ارز دیجیتال

جمهوریخواهان کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا در مورد آخرین نسخه لایحه استیبل کوین با دموکرات ها به توافق رسیدند.

منبع: Adobe

کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان تحت رهبری جمهوری خواهان، نسخه جدیدی از لایحه استیبل کوین خود را پس از دریافت بازخورد از اعضای دموکرات خود کنار گذاشت.

لایحه ای که هنوز مورد بحث است پیش نویس، به طور خاص استیبل کوین‌های پرداخت را تنظیم می‌کند و به تنظیم‌کنندگان ایالتی اجازه می‌دهد تا بر صادرکنندگان استیبل کوین نظارت داشته باشند، در حالی که تنظیم‌کننده‌های فدرال نقش اصلی را با انتشار نیازمندی‌های سرمایه و نقدینگی دارند.

به گفته سخنگوی کمیته، نسخه جدید اکنون شامل بخش‌های دیگری نیز می‌شود، پس از دریافت بازخورد، مانند برخورد با دارایی‌های مشتری توسط شرکت‌هایی که خدمات نگهبانی ارائه می‌کنند و مطالعه روی استیبل کوین‌های درون زا وثیقه‌شده.

این لایحه، استیبل‌کوین‌های درون‌زای وثیقه‌شده را به‌عنوان هر دارایی دیجیتالی تعریف می‌کند که «منشأ آن در آن نمایندگی کرده است، با مقدار ثابتی از ارزش پولی، تبدیل، بازخرید یا بازخرید می‌شود. و این صرفاً به ارزش دارایی دیجیتال دیگری که توسط همان سازنده ایجاد یا نگهداری می شود برای حفظ قیمت ثابت متکی است.

این پیش نویس در نشست آتی کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان با عنوان “آینده دارایی های دیجیتال: ارائه شفافیت برای اکوسیستم دارایی های دیجیتال” در 13 ژوئن مورد بحث قرار خواهد گرفت.

تقسیم بندی در مورد نحوه تنظیم استیبل کوین ها

نسخه جدیدتر پس از چند ضربه در مسیر بین دموکرات‌های مجلس نمایندگان و جمهوری‌خواهان در آن کمیته در سال گذشته منتشر شد.

به نظر می رسید که هر دو در مورد نحوه تنظیم استیبل کوین ها در طی یک کمیته خدمات مالی مجلس اختلاف نظر داشتند ماه گذشته.

رئیس پاتریک مک‌هنری، RN.C، و رئیس سابق آن کمیته، نماینده ماکسین واترز، کالیفرنیا، سال گذشته روی یک لایحه با هم کار کردند، اما ظاهراً دو لایحه قبل از آن جلسه ظاهر شد.

دموکرات های مجلس نمایندگان گفتند که همتایان جمهوری خواه آنها از مذاکرات استیبل کوین قبل از انتخابات کناره گیری کردند و از این لایحه انتقاد کردند و گفتند که این لایحه حمایت از مشتری و نظارت فدرال رزرو را تضعیف می کند، ماه گذشته در توییتی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا