بازی

ریشه های UJC در پروتکل کالیستو، توضیح داده شده است

لینک های سریع

  • ساخت زندان آهن سیاه

تصور می‌شود که کاوش در فضای بیرونی یک ماجراجویی هیجان‌انگیز و پر از اکتشاف و همچنین یک ماجراجویی پر از خطر است. پروتکل کالیستو مظهر دومی است و شما را به یک سواری وحشتناک می برد در حالی که با انسان های جهش یافته ای که سعی در فرار از زندان سیاه آهن دارند مبارزه می کنید.


مطالب مرتبط: پروتکل Callisto: نکات مبتدی

همانطور که در نقش جیکوب لی راه خود را در زندان طی می کنید، با رمز و راز The Callisto Protocol بیشتر آشنا خواهید شد. ژاکوب از ساخت زندان و آزمایش های وحشتناکی که توسط شرکت یونایتد ژوپیتر انجام می شود مطلع می شود. اما UJC دقیقاً چیست و چگونه مسئول رویدادهایی است که در پروتکل کالیستو رخ داد؟

موارد زیر حاوی اسپویلرهایی برای The Callisto Protocol است. لطفا تا زمانی که بازی را تمام نکرده اید به خواندن ادامه ندهید.

گیمر ویدیوی روز

ریشه های UJC

از ابتدا هدف اصلی شرکت یونایتد ژوپیتر این بود که کاوش در اعماق فضا و کشف گونه های جدید. در سال 2319، قبل از تأسیس شرکت، گروهی از دانشمندان پول هنگفتی را برای انجام تحقیقات زیست‌شناسی بیشتر جمع آوری کردند. آنها یک آزمایشگاه امن در زیر شیکاگو ساختند و شروع به انجام آزمایشات و تحقیقات مختلف کردند.

دانشمندان به سرعت شروع به ارائه داده های گسترده در مورد یافته های خود به دولت ایالات متحده کردند. آنها علاوه بر تحقیقات زیستی، روی آن نیز کار می کردند پیشرفت های گسترده در هوش مصنوعی، که مزایای زیادی برای ایالات متحده به همراه داشت.

این امر دانشمندان را در عنایت دولت قرار داد و از این موفقیت برای تسهیل الف سفر تحقیقاتی به مستعمرات اطراف مشتری. پس از آن بود که دانشمندان رسما UJC را تشکیل دادند.

تحقیق در مورد کالیستو

هیولای آلوده در تلاش برای حمله

UJC به کالیستو، یکی از قمرهای مشتری رسید. این شرکت به سرعت با مجموعه ای از گسترش یافت کشتی های باری با تجهیزات پزشکی برای کمک به مستعمرات محلی مانند اروپا و آرکاس. اروپا یکی دیگر از قمرهای مشتری بود، در حالی که آرکاس مستعمره اصلی کالیستو بود.

آرکاس در ابتدا یک مستعمره معدن بود، اما ورود UJC فرصت های زیادی را ایجاد کرد. دانشمندان مردم آرکاس را متقاعد کردند تا در تحقیقات خود به آنها کمک کنند آینده ای روشن تر، اما آنها محکوم به فنا بودند.

معدنچیان یک بیگانه عظیم را کشف کردند و مردم شروع به کار کردند تجربه جهش های عجیب و غریب. UJC موفق شد شیوع بیماری را مهار کند و افراد آگاه تحت تأثیر لاروهای موجودات بیگانه قرار گرفتند. همه افراد آلوده به هیولاهای وحشتناک و بی فکر تبدیل می شدند، اما یک نفر توانست هوش خود را حفظ کند. UJC به او برچسب زد موضوع صفر و به این نتیجه رسیدند که لارو بیگانه می تواند باشد کلید باز کردن قفل تکامل بعدی بشریت.

ساخت زندان آهن سیاه

زندان آهن سیاه روی سطح کالیستو

متأسفانه UJC کنترل خود را از دست داد و افراد آلوده مهار را شکستند. شرکت مجبور شد کلنی را کاملا استریل کنید، کشتن هر فرد آلوده از جمله موضوع صفر. آنها نمونه های لارو بیشتری را برای تحقیقات بیشتر از بیگانه استخراج کردند و سپس زندان آهن سیاه را بر فراز آرکاس ساخت.

اگرچه تنها یک نفر بود که بعد از آلوده شدن اطلاعات خود را حفظ کرد، UJC همچنان می خواست با آزمایش های خود به جلو بروند. زندان آهن سیاه دو هدف را دنبال می کرد: حل قیام جنایت در سراسر فضا و با استفاده از آنها محکومین به عنوان آزمودنی برای آزمایش

آینده ای روشن تر

سرپرست کول در حال توضیح پروتکل کالیستو به جیکوب و آزمایشات

هنگامی که جیکوب در سلول خود بیدار می شود، شیوع بیماری در زندان سیاه آهن آغاز شده است. همانطور که او سعی می کند فرار کند، بیگانه پنهان شده در زیر زندان و حقیقت پشت UJC را کشف می کند. فاش شده است سرپرست دانکن کول یکی از اعضای برجسته UJC است و این عزم تزلزل ناپذیر او برای ادامه آزمایشات بوده است.

او معتقد است که انسان ها هستند برای زنده ماندن در فضا بسیار شکننده است و اینکه برای زنده ماندن باید قوی تر شویم. علیرغم اینکه UJC نتوانسته است به هدف خود در مورد Callisto دست یابد، واضح است که آنها به دنبال سیارات و مستعمرات دیگر خواهند بود تا تحقیقات خود را در جهت آینده ای روشن تر ادامه دهند.

بعدی: پایان پروتکل کالیستو، توضیح داده شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا