ارز دیجیتال

بانک Shinhan پرداخت های استیبل کوین را در شبکه هدرا آزمایش می کند، سهامداران ماراتن شکایتی را علیه مدیرعامل و مدیران ارشد تشکیل می دهند، کرونوس با یوبی سافت شریک می شود.

منبع: AdobeStock / Punkbarby

خلاصه روزانه و به اندازه اخبار مربوط به دارایی های رمزنگاری شده و بلاک چین را دریافت کنید – با بررسی داستان هایی که در زیر رادار اخبار ارزهای دیجیتال امروزی هستند.
__________

اخبار استیبل کوین

  • کره جنوبی بانک شینهان یک آزمایش امکان سنجی برای پرداخت های حواله استیبل کوین با استفاده از انجام شد پیچکتکنولوژی دفتر کل توزیع شده در بیانیه مطبوعاتی آمده است که آزمایشی اثبات مفهوم حواله استیبل کوین (PoC) به تسویه در زمان واقعی و نرخ ارز خارجی (FX) در سراسر بات تایلند (THB)، دلار جدید تایوان (NTD) و جنوب دست یافته است. وون کره ای (KRW) در یک محیط آزمایشی که مطابق با قابلیت های تولید فعلی است. PoC با EVM سازگار است، به این معنی که هر صادرکننده استیبل کوین مبتنی بر EVM می‌تواند با استفاده از چارچوب آینده مشارکت کند.

اخبار حقوقی

  • سهامداران شرکت استخراج ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده ماراتن دیجیتال شکایتی علیه فرد تیل مدیرعامل و 9 مدیر ارشد دیگر به اتهام نقض قانون بورس اوراق بهادار ایالات متحده، نقض وظایف امانتداری، غنی سازی ناروا و هدر دادن دارایی های شرکت ارائه کرد. شاکیان از Thiel، Merrick Okamoto، Simeon Salzman و Hugh Gallagher برای اعمال غیرقانونی که منجر به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) شکایت علیه این شرکت. وکلای سهامداران مبلغ خاصی را درخواست نکرده اند، بنابراین غرامت با دادگاه است.

اخبار بلاک چین

  • کرونوس، یک بلاک چین که با اکوسیستم های اتریوم و کیهان همکاری می کند، از همکاری جدید با یوبی سافت، سازنده و ناشر بازی های ویدیویی. در این اطلاعیه آمده است که یوبی سافت با پیوستن به اکوسیستم کرونوس به عنوان یک اعتبارسنجی گره، به اداره بلاک چین و تایید به روز رسانی های شبکه کمک خواهد کرد. در حال پیوستن به مجموعه ای از 27 اپراتور گره دیگر برای کمک به ثبات و امنیت شبکه است. با این حرکت، یوبی‌سافت به کاوش در فناوری بلاک چین از طریق آن ادامه می‌دهد آزمایشگاه نوآوری استراتژیک، که ماموریت آن پیش بینی آینده و کمک به یوبی سافت برای آماده شدن برای آن با بررسی فرصت های ارائه شده توسط فناوری های نوآورانه است.”
  • بنیاد نزدیک ثبت نام کرد پلتفرم آب و هوای اتریوم در “تظاهرات بزرگ از […] ادامه تعهد به پایداری Web3،” در بیانیه مطبوعاتی آمده است. در COP27، ConsenSys و شرکت فناوری آب و هوا آلینفرا اعلام کرد اتحاد آب و هوای اتریوم (ECA)، گروهی از شرکت های فناوری که برای سرعت بخشیدن به کربن زدایی و مقیاس اقدامات اقلیمی کار می کنند. ECA با الهام از ادغام اتریوم، پلتفرم آب و هوای اتریوم (ECP) را راه‌اندازی می‌کند، که ابتکاری است که برای ایجاد مشترک یک پلتفرم فناوری مبتنی بر بلاک چین طراحی شده است که یک جامعه غیرمتمرکز را برای تسریع تامین مالی آب و هوا در مقیاس درگیر می‌کند. در این اطلاعیه آمده است: «ECP متعهد است ردپای کربنی مبتنی بر اتریوم را که مربوط به راه‌اندازی شبکه در سال 2015 است، اصلاح و مقابله کند و همچنین استراتژی‌های کربن‌زدایی شرکای راه‌اندازی را تسریع بخشد».

تبادل اخبار

  • بیت گت گزارش شفافیت سه ماهه خود را منتشر کرد و حجم معاملات بالای 60 میلیارد دلار را برای معاملات لحظه ای و 606 میلیارد دلار را برای معاملات آتی منتشر کرد. این پلتفرم اعلام کرد که با کاهش 44.8 درصدی حجم معاملات نقدی انباشته شده و کاهش 14.6 درصدی، از اکثر صرافی های متمرکز بهتر عمل کرده است. به ازای یک TokenInsight در گزارش سه ماهه دوم، صرافی اعلام کرد، Bitget در بین 4 صرافی برتر رتبه بندی شده است که در مجموع بیش از 85٪ از کل بازار را به خود اختصاص داده است. در بازار نقدی، Bitget سهم بازار خود را دو برابر کرد و در سه ماهه دوم به 6 درصد رساند، در حالی که در بازار مشتقه، شاهد افزایش 12.5 درصدی بهره باز نسبت به سه ماهه قبل بود و در پایان سه ماهه دوم به 27 میلیارد دلار رسید.

اخبار بازی

  • بوته راه اندازی را اعلام کرد Emergence SDK برای توسعه دهندگان بازی در موتور غیر واقعی. کیت توسعه نرم افزار، توسعه یافته با انجمن متا بازدر اطلاعیه ای آمده است که قبلا بیش از 33000 بار دانلود شده و توسط 3 درصد از کل توسعه دهندگان فعال Unreal پذیرفته شده است. Emergence SDK توسعه دهندگان را قادر می سازد تا به سرعت تجربه های بازی را بر روی هر زنجیره سازگار با EVM ایجاد کنند و ویژگی هایی مانند آواتارهای قابل همکاری، قراردادهای هوشمند با استفاده آسان، کیف پول های یکپارچه و خدمات موجودی روی زنجیره را ارائه دهند. کاربران دارای آیتم های درون بازی مانند آواتارها و موجودی هستند که این موارد بین دنیاها قابل اجرا هستند.

اخبار پرداخت ها

  • شرکت فناوری پرداخت کانکس پی از راه اندازی ارزهای پوند بریتانیا (GBP) و یورو (EUR) خبر داد. طبق بیانیه مطبوعاتی، این شرکت در حال حاضر تعدادی مشتری بین المللی دارد که اکنون می توانند با پوند و یورو معامله کنند. در حالی که این شرکت سال‌ها در بازار اروپا فعالیت می‌کرد، این نسخه به شرکت‌های اروپایی این امکان را می‌دهد که بتوانند پرداخت‌ها را با ارزهای اصلی خود دریافت و ارسال کنند. ConnexPay در حال حاضر میلیاردها دلار را پردازش می کند و اخیراً یک سرمایه گذاری رشد 110 میلیون دلاری توسط سرمایه گذار متمرکز بر بخش دریافت کرده است. سرمایه FTV، این شرکت اضافه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا