ارز دیجیتال

حجم معاملات 300 میلیون دلاری APT را افزایش می دهد – آیا نهنگ ها خرید می کنند؟

نمودار APTO/USD / منبع: TradingView

Aptos (APTO)، ارز دیجیتالی که پروتکل بلاک چین لایه 1 تازه راه اندازی شده Aptos را تامین می کند، در روز سه شنبه در بحبوحه افزایش حجم معاملات، از صعود خود لذت می برد.

طبق گفته CoinGecko، حجم معاملات APTO در 24 ساعت گذشته حدود 300 میلیون دلار بود که برای یک ارز دیجیتال با ارزش بازار تنها 1.67 میلیارد دلار قابل توجه است.

APTO آخرین بار حدود 6 درصد در روز رشد داشت و نزدیک به 8.0 دلار به ازای هر توکن معامله می‌شد، که پس از شکست بالاتر از روند نزولی که از اواسط آوریل و 50DMA در جریان بود، از حرکت صعودی فنی کوتاه‌مدت برخوردار شد.

1688541153 518 حجم معاملات 300 میلیون دلاری APT را افزایش می دهد

کمک به افزایش روند صعودی، ادامه عملکرد قوی شرکت هایی مانند بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) و همچنین افزایش تراکنش های شبکه Aptos است.

بر اساس گزارش کاوشگر رسمی بلاک چین Aptos، در روز دوشنبه 230000 تراکنش انجام شد که در مقایسه با این زمان یک ماه قبل حدود 70000 تراکنش افزایش یافته است.

این می تواند نشان دهنده افزایش فعالیت نهنگ ها در بلاک چین باشد و حداقل به معنی افزایش استفاده است که برای قیمت APTO صعودی است.

پیش‌بینی قیمت – کجای بعدی برای Aptos (APTO)؟

با توجه به اینکه APTO در حال حاضر بالاتر از روند نزولی خود از اوج های آوریل و 50DMA است، پیش بینی های قیمت صعودی تر شده اند.

گاوها در نواحی 9.50 دلاری و 11.0 دلاری به دنبال آزمایش مجدد مقاومت تبدیل شده به حمایت هستند.

اما برای رسیدن به اینجا، APTO همچنین باید از یک روند نزولی بالاتر از اوج سالانه اواخر ژانویه در حدود 20 دلار عبور کند.

200DMA در 9.88 دلار نیز منطقه قابل توجهی از مقاومت فنی را نشان می دهد.

1688541153 451 حجم معاملات 300 میلیون دلاری APT را افزایش می دهد

اما با فرض اینکه بازار ارزهای دیجیتال به عملکرد خوب خود ادامه دهد، Aptos عملکرد خوبی دارد.

جایگزین Aptos – Token Thug Life ($THUG)

در حالی که Aptos این پتانسیل را دارد که در آینده نزدیک عملکرد بسیار خوبی داشته باشد، سرمایه گذاران رمزارز باید همیشه مراقب تنوع بخشیدن به دارایی های خود باشند.

یکی از استراتژی‌های سرمایه‌گذاری با ریسک و پاداش بالا که ممکن است برخی از سرمایه‌گذاران بخواهند در نظر بگیرند، مشارکت در پیش‌فروش ارزهای دیجیتال است.

اینجا جایی است که سرمایه‌گذاران توکن‌های پروژه‌های رمزنگاری جدید را می‌خرند تا به بودجه توسعه آن‌ها کمک کنند.

این توکن‌ها تقریباً همیشه بسیار ارزان فروخته می‌شوند و سابقه طولانی پیش‌فروشی وجود دارد که سودهای نمایی عظیمی را به سرمایه‌گذاران اولیه ارائه می‌کند.

بسیاری از این پروژه‌ها تیم‌های فوق‌العاده‌ای در پشت خود دارند و چشم‌اندازی عالی برای ارائه یک برنامه/پلتفرم رمزنگاری انقلابی دارند.

اگر یک سرمایه‌گذار بتواند چنین پروژه‌هایی را شناسایی کند، ریسک / پاداش سرمایه‌گذاری پیش‌فروش آن‌ها بسیار خوب است.

تیم Cryptonews زمان زیادی را صرف بررسی پروژه های پیش فروش می کند تا به سرمایه گذاران کمک کند.

یکی از این پروژه‌ها که فکر می‌کنند پتانسیل زیادی دارد، یک میم کوین جدید به نام Thug Life Token است.

$THUG – سکه 100 برابری میم بعدی؟

با وجود اینکه چند روز پیش راه اندازی شد، پروژه جدید میم کوین Thug Life Token قبلاً توانسته است بیش از 300000 دلار را از طریق پیش فروش توکن THUG دلاری خود به دست آورد.

ناظران مختلف صنعت، دلار THUG را با توجه به تازه‌سازی‌هایی که در فضای میم کوین به ارمغان می‌آورد، یک موفقیت بزرگ دانسته‌اند.

$THUG مبتنی بر میم‌های سگ‌های خارج از مد یا مدهای کوتاه مدت رسانه‌های اجتماعی نیست، مانند سکه‌های میم که در پاسخ به توییت‌های ایلان ماسک یا اندرو تیت ایجاد شده‌اند.

در عوض، $THUG حول محور جنبش جاودانه Thug Life است که برای اولین بار توسط ستارگان هیپ هاپ مانند اسنوپ داگ در دهه 80 رایج شد.

با انتشار خبر $THUG، انتظار می رود افراد منحط بیشتری پول نقد را در پروژه جمع کنند.

این به این دلیل است که توکن Thug Life تمام ویژگی‌های 100x میم کوین بعدی را دارد.

با قیمت پیش‌فروش 0.0007 دلار و حداکثر عرضه کل 4.2 میلیارد، پیش‌فروش Thug Life Token فقط ارزش سکه را در ارزش بازار کاملاً رقیق‌شده 2.94 میلیون دلار ارزیابی می‌کند.

این بسیار کوچک‌تر از سایر پروژه‌های پیش‌فروش قابل مقایسه است و سقف پیش‌فروش پایین بازار، فضای زیادی را برای موارد منفجره باقی می‌گذارد.

قبل از اینکه خیلی دیر شود، $THUG را دریافت کنید

وقتی نوبت به درگیر شدن زودهنگام در پروژه می‌رسد، دژن‌های میم کوین زمانی برای از دست دادن ندارند.

این به این دلیل است که پیش فروش $THUG پس از رسیدن به مرز 2.058 میلیون دلار یا زمانی که شمارش معکوس 13 روزه تمام شود (هر کدام که زودتر اتفاق بیفتد) به پایان می رسد.

پس از آن، تنها راه برای ایمن سازی توکن های $THUG از طریق کمپین airdrop پروژه و پاداش های جامعه یا با قیمت بالقوه بالا در صرافی های غیرمتمرکز اصلی (DEX) خواهد بود.

از Token Thug Life در اینجا دیدن کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا