بازی

بازیگران The Last Of Us’ Joel, Tommy, Sarah قبل از فیلمبرداری به تعطیلات رفتند

ما مدت زیادی را با خانواده کامل میلر در The Last of Us سپری نمی کنیم، اما نگاه کوتاهی که به زندگی آنها می کنیم شاید یکی از محوری ترین لحظات داستان باشد. مرگ سارا جوئل را به عنوان یک شخصیت تعریف می کند و به وضوح بر تصمیم گیری او در طول فصل اول تأثیر می گذارد. بنابراین برای متقاعد کردن این موضوع، میلرها باید یک خانواده قابل باور باشند – و بازیگران به وضوح این را می دانستند.


پدرو پاسکال، گابریل لونا و نیکو پالمر در آماده شدن برای فیلمبرداری به یک تعطیلات خانوادگی کوچک رفتند. اکانت رسمی The Last of Us به تازگی این موضوع را با ما به اشتراک گذاشته است، و آنها قطعا قبل از اینکه دنیا به جهنم برود، از Millers عبور می کنند و به بازیگران کمک می کند تا قبل از شروع تولید به نقش های خود عادت کنند.

مطالب مرتبط: سریال The Last Of Us اهمیت سارا را درک می کند

عکس‌هایی از این سه نفر در یک سفر رفتینگ با هم توسط بازیگر تامی، گابریل لونا، به اشتراک گذاشته شده است، که به وضوح تلاش‌هایی را برای وارد شدن به شخصیت انجام داده است. خیلی خوب است که می بینیم که پالمر نیز باید با آن همراه شود، به خصوص که او فقط در قسمت اول ظاهر می شود و بعداً در یک قسمت بسیار فلاش بک کوتاه

البته این سه نفر تنها اعضای خانواده میلر نیستند. همانطور که تا به حال در نمایش دیده ایم، الی در همه چیز به جز نام یک میلر است. خوب یا بد، او و جوئل یکدیگر را به عنوان خانواده ای می بینند که از آنها جدا شده است، چیزی که هیچ کدام عجله ای برای رها کردن آن به این زودی ندارند. این پیوند حداقل در برابر دیوید به خوبی به آنها کمک کرد، و فکر می‌کنم وقتی می‌گویم هیچ‌کس برای از دست دادن آن حرامزاده خزنده سوگوار نیست، به جای همه ما صحبت می‌کنم.

پدرو پاسکال و بلا رمزی نیز در حین فیلمبرداری دوستان خوبی شده اند. در رسانه‌های اجتماعی، نگاهی به موارد بیشتری از پشت صحنه، با تمرکز ویژه بر روی دو سرنخ، داشته‌ایم. این شامل صحبت پاسکال در مورد دوستی خود با رمزی – که او بلی است – می شود. مهم نیست در نمایش چه اتفاقی می افتد، قطعا به نظر می رسد که پاسکال از زمان خود به عنوان جوئل لذت برده است.

بعدی: Infinity Nikki Is Breath Of The Wild Meets Dress Up Games

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا