شبکه های اجتماعی

چگونه برندها باید اکنون از اینستاگرام استفاده کنند (2023)

شراکت با اینفلوئنسرهای اینستاگرام اعتماد بینندگان شما را تقویت می کند و دسترسی شما را افزایش می دهد. 62% از رسانه های اجتماعی کاربران بیشتر از افراد مشهور به اینفلوئنسرها اعتماد دارند و این باعث می شود که آنها گزینه مقرون به صرفه تری باشند رسانه های اجتماعی استراتژی های بازاریابی.

اینستاگرام شبکه انتخابی برای کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ است، با 79% از برندهایی که آن را در نظر می گیرند مهمترین پلتفرم برای آنها. با وجود این تعداد زیادی از بازاریابان که از این کانال استفاده می کنند، باید کمپین های تأثیرگذار خود را برجسته کنید. چگونه؟

برندها باید با سازندگانی که واقعاً هستند همکاری کنند گرفتن نام تجاری آنها یعنی استفاده از اینفلوئنسرهایی که با ارزش های خود هماهنگ شوید و محصولات خود را درک کنید (و در واقع استفاده کنید آنها نیز). هنگام برنامه ریزی کمپین برای مشتریان خود، از ابزار برنده جوایز داده ها و بینش خود استفاده می کنیم Bytesights برای یافتن اینفلوئنسر مناسب برای پیام خود. این نوع درک عمیق از سازندگان برای یک کمپین موفق ضروری است.

روزهایی که صرفا هدیه دادن محصولات اینفلوئنسرها برای عالی شدن گذشته است ویدیوهای با کیفیت و مواد بازاریابی عالی مخاطبان به راحتی متوجه این موضوع می شوند و برندها باید با تأثیرگذارانی همکاری کنند که می توانند به طور واقعی برند شما را نمایندگی کنند و داستانی قانع کننده را تعریف کنند. تنها در این صورت است که می توانید یک بازگشت سرمایه موثر داشته باشید.

برای ایجاد با اینفلوئنسرها کار کنید قرقره ها در کانال های خودشان، و آنها را به تنهایی بازنشر کنید. و به یاد داشته باشید در نظرات شرکت کنید – این جایی است که به آن خواهید رسید کیفیت بالا بینش در مورد مخاطبان خود و شما.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا