بازی

راهنمای کامل معادن Nel’Vari در Sun Haven

لینک های سریع

  • نحوه دسترسی به معادن Nel’Vari

شهر Sun Haven تمام چیزی نیست که به بازیکن ارائه شود. در شهرهای مختلف بازشدنی مانند Withergate یا Nel’Vari، تعداد زیادی چیز برای کشف وجود دارد. پس از دنبال کردن مسیر اصلی تعیین شده توسط Elio’s و پس از ورود به دهکده الف ها، ممکن است تعجب کنید که بعد از آن چیست.


مطالب مرتبط: Sun Haven – راهنمای کامل

معادن تعیین‌شده‌ای در Nel’Vari وجود دارد که لزوماً دسترسی به آنها آسان نیست. مواد یافت شده در معادن Nel’Vari برای دسترسی به زره های رده بالاتر و علاقه مندان به آمار مفید بسیار مهم هستند. این راهنما همه چیزهایی را که باید در مورد مین های الف ها و همه مواد مفید و دشمنان دلهره آور آن بدانید را شرح می دهد.


نحوه دسترسی به معادن Nel’Vari

باز کردن قفل شهر Nel’Vari بسیار آسان است. اما زمانی که در دهکده هستید، ممکن است چیزهای زیادی برای ورود به آن وجود داشته باشد. برای رسیدن به معادن، باید از شرق تا شهر ادامه دهید و از شخصیت کاسپین رد شوید. پیدا خواهید کرد دو غرفه و پله های چوبی مشرف به آبشار. در حال حاضر نمی توانید از غرفه ها چیزی بخرید.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

معادن Nel’Vari در بالای این منطقه قرار دارد، بنابراین شما باید از پله ها بالا بروید می بینید هنگامی که به بالای سر رسیدید، نگهبان درخت دیگری از مین ها محافظت می کند. Wilt از شما می خواهد که یک کلید برای ورود ارائه دهید.

همیشه یک گریفون در ورودی معدن وجود خواهد داشت. به این ترتیب می توانید به راحتی بین مزارع و این معدن سفر کنید زیرا کاملاً دور از دسترس است. نیز وجود خواهد داشت همیشه سینه ای باشید که می توانید قفل آن را باز کنید برای غارت سمت چپ ورودی. جعبه هایی مانند این ها هر فصل دوباره تولید می شوند.

برای ورود به معادن باید به Wilt یک کلید Adamant، کلید Mithril یا کلید Sunite بدهید. وقتی کلیدی به آنها دادید، کاری را که باید انجام دهید و ترک کنید، برای ورود مجدد باید کلید دیگری ارائه دهید.

کلیدها برای همیشه نیستند. اگر می خواهید به معدن بازگردید باید یک دسته کلید درست کنید. نوع کلید اندازه مین ها را تعیین می کند. کلید Adamant کوچکترین اندازه خواهد بود و Sunite بزرگترین است.

کلید

مرحله

کلید ثابت قدم

معدن سایز کوچک

میتریل کی

معدن سایز متوسط

کلید Sunite

معدن در سایز بزرگ

مواد معدنی Nel’Various

بازیکن بهشت ​​خورشید در معادن نلواری با دشمن گلم

در معادن نل واری هیچ سنگ معدن یا مواد معمولی وجود ندارد. معادن Sun Haven جایی است که شما مواد مفیدی برای بهبود شخصیت خود پیدا می کنید. معادن Nel’Vari و Withergate موادی را فراهم می کنند که فقط برای آن شهر مفید است.

گره های سنگ آبی چیزی هستند که می خواهید آسیاب کنید. آنها مانا Shards را ارائه می دهند. اینها به عنوان ارز عمل می کنند برای غرفه های بازار درست زیر پله های چوبی که به معادن منتهی می شود. اگرچه آنها ارز هستند، اما مانند اقلام عادی در موجودی شما قرار می گیرند.

مواد

هدف

مانا شارد

واحد پول

مقیاس اژدهای تیز

کیمیا، اهدای موزه

مقیاس اژدها سخت

کیمیا، اهدای موزه

مقیاس اژدهای درخشان

کیمیا، اهدای موزه

سایر مواردی که می توانید دریافت کنید، مانند انواع ترازوهای اژدها، فقط می توانند برای ساخت معجون های ویژه برای افزایش آسیب یا دفاع استفاده شوند. موزه Sun Haven نیز به این مواد در The Hall of Gems نیاز دارد.

تنها چیزی که اولین غرفه، پاپی، می فروشد، کل آن است ست زره لژیونر. اینها باید از او معامله شود میله های فولادی الف. میله های فولادی الف را فقط می توان با سنگ معدن فولاد الف ساخت که فقط در غرفه بعدی از سیلاس خریداری می شود.

سیلاس طیف وسیعی از چیزها را در ازای Mana Shards می فروشد. او یک را می فروشد کلنگ نلواریان، Essences، Dragon Scales و Elven Steel Ore. Pickaxe Nel’Varian برای شکستن بهتر گره های Mana Shard در معادن مفید است.

Essences Silas می فروشد علاقه مندان دائمی به آمار شما.

سطوح معدن Nel’Vari

بازیکن بهشت ​​خورشید در معادن نلواری شانه عسل

معادن Nel’Vari موضوعات مختلفی دارند. گاهی اوقات ممکن است با تم کندوی عسل باشد، گاهی اوقات، آنها با تم ویرانه الف هستند. هر موضوعی که پیدا می‌کنید، همان تمی است که هر کلید به شما می‌دهد. این موضوع معادن برای آن روز است.

هر تم دارای انواع مختلفی از دشمنان است که متناسب با ظاهر طراحی شده اند. صرف نظر از ظاهر، همه دشمنان Nel’Vari حدود 170-200 Health خواهند داشت و در سطح 20 قرار می گیرند.

اگر به Nel’Vari رسیده اید، احتمالاً آماده مبارزه با دشمنان سطح 20 هستید و باید آماده باشید. ویرانه های الف بزرگترین دشمنان مانند گولم سنگی بزرگ را دارند.

تم های مختلف بر موادی که در معادن پیدا می کنید تأثیر نمی گذارد. آنها فقط برای اهداف زیبایی شناختی هستند.

دشمنان

مرحله

جنگجوی زنبور عسل

کندوی عسل

روحانی زنبور عسل

کندوی عسل

کتاب ویترای

ویرانه

گولم ویترای

ویرانه

Root Slasher

گل

کریستال گابلین

قارچ

بعدی: Sun Haven: The Best Weapons

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا