ارز دیجیتال

نماینده کنگره ایالات متحده برنامه ای را برای اخراج گری جنسلر، رئیس SEC به دلیل فراگیری رمزارزها اعلام می کند – در اینجا جدیدترین ها

منبع: iStock/Rocky89

وارن دیویدسون، نماینده جمهوری خواه کنگره، قانونی را برای برکناری گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) از سمت خود ارائه کرده است.

این قانون توسط دیویدسون از طریق توییتر این آخر هفته اعلام شد و در پاسخ به قوانین پیشنهادی کمیسیون SEC که معنای «مبادله» را بازتعریف می‌کند، در حالی که چنین نهادهایی را تحت نظارت نظارتی فزاینده‌ای قرار می‌دهد، ارائه شد.

دیویدسون در توییتر خود گفت که جنسلر باید حذف شود تا “تصحیح یک سری طولانی از سوء استفاده ها”. […]”

برای جایگزینی رئیس SEC، نماینده پیشنهاد کرد که یک مدیر اجرایی جدید که مستقیماً به هیئت مدیره SEC گزارش می دهد، منصوب شود، در حالی که اشاره کرد که روسای سابق SEC برای این نقش واجد شرایط نیستند.

پست دیویدسون به توییتی از وکیل کوین بیس، پل گروال، همراه با اسکرین شات از اظهارات هستر پیرس، کمیسیونر SEC اشاره داشت.

با توجه به تصویر، پیرس، که گاهی به دلیل موضع دوستانه‌ترش نسبت به ارزهای دیجیتال «مادر رمزارز» نامیده می‌شود، از رویکرد SEC در قبال شرکت‌های رمزنگاری انتقاد کرد.

در میان چیزهای دیگر، کمیسر پیرس SEC را متهم کرد که به جای کمک به ثبت نام شرکت‌های رمزنگاری، فعالانه دنبال آن‌ها می‌رود:

«کمیسیون امروز به کارآفرینانی که سعی در انجام کارهای جدید در بازارهای ما دارند می‌گوید که وارد شده و ثبت نام کنند. وقتی کارآفرینان متوجه می‌شوند که نمی‌توانند، کمیسیون امکان انجام تنظیمات عملی در چارچوب ثبت نام ما را برای کمک به ثبت نام کارآفرینان رد می‌کند و در عوض حسن نیت آنها را با یک اقدام اجرایی پاداش می‌دهد.»

جیمز مورفی، وکیل متمرکز بر رمزنگاری، در اظهار نظر زیر اسکرین شات اظهارات پیرس، آن را «بیانیه واقعاً هشداردهنده» خواند که باید به قضات برای رسیدگی به پرونده‌های مربوط به رمزنگاری که توسط SEC ارائه شده است، مکث کند.

دیگران با یک کاربر موافقت کردند اشاره می کند نشان دهید که چگونه مقررات “همیشه به نفع افراد تاسیس شده، نه اخلالگران” و یک کاربر دیگر است پیشنهاد می کند که SEC احتمالاً این روند را “آنقدر پیچیده نگه داشته است که متقاضیان منصرف می شوند.”

کاربر سوم: “کنگره ایالات متحده تنها نهادی است که احتمالاً می تواند اقدامات تهاجمی SEC علیه صنعت کریپتو را متوقف کند.” گفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا