ارز دیجیتال

مقدار غیر خدایی SEC، مقداری بایننس و کوین بیس، بیت اپل و 20 جوک رمزنگاری

بنابراین، این هفته در حوزه کریپتو ما SEC را داشتیم، بیایید ببینیم. ما SEC زیادی داشتیم. SEC همه جا بود. SEC بیدار شد و خشونت را انتخاب کرد. و Cryptoverse پاسخ داد.

این هفته با شکایت SEC ایالات متحده بایننس و CZ آغاز شد و صرافی اعلام کرد که قصد دارد “در حد کامل قانون” مبارزه کند. بایننس پس از آن شاهد خروج 700 میلیون دلاری اتریوم در میان این اتهامات بود و قیمت ارزهای دیجیتال سقوط کرد. Binance.US تصمیم گرفت بیش از 100 جفت معاملاتی را حذف کند، SEC یک درخواست اضطراری برای درخواست دستور موقت مسدود کردن دارایی‌های Binance.US ارائه کرد، اسناد نشان داد که Binance.US در سال 2022 زیان 181 میلیون دلاری را متحمل شد و یک حسابدار SEC گفت CZ و سایر موارد مرتبط. نهادها «مقدار زیادی پول» را از سال 2019 جابه‌جا کردند. در همین حال، موانع نظارتی Binance راه را برای ریچارد تنگ به‌عنوان جانشین بالقوه CZ باز کرد، در حالی که برایان بروکس، مدیرعامل سابق، دلیل ترک سمت خود در صرافی را فاش کرد. سهام کوین بیس پس از شکایت بایننس 10 درصد کاهش یافت، سپس کوین بیس توسط SEC نیز شکایت کرد و اخطارهای توقف و توقف از 11 ایالت آمریکا دریافت کرد. این صرافی پس از ماه‌ها بحث در مورد نحوه ثبت‌نام توسط SEC بدون هیچ پاسخی رد شد، و برایان آرمسترانگ، مدیر عامل شرکت، گفت که هنگام گفتگو با رئیس SEC با “استقبال یخی” مواجه شد. کتی وود، مدیرعامل Ark Invest از این فرصت برای خرید سهام کوین بیشتر استفاده کرد، در حالی که جامعه ارزهای دیجیتال NFT های Stand With Crypto را پس از شکایت به تصویب رساند.

در حالی که پس از FUD نظارتی، قیمت ارزهای دیجیتال دوباره در حال افزایش بود، سرکوب SEC باعث شد رابینهود عملیات رمزنگاری خود را بررسی کند، گری جنسلر، رئیس SEC، از شرکت‌های رمزنگاری خواست تا به دنبال هزینه‌های Binance و Coinbase ثبت نام کنند، و او Binance را به FTX تشبیه کرد. در همین حال، رئیس CFTC ایالات متحده ادعاهایی مبنی بر اینکه آژانس او ​​یک “تنظیم کننده لمسی سبک” برای رمزارزها خواهد بود، عقب نشینی کرد و FBI هشداری جدی در مورد تهدید فزاینده استفاده از “دیپ فیک” در اخاذی سایبری صادر کرد. در همین حال، Gate.io تهدید کرد که اقدامات قانونی را علیه کسانی که شایعات ورشکستگی را منتشر می کنند انجام خواهد داد، یک قاضی حکم داد که FTX اجازه نخواهد داشت در میانجیگری بین Genesis و DCG شرکت کند، بانکداران FTX به دنبال تخلیه سهام خود در استارتاپ هوش مصنوعی Anthropic، the Met بودند. قرار بود 550000 دلار کمک مالی از FTX به بدهکاران بازپرداخت شود، دادگاه فدرال ایالات متحده مالک سابق وایکینگ های مینه سوتا را به دلیل کلاهبرداری 700 میلیون دلاری رمزنگاری مجرم شناخته شد، حکم دادگاه مونته نگرو به دو کوون و هان چانگ جون اجازه داد تا در تاریخ آزاد شوند. با وثیقه دوباره، روابط سیاسی دو کوون در مونته نگرو مورد بررسی قرار گرفت و محاکمه دانیل شین، بنیانگذار Terraform، قرار بود در کره جنوبی آغاز شود.

همانطور که این اتفاق می افتاد، متاورس از هدست ویژن پرو اپل استقبال کرد، میتسوبیشی گفت که سال آینده یک پلتفرم صدور استیبل کوین متقابل و قابلیت همکاری راه اندازی خواهد کرد، هفته بلاک چین از وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت حمایت دریافت کرد و لویی ویتون تنظیم شد. برای راه اندازی ترانک های NFT با پشتوانه فیزیکی 42000 دلاری. بانک مرکزی اوکراین چشم انداز خود را در مورد مقررات کریپتو توضیح داد، دادستان کل روسیه قرار بود به بازرسان اجازه دهد رمزارزها را مصادره کنند و توکن های مجرمان را نقد کنند، Rosbank گفت که یک پایلوت “پرداخت های رمزنگاری فرامرزی” راه اندازی کرده است، و فاش شد که کریپتوهای کره شمالی هکرها وزرای کره جنوبی را در کمپین سال گذشته هدف قرار دادند.

زمان شوخی!

__________

بیایید بررسی کنیم که بزرگترین اخبار هفته چه بود. خبرنگار؟

__

فقط باید یاد بگیرید چگونه آن را بخوانید.

__

یکی دیگر از بزرگترین اخبار.

__

همه اینها آقای جی.

__

اما اینطور نیست؟

__

می بینید. این همه ممکن است.

__

خب پس همه چی درست شد

__

خوب، کدام یک از شما نماز نخوانده اید؟!

__

بیایید از یک تحلیلگر مستقل بشنویم.

__

درد! درد سوزش.

منبع: trade_like_marcus0 / اینستاگرام

__

اما… هنوز زودیم.

__

سرانجام. کار سخت نتیجه داد. یک تلفن دست سوم خبری با دوربین کارآمد دریافت کردم.

1686435922 975 مقدار غیر خدایی SEC، مقداری بایننس و کوین بیس، بیت
منبع: cryptoviewing / اینستاگرام

__

و بحث کنید.

__

بنابراین تکامل یافته است. همه اش.

__

فقط اووون مووور کوچک. پیاده روی…

1686435922 744 مقدار غیر خدایی SEC، مقداری بایننس و کوین بیس، بیت
منبع: maviewaka / اینستاگرام

__

سوو، حدود 1 بیت کوین؟

1686435922 101 مقدار غیر خدایی SEC، مقداری بایننس و کوین بیس، بیت
منبع: coin.bureau / اینستاگرام

__

وقتی بیگانگان ایردراپ می کنند. آلی دراپ.

__

نشانه های ظریفی وجود خواهد داشت.

1686435922 805 مقدار غیر خدایی SEC، مقداری بایننس و کوین بیس، بیت
منبع: bitcoin.baddie / اینستاگرام

__

برای همه کسی هست

1686435922 817 مقدار غیر خدایی SEC، مقداری بایننس و کوین بیس، بیت
منبع: lilmoonjourney / توییتر

__

و در آخر، یک مستند آموزشی، آموزشی، آموزشی در مورد نحوه ساخت NFT.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا