بازی

سرورهای آنلاین Nintendo Wii U و 3DS آفلاین شدند

نکات برجسته

  • چند نفره آنلاین برای بازی های Wii U و 3DS به پایان رسیده است.
  • سرورهای ساخته شده از طرفداران آخرین راه حل برای دسترسی به ویژگی های آنلاین در بازی های Wii U و 3DS خواهند بود.
  • برخی از طرفداران برای آخرین بار قبل از آفلاین شدن سرورها به بازی هایی مانند Splatoon وارد شدند.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

چند نفره آنلاین در تمام بازی های Wii U و 3DS به پایان رسیده است، زیرا نینتندو سرورها را برای همیشه خاموش می کند. این امر استفاده از قابلیت آنلاین را در بازی هایی مانند Pokemon X & Y، Splatoon، Mario Kart 8 و Super Smash Bros برای Wii U و 3DS غیرممکن می کند – حداقل با استفاده از ابزارهای معمولی.

از این پس، تنها راه دسترسی به ویژگی های آنلاین در این بازی ها، تکیه بر سرورهای ساخته شده از طرفداران خواهد بود، همانطور که در Wii اصلی شاهد آن بودیم. این بدان معنی است که اکثر بازیکنان احتمالاً آخرین مسابقات آنلاین خود را در این کنسول ها انجام داده اند، زیرا نینتندو با سوییچ و جانشین اعلام نشده آن به آینده نگاه می کند.

در سرتاسر رسانه‌های اجتماعی، طرفداران نینتندو به کنسول‌ها احترام می‌گذارند و بسیاری از آنها چند بازی Splatoon را به خاطر قدیم بازی می‌کنند.


در Nintendo 3D، طرفداران با Animal Crossing: New Leaf خداحافظی کردند. البته، بیشتر ویژگی های آن پس از امروز دست نخورده خواهد بود، اما این آخرین روزی است که بازیکنان می توانند از شهرهای یکدیگر دیدن کنند. پس از این، اگر می خواهند یک تجربه چند نفره آنلاین داشته باشند، باید به Animal Crossing: New Horizons بروند.

Splatoon یکی از بازی هایی است که بیشترین تأثیر را داشته است، زیرا جذابیت اصلی بازی آنلاین آن بود. اکنون، شما به کمپین تک نفره و چند نفره محلی یک به یک محدود شده‌اید.


سرورها فقط آفلاین شدند، زیرا خاموش شدن برای ساعت 7 عصر به وقت شرق برنامه ریزی شده بود. این پس از 3DS و Wii U به ترتیب در سال 2011 و 2012 عرضه شد و چرخه زندگی مناسب بیش از یک دهه را به آنها داد. با این حال، این پشتیبانی بسیار کمتر از سایر شرکت‌ها است که کنسول‌های خود را ارائه کرده‌اند، با سرورهای آنلاین برای PS3 و Xbox 360، بسته به بازی، هنوز کار می‌کنند.


برخی از بهترین بازی های Wii U و 3DS

Wii U و 3DS اکنون به نسل های قبلی خود یعنی Wii و DS ملحق شده اند که سرورهای آنلاین آنها در سال 2014 خاموش شد. این باعث می شود Switch تنها کنسول نینتندو با بازی آنلاین باشد، اگرچه این احتمالاً بیشتر دوام نخواهد آورد. شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه کنسول بعدی این شرکت سال آینده با ما خواهد بود.

بعد

من نگران هستم که هرگز دروازه بالدور 3 را تمام نکنم

Baldur’s Gate 3 یکی از بهترین بازی‌هایی است که تا به حال بازی کرده‌ام، پس چرا ماه‌ها می‌شود که آن را انتخاب نکرده‌ام؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا