بازی

نحوه برخورد با ترول در فیلم داوطلب در ویچر 3

ترول های انسان خوار نباید اینقدر دوست داشتنی باشند.


لینک های سریع

  • تصمیم گیری در مورد اینکه آیا داوطلب باید بمیرد
  • انجام دستورات ترولولولو

سربازهای خوب به سختی به دست می آیند. نوع موجودی که حاضر است دستورات خود را اجرا کند، حتی با از بین رفتن فرماندهانشان، نژاد کمیاب است. گرالت می تواند با یک سرباز نمونه روبرو شود ویچر 3 تلاش داوطلب.


مطالب مرتبط: The Witcher 3: Treasure Hunt: Quest Side Queen Zuleyka’s Treasure Walkthrough

ویچر ممکن است قراردادی در آکسنفورت پیدا کند که از ترولی که چنان بد آواز می خواند شکایت می کند که شنوندگان نزدیک را تحت شکنجه قرار می دهد. مثل همیشه، گرالت باید تا جایی که می تواند اوضاع را به نتیجه صلح آمیز برساند. اگر می‌خواهید چگونه با این معضل کنار بیایید، این راهنما به شما کمک می‌کند تا با ترول مقابله کنید.


شکایت نویز

تصویری از نقشه The Witcher 3 که نشان می‌دهد کجا می‌توانید در جستجوی The Volunteer ستاره‌دار شوید.

دو راه برای شروع The Volunteer وجود دارد. این تابلوی اعلانات در آکسنفورت قراردادی برای ترول آماده کرده است. خواندن قرارداد تلاش را آغاز می کند. از طرف دیگر، اگر شما تلاش کنید، ممکن است تلاش شروع شود نزدیک جزیره سوار شوید حواس تیز و فوق بشری گرالت به راحتی تاب خوردن آتونون را تشخیص می دهد.

شما نیاز خواهید داشت رسیدن به جزیره و برای ادامه با ترول صحبت کنید.

تو می توانی یک قایق بگیر از دروازه غربی نقطه سفر سریع در آکسنفورت برای عبور آسان.

ترول خود را با نام ترولولولو معرفی می کند که نامش از یک شاهکار بی انتها گرفته شده است. او اخیراً در ارتش Redanian استخدام شد و وظیفه ایمن سازی قایق ها را بر عهده داشت. همان قایق هایی که حالا یک حصار تشکیل داده اند.

ترولولولو به گرالت توضیح می‌دهد که تمام ردانی‌های دیگر زمانی که او تلاش می‌کرد آنها را از جنگ با مردم محلی باز دارد، کشته شدند. سپس اقدام به خوردن مردگان کرد.

تصمیم گیری در مورد اینکه آیا داوطلب باید بمیرد

گرالت به یک ترول سنگی در جزیره ای نزدیک می شود که توسط کشتی های ویران شده احاطه شده است.

اکنون این بر عهده گرالت است که تصمیم بگیرد آیا ترولولولو باید برای کشتن انسان ها بمیرد یا خیر. به نظر می رسد که نیت خوب ترولولولو راه را برای زندگی پس از مرگ برای انسان های اطراف هموار کرد. او از روی بدخواهی عمل نکرد، اگرچه او در نهایت کشته شد.

ترولولولو یدکی.

اگر گرالت از ترولولولو چشم پوشی کند، ترول از ویچر کمک می خواهد.

ترولولولو رو بکش

گرالت با ترول می جنگد و او را می کشد.

کشتن ترول

اگر تصمیم دارید ترولولولو را بکشید، آماده باشید دفاعی بجنگ پشت زرهی اش ضربات شمشیرهای گرالت را دفع می کند، اجبار به حملات پیشانی که شما را در برابر آن آسیب پذیر می کند ضربات سنگین از بازوهای ترولولولو.

به عنوان یک Ogroid، Trollololo است در برابر Ogroid Oil آسیب پذیر است. شما می توانید a برداشت کنید جگر ترول غار از او، که برای ایجاد نسخه های ارتقا یافته Ogroid Oil استفاده می شود.

یک استراتژی عاقلانه این خواهد بود که برای یک یا دو حمله سریع وارد عمل شوید و طفره رفتن قبل از اینکه ترولولولو پاسخ دهد، تکرار می کند تا پیروز شود. این استراتژی ممکن است به اندازه بقیه شجاعانه یا هیجان انگیز نباشد. با این حال، به شما امکان زنده ماندن را می دهد.

این تلاش پس از کشته شدن ترولولولو به پایان خواهد رسید.

انجام دستورات ترولولولو

گرالت و یک ترول استعداد هنری دومی را تحسین می کنند، زیرا عقاب ردانی را روی بقایای یک قایق نقاشی کرده اند.

اگر بخواهید ترولولولو را زنده نگه دارید، گرالت را به ارتش ردانی فرا می‌خواند و به ویچر دستور می‌دهد تا رنگ برای نشان ردانی تهیه کنید.

این رنگ را می توان در آکسنفورت پیدا کرد و توسط یک تاجر در آن فروخته شد انتهای شمالی آکسنفورت آن را خریداری کنید و آن را به ترولولولو برگردانید برای کار بعدی شما؛ نقاشی نشان شما می توانید انتخاب کنید دستورات را دنبال کنید و رنگ کنید یا افتخارات را به ترولولولو. واقعا باید بین دو بد یکی را انتخاب کنی.

ترولولولو فرمانده معقولی است و گرالت را به خاطر امتناع از نقاشی جریمه نمی کند.

با آشکار شدن ادعای ردانیا، تلاش به پایان خواهد رسید

بعدی: The Witcher 3: Complete Guide And Walkthrough

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا