ها را به روش‌های مختلف تخریب کنید، استفاده از محیط برای از بین بردن یک چیز واحد به جای آن چیز تازه‌ای وجود دارد. دیدن اینکه با چند روش می توانید یک وسیله نقلیه را صاف کنید، هرگز قدیمی نمی شود.

9 Railgun

Teardown-Railgun-With-Holes-through-Buildings

Teardown اسلحه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانند از میان چیزها شلیک کنند، این چیز جدیدی نیست – اما اگر تفنگ واقعا از میان چیزها شلیک کرد. تفنگ ریلی برای چند ثانیه شارژ می‌شود، و سپس لیزری را شلیک می‌کند که فوراً سوراخی را در هر چیزی که در مقابل شما قرار دارد، و هر چیزی که در جلوی آن باشد، و هرچیز – سوراخ‌های زیاد، ایجاد می‌کند.

این فقط یک ابزار سرگرم کننده برای بازی کردن است، بیش از هر چیز دیگری. در حالی که اغلب مواردی که برای ایجاد خرابی زیادی وجود ندارد، با هدف قرار دادن تکیه گاه های مناسب یا از طریق مجموعه ای از سازه ها هرگز رضایت بخش نیستند. از این گذشته، بیشتر این مدها ضروری نیستند – اما باید اعتراف کنید که این تفنگ ریلی را می خواهید. چرا که نه؟

8 قطار!

Teardown-Train-On-Tracks-Over-Bridge

همه قطارها را دوست داشتند. بیشتر Teardown در نقشه‌های سرگرم‌کننده انجام می‌شود، اما گاهی اوقات شما چیزی کمی ساده‌تر می‌خواهید. با استفاده از این مد، به نقشه ای دسترسی دارید که چیزی جز یک قطار در یک مسیر چرخشی در اطراف یک میدان خالی نیست. با قطار شروع می‌کنید و می‌توانید آن را رانندگی کنید، اما سرگرمی‌های بیشتری نیز وجود دارد.

از قطار خارج شوید و خواهید دید که از طریق یک تونل، در گوشه و کنار یک پل چوبی می گذرد و مسیر خود را در اطراف دایره طی می کند. مایه شرمساری خواهد بود اگر در طول مسیر اتفاقی برای آن بیفتد… در یک تونل خیلی چیزها ممکن است اشتباه پیش بروند، گوشه ها به راحتی بر روی آن سقوط می کنند، و یک پل چوبی تا حدودی قابل اشتعال است. گفتنی است، می‌توانید قطار را با مواد منفجره تجهیز کنید و پاپ کورن را بردارید.

7 اسلحه قابل حمل

Teardown-Portal-Gun-با-دو-پرتال-در-شات

به برخی ارجاعات فرهنگ پاپ برگردیم، چه ابزاری برای یک بازی sandbox مناسب تر از Portal Gun است؟ به اندازه کافی خوب کار می کند، یک پورتال آبی و یک پرتال نارنجی را قرار می دهد که می توانید به میل خود از آن عبور کنید. به این ترتیب به تخریب کمک نمی کند، اما فرصت های زیادی را به وجود می آورد.

قبل از استفاده از پورتال برای فرار سریع، مواد منفجره و ابزارهای تخریب خود را بکارید. پس از همه، شما نمی خواهید در انفجاری که با دقت در حال راه اندازی آن هستید گرفتار شوید. وقتی صحبت از دستکاری فیزیک به میان می آید، تنها چیزی که نیاز دارید تخیل خود است – و البته تفنگ پورتال.

6 مژولنیر

Teardown Mod Mjolner در حال فراخوانی خاموش کردن روشنایی در انفجار

چکش ثور را بردارید و خشم خدایان را بر روی هر نقشه ضعیفی که در این زمان هستید برانگیزید. با استفاده از این چکش، می‌توانید صاعقه را از آسمان فرود بیاورید و تقریباً هر چیزی را که به آن نگاه می‌کنید در یک انفجار باشکوه نابود کنید.

در حالی که نمی‌توانید آن را پرتاب کنید و به یاد بیاورید، یا با بلند شدن آن در آسمان پرواز کنید، چیزی بسیار رضایت‌بخش و قدرتمند در انجام رعد و برق وجود دارد. هر نقشه یا هدفی را فوق‌العاده آسان می‌کند، اما هی – گاهی اوقات این چیزی است که شما می‌خواهید.

5 وکسل پلازا

Teardown-Voxel-Plaza-Buildings-with-Crene-Overhead

این نقشه برای زمانی که می‌خواهید یک سندباکس را با مدها بارگیری کنید و کمی هرج و مرج ایجاد کنید، عالی است. با تعداد مناسبی از ساختمان های قابل توجه، یک پارکینگ چند طبقه در وسط، و چندین جرثقیل برج – خوب، شما فقط می توانید شروع به تصور کنید. تصور کنید، و طرح.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های Sandbox رایگان که باید بازی کنید

بله، می‌توانید جرثقیل‌ها را سرنگون کنید و تماشا کنید که در ساختمان‌ها پاره می‌کنند. بله، می‌توانید لابی‌ها را به آتش بکشید و تماشا کنید که هر طبقه در حال گسترش است. بله، می‌توانید به تکیه‌گاه‌های آن پارکینگ بسیار آسیب‌پذیر آسیب بزنید و در حال فرو ریختن آن باشید. نیازی به گفتن نیست، اگر مودهای جدیدی دارید که می خواهید امتحان کنید، این مکان خوبی برای شروع است.

4 برخورد شهاب سنگ

Teardown-Meteor-Gone-Through-A-Building

میخوای تخریب کنی؟ شهاب را صدا کن با این مد، می‌توانید روی چیزی که دیگر نمی‌خواهید به آن نگاه کنید کلیک کنید، و ببینید، مدت طولانی‌تری در آنجا وجود نخواهد داشت. هر کجا که نگاه می کردید به زودی در معرض شهاب سنگی قرار خواهید گرفت که از آسمان سقوط کرده است و این منظره باشکوهی است.

در اهداف کوچکتر، چیزی جز یک دهانه باقی نخواهد ماند. در اهداف بزرگ‌تر، مانند ساختمان‌ها، مشاهده خواهید کرد که شهاب سنگی مسیری را به درون خود می‌شکند و پس از آن می‌توانید تمام مسیر را از طریق آن ببینید. مطمئناً زیاده روی است، اما گاهی اوقات این دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید – شما نمی خواهید فقط با یک چکش به آن ضربه بزنید، بلکه می خواهید که دیگر از این قلمرو نباشد.

3 بوئینگ 737

Teardown-Plane-Engine-On-Fire

بنابراین همه این تخریب ها سرگرم کننده است و همه، اما چرا ما این را به سطح بعدی نبریم – سطح بعدی حدود 30000 فوت است. نقشه بوئینگ 737 یک مد منحصر به فرد است، زیرا در واقع از چندین نقشه تشکیل شده است. با این حال، چیزی که ما اینجا هستیم تا روی آن تمرکز کنیم، هواپیما است که در اواسط پرواز است – مطمئناً می‌توانید وقفه ایجاد کنید.

خروجی های اضطراری را باز کنید و ببینید که همه چیز – از جمله شما – به سرعت از هواپیما مکیده می شود. وقتی همه ابزارهای خود را در چنین فضای محدودی در بالا در هوا امتحان می کنید، لذت زیادی خواهید داشت. هواپیما را به دو نیم کنید، چیزی را در موتورها فرو کنید یا بالها را به طور کامل جدا کنید – یا اگر مد شهاب را دارید…

2 مرکز خرید NorthPine 2.0

Teardown Mod NorthPine Mall از طبقه بالا به نظر می رسد

نقشه دیگری که چشمان شما را با تعداد امکاناتی که پیش روی شما گذاشته شده روشن می کند، NorthPine Mall 2.0 دارای یک مرکز خرید بزرگ است که می توانید در آن بی رویه بروید. اتاق های بسیار، چراغ های زیبا، سقف های شیشه ای، وسایل نقلیه و موارد مهم وجود دارد. به دنبال ستون های ساختاری یکپارچه.

این یک نقشه فوق العاده برای آزمایش سلاح ها و ابزارها در فضای بسته تر است. این که ببینید از چه روش‌های جدیدی می‌توانید از ابزارهای کوچک‌تر استفاده کنید، یا اینکه در نهایت کل ساختمان را مسطح کنید – خوب، این به شما بستگی دارد.

1 شمشیر نور

Teardown-Using-Lightsaber-On-Wall

فرهنگ پاپ تقریباً به همه چیز راه می‌یابد، و چه ابزاری بهتر از شمشیر نوری برای ایجاد ویرانی؟ این یک سلاح رضایت بخش برای استفاده است، گوش دادن به زمزمه در حالی که می درخشد، یا تماشای سوختن آن در هر ماده ای که انگار چیزی نیست.

این باید جای بهترین مد برای Teardown را بگیرد، فقط به این دلیل که برای هر سناریویی عالی است. فرقی نمی‌کند در شهر هستید، با AT-ATها می‌جنگید یا در هواپیما هستید – شمشیر نوری را بیرون بکشید و شروع به تاب خوردن کنید، در حالی که دیوانه‌وار می‌خندید. شکست قطعا جنبه دیگری را برای همه ما به ارمغان می آورد.

بعدی: شبیه سازهای فیزیک طرفداران Roblox باید امتحان کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا