ارز دیجیتال

الگوهای سیاسی خلق ثروت نسلی

میم کوین ها در طول تاریخ به عنوان راهی برای ایجاد علاقه به فضای رمزنگاری و به عنوان نوعی شوخ طبعی و همچنین وسیله ای برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شده اند.

با این حال، تعدادی از آنها در سال 2023 نیز در حال بررسی چشم انداز سیاسی هستند و به بسیاری از خریداران اولیه کمک می کنند تا در این فرآیند ثروتمند شوند.

در زیر، برخی از مرسوم‌ترین دارایی‌های رمزنگاری میم را بررسی می‌کنیم که فراتر از میم‌های معمولی Dogecoin و Shiba Inu رفته‌اند تا از میم‌های دارای بار سیاسی شناخته شده در خارج از فضای ارزهای دیجیتال استفاده کنیم.

سرباز ($WOJAK)

یکی از مواردی که مم ها را تجسم کرده است، بازنمایی آنها از احساسات انسانی بوده است، اما تنها تعداد محدودی از آنها زیر یک چتر قرار داشته اند.

ارز دیجیتال Wojak از دسته دوم است زیرا احساسات کاربران را به تصویر می کشد.

1684631099 831 الگوهای سیاسی خلق ثروت نسلی

پروژه Wojak که از روی میم اینترنتی محبوب به همین نام نامگذاری شده است، با هدف برقراری ارتباط بین افراد از همه پیشینه ها و آثار زندگی با استفاده از قدرت میم ها انجام می شود.

به این ترتیب، کاربران به راحتی می توانند با استفاده از پروتکل بسیار بصری آن، نمایش های کارتونی بیشتری از میم ایجاد کنند.

Wojak در یک اکوسیستم شفاف رشد می کند که این نسخه های مختلف از احساسات اینترنتی را برای عموم قابل مشاهده می کند.

با این وجود، پروژه رمزنگاری Wojak قوی‌ترین پلتفرم غیرمتمرکز را فراهم می‌کند، که علاقه‌مندان به میم را قادر می‌سازد تا به هم متصل شوند و روابط جدیدی بر اساس ارزش‌های مشترک و تجربیات مشترک ایجاد کنند.

مانند بسیاری از پروژه های رمزنگاری، اکوسیستم Wojak توسط یک توکن بومی به همین نام، $WOJAK، پشتیبانی می شود.

توکن میم یکی از اولین احساسات در فضای کریپتو میم بود، زیرا طی چند روز بیش از 100 درصد افزایش یافت و در اوج رشد خود به 100 میلیون دلار رسید.

در راستای رشد چشمگیر خود، توکن $WOJAK به بالاترین حد تاریخ (ATH) 0.00115 دلار رسید.

با این حال، مانند بسیاری از دارایی های رمزنگاری شده در هفته گذشته، توکن ERC-20 بیشترین سود خود را کاهش داده است و در یک هفته بیش از 87 درصد کاهش یافته است.

تا کنون، ارزش بازار کاملا رقیق شده آن به 15.7 میلیون دلار رسیده است. قیمت معاملاتی این دارایی نیز به 0.000227 دلار کاهش یافته است، اگرچه در روز گذشته از افزایش صعودی 12.39 درصدی برخوردار بوده است.

با وجود این، توکن $WOJAK جذابیت خود را در بین سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال از دست نداده است.

توکن میم در حال دریافت لیست صرافی در پلتفرم Bybit است. اخیراً در کمپین رأی به لیست Bybit در کنار سایر میم کوین‌های امیدوارکننده در اکوسیستم کریپتو به نمایش گذاشته شد.

فلفل ($PEPPER)

میم پپ قورباغه یکی از محبوب ترین میم ها در اینترنت از زمان گسترش پلتفرم های رسانه های اجتماعی است.

این میم اینترنتی اکنون دنبال کنندگان رمزنگاری خود را با سر قورباغه مانند سبز رنگ ایجاد کرده است.

1684631100 117 الگوهای سیاسی خلق ثروت نسلی Pepe یکی از بهترین ارزهای رمزنگاری شده میم پس از استفاده از محبوبیت میم کوین هایی مانند Dogecoin و Shiba Inu است.

این پروژه رمزنگاری با استفاده از توکنی با نام مشابه، $PEPE، در عرض دو هفته به ارزش بازار 1.6 میلیارد دلار رسید.

این باعث شد که چندین پذیرنده اولیه بیش از 4000 درصد سود داشته باشند.

$PEPE به چهره جدید فصل سکه‌های میم تبدیل شده است و چندین میم کوین دیگر را قادر می‌سازد تا در مدت کوتاهی به ستاره‌ای دست یابند.

با این حال، پروژه میم در فضای کریپتو کمی سر و صدا ایجاد کرده است.

در حالی که تعداد زیادی از صرافی‌های رمزنگاری مانند جمینی شروع به حمایت از ستاره میم کرده‌اند، کوین‌بیس بر اساس لیگ ضد افترا، پپه را نماد نفرت نامیده است.

این موضوع با انتقادات گسترده ای از فضای کریپتو مواجه شده است، به طوری که چندین مشتری به طور عمومی سرمایه خود را به صرافی های رقیب منتقل کرده و اشتراک خود را در Coinbase One لغو کردند.

علی‌رغم برچسب‌گذاری بد، توکن $PEPE به ارسال سیگنال‌های صعودی ادامه داد و با قیمت 0.00000159 دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده روند صعودی 3.86 درصدی در روز گذشته است.

این به جذابیت قوی پروژه میم با وجود آنچه که بسیاری از نهادهای متمرکز جنبش سیاسی می نامند، اشاره دارد.

کپی ($COPY)

اگرچه فضای کریپتو به دلیل افزایش ارزش فوق‌العاده چندین میلیونر تولید کرده است، بسیاری از سرمایه‌گذاران تحت تاثیر افت قیمت قرار گرفته‌اند.

Copium، یک پروژه جدید ارزهای دیجیتال، قصد دارد آخرین راه حل برای سرمایه‌گذارانی باشد که در میانه افزایش قیمت قرار می‌گیرند و تنها شاهد اصلاحات ناگهانی هستند.

1684631100 134 الگوهای سیاسی خلق ثروت نسلی

به گفته این تیم، Copium فقط یک نشانه نیست، بلکه حرکتی است که توسط خنده، همراهی و تجربه مشترک عبور از چشم‌انداز نامطمئن رمزارز انجام می‌شود.

در اصل، هدف این پروژه تبدیل شدن به پلتفرم ارز دیجیتال است که سرمایه گذاران پس از متحمل شدن ضرر می توانند به آن روی آورند.

Copium با القای میم یک شخصیت کارتونی مانند با چهره ای غمگین، روح اینترنت را تجسم می بخشد، جایی که انعطاف پذیری و شوخ طبعی تنها راه برای ادامه کار است.

Copium از پروژه میم Wojak الهام گرفته است. با این حال، هدف آن متفاوت است زیرا بر کمک به سرمایه گذاران مشکل دار برای مقابله با ضررهای قبلی متمرکز است.

به گفته توسعه دهندگان ناشناس، مقابله استراتژی جدید برنده است و Copium به سرمایه گذاران کمک می کند تا ضررهای خود را به سود تبدیل کنند.

این پروژه همچنین دارای دارایی توکن غیر قابل تعویض (NFT) است که در بازار OpenSea NFT قرار می گیرد.

این پروژه در حال حاضر از حمایت گسترده برخی از بزرگ‌ترین نام‌های ارزهای دیجیتال برخوردار است. یک مثال اخیر @MattInWeb3 است که به طور عمومی از این پروژه پشتیبانی کرده است.

این پروژه همچنین پس از اینکه اخیراً در لیستی از برترین برندگان از نظر حجم معاملات در Dextools قرار گرفت، امتیاز بالایی را در بین سرمایه گذاران کسب کرد.

Copium همچنین در کمتر از 8 میلیون دلار فروش داشته است پنج دقیقه از راه اندازی آن، به وضوح رشد انفجاری پیرامون سکه را برجسته می کند.

اکنون COPIUM دلار بخرید

ثروت نسلی ($GEN)

گردآوری مجموعه احساسات ما از میم های ویروسی، نشانه $GEN است که از میم جانبی رو به روی چاد استفاده می کند.

1684631100 439 الگوهای سیاسی خلق ثروت نسلی

طبق گفته تیم توسعه، دارندگان میم چاد می‌توانند با نگه داشتن توکن اصلی $GEN، پتانسیل کامل دارایی را بهتر باز کنند.

به طور مشابه، این توکن به کاربران کمک می کند تا به Memeopolis Generational Wealth دسترسی پیدا کنند، که به کاربران راهی برای تجارت میم ها و ایجاد ثروت می دهد.

توکن $GEN از زمان آغاز به کار به 20 میلیون دلار رسیده و چند روز بعد به 5 میلیون دلار رسیده است.

در زمان انتشار، توکن میم دیجیتال با قیمت 0.00000001371 دلار معامله می شود که در روز گذشته 43.71 درصد کاهش داشته است.

با این حال، یک بازگشت قوی در بازار کریپتو به طور بالقوه می‌تواند منجر به افزایش 7 برابری این کوین به 100 میلیون دلار شود.

نتیجه

توکن‌های میم به بهترین زیربخش ورود در فضای کریپتو تبدیل شده‌اند.

با توجه به پتانسیل عظیمی که اکثر آنها دارند، پروژه های سرگرم کننده به طور فزاینده ای محبوب می شوند.

در مقاله ما، Copium بهترین میم های سیاسی را برای زیبایی فضای کریپتو نشان می دهد.

افزایش شدید ارزش‌گذاری این پروژه در بازار و پشتوانه‌های سریال، آن را به گزینه‌ای مناسب برای بسیاری از سرمایه‌گذارانی تبدیل می‌کند که به دنبال ورود زودهنگام به پروژه‌ای امیدوارکننده هستند.

اکنون COPIUM دلار بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا