شبکه های اجتماعی

به‌روزرسانی Google News طراحی مجدد Material You را به تبلت‌ها می‌آورد

از سال 2021، گوگل برنامه ها و خدمات خود را با اندرویدزبان طراحی جدید Material You. این شرکت اخیراً صفحه تنظیمات Android Auto، نوار جستجو در Google Chrome و سایر برنامه ها را با طرح جدید Material You به روز کرده است. اکنون زمان آن رسیده است که اپلیکیشن دیگری زبان طراحی جدید را دریافت کند. Phonearena گزارش داده است که گوگل شروع به عرضه به روز رسانی جدیدی برای این گوشی کرده است اخبار گوگل برنامه در تبلت های اندرویدی

گوگل قبلاً اپلیکیشن News را برای گوشی‌های هوشمند با تم جدید Material You با به‌روزرسانی نسخه 3.53 به‌روزرسانی کرده است. به‌روزرسانی نوار پایینی را کمی بلندتر کرد و یک رنگ جدید و نشانگر قرص‌شکل برای برگه‌های فعال اضافه کرد. این تغییرات بالاخره در اپلیکیشن Google News در تبلت ها با به روز رسانی نسخه 5.71 وارد می شود.

به‌روزرسانی جدید Google News اکنون از طریق Google در دسترس است فروشگاه Play. کاربران می‌توانند به بخش برنامه‌ها و بازی‌های من در فروشگاه Play مراجعه کرده و به‌روزرسانی را جستجو کنند. از طرف دیگر، آنها می توانند از نوار جستجوی Play Store برای جستجوی برنامه و به روز رسانی آن در صورت وجود استفاده کنند.

برنامه به روز شده Google News اکنون دارای محتوای صفحه جدا شده از ریل پیمایش و هدر است. بخش محتوای صفحه نیز دارای گوشه های گردتر در بالا است. طراحی نوار جستجو نیز تغییر کرده است، اما کمی. جدای از آن، ریل ناوبری در حالت تبلت تنها زمانی قابل مشاهده است که برنامه در جهت افقی استفاده شود.

به‌روزرسانی برنامه Google News همچنین از نظر زبان طراحی Material You، برنامه را با سایر برنامه‌های Google مانند Play Store، Drive و غیره هماهنگ می‌کند.

برای کسانی که اطلاع ندارند، گوگل اخیراً نوار آدرس گوگل را با تم جدید Material You به روز کرده است. اکنون به نظر می رسد نوار آدرس به روز شده شبیه به جستجوی جهانی گوشی هوشمند پیکسل است.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا