بازی

Sonic Frontiers Mod با انتقال فایل‌های سوئیچ عملکرد را بهبود می‌بخشد

برای سونیک، تند رفتن مهمتر از ظاهر خوب است.


Sonic Frontiers برای رایانه شخصی خوب است تا زمانی که شما یک دکل مناسب داشته باشید، اما سخت افزار قدیمی تر واقعاً برای سرعت بخشیدن به Sonic تلاش می کند. این یک مشکل برای یک بازی است که همه چیز در مورد سرعت است، اما خوشبختانه، اکنون یک راه حل وجود دارد.


با استفاده از فایل‌های نسخه Nintendo Switch Sonic Frontiers، سازنده مد NnandoAnimando گزینه‌های گرافیکی جدیدی ایجاد کرده است که باعث می‌شود بازی روی رایانه‌های شخصی ساده‌تر سریع‌تر اجرا شود. از آنجایی که Switch اساساً یک تلفن با شکوه است، سگا واقعاً مجبور بود گرافیک را کاهش دهد تا نسخه Switch اصلاً کار کند، اما استفاده از آن پیش تنظیم های گرافیکی ساده تر می تواند برای گیمرهای رایانه شخصی که روی سیب زمینی کار می کنند یک موهبت واقعی باشد.

مطالب مرتبط: طرفداران می خواهند Sonic R، Sonic The Fighters و موارد دیگر را در Sonic Origins Plus ببینند

مانند بسیاری از گزینه های گرافیکی Sonic Frontier، دو تنظیم برای بلوم وجود دارد: کم و زیاد. Low باعث می‌شود جلوه‌های بصری مانند آنهایی که در حین حمله Sonic Boom در اطراف سونیک وجود دارد، بسیار پیچیده به نظر برسند، در حالی که تنظیمات بالا باعث می‌شود کمی بهتر به نظر برسند. فقط به خاطر داشته باشید که اینها از پیش تنظیمات گرافیکی Switch هستند که ما در اینجا در مورد آنها صحبت می کنیم، بنابراین انتظار نداشته باشید که تجربه Frontier شما چیزی باشد که در پلی استیشن 5 می بینید. ایده در اینجا این است که نرخ فریم خود را به حداکثر برسانید، نه بصری شما. وفاداری

تبدیل سوئیچ مود Sonic Frontiers 2
از طریق GameBanana

برای این منظور، این مد همچنین می‌تواند سایه‌ها را غیرفعال کند و حتی شاخ و برگ را در جزیره‌های Starfall حذف کند – دو ویژگی گرافیکی فشرده که سونیک لزوماً به سرعت به آنها نیاز ندارد. این گزینه‌های گرافیکی دانه‌دار به طور کامل در منوی گزینه‌های Vanilla Sonic Frontier غایب هستند، بنابراین غیرممکن است که علاوه بر کاهش وضوح بازی و غیرفعال کردن anti-aliasing، به یک تجربه سخت‌افزاری مناسب‌تر دست یابید.

برای نصب مود تبدیل سوییچ، به GameBanana رفته و فایل فشرده مود را دانلود کنید، سپس از HedgeModManager برای نصب مود استفاده کنید.

برای کسانی که رایانه های شخصی رده بالاتری دارند، خوشحال خواهید شد توجه داشته باشید که یک مد وجود دارد که مشکل دیگر Sonic Frontiers را برطرف می کند: pop-in. اگر سونیک واقعاً سریع پیش رود، بافت‌ها، اشیا و حتی کل مناظر ناگهان روی صفحه ظاهر می‌شوند، اما اگر رایانه شخصی با سخت‌افزار پیشرفته دارید، می‌توانید با استفاده از این مد، بازی را کمی جلوتر بکشید.

بعدی: Cine2Nerdle بهترین Wordle-like برای عاشقان فیلم است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا