برنامه نویسی

آنچه در مورد شروع یک شغل جدید و حمایت از تنوع در محل کار آموختیم (CN Podcast S23:E8)

دیروز در پادکست ما، پاریس چندلر، بنیانگذار و مدیر عامل Black Tech Pipeline آمد و در مورد تکامل خود در سراسر صنعت فناوری با @saronyitbarek بحث کرد! پاریسس همچنین بینش هایی در مورد مسیر خود برای یافتن یک جامعه در زمینه فناوری و کار شرکتش برای ایجاد فرصت ها و حمایت بیشتر برای برنامه نویسان سیاه پوست در صنعت به اشتراک گذاشت.

اگر گوش نداده اید (که قطعا باید) می توانید قسمت کامل آن را در زیر گوش دهید!

.

پس از پایان اپیزود، ما در مورد چند نکته/نکته کلیدی فکر کردیم که احساس کردیم ارزش تاکید و به اشتراک گذاشتن با همه شما را دارد!

  1. اگر مطمئن نیستید که برنامه نویسی برای شما مناسب است، می توانید به مشاغل مختلف در صنعت فناوری نگاه کنید که ممکن است بیشتر با شما ارتباط داشته باشند. اگرچه—حتماً به حقوق، مزایا و سایر الزامات توجه کنید تا مطمئن شوید که با آنچه شما نیز نیاز دارید مطابقت دارند!
  2. وقتی به دنبال اولین شغل خود در زمینه فناوری هستید، لازم نیست در یک شرکت فناوری کار کنید! شما می توانید در انواع مختلفی از شرکت ها کار کنید، زیرا مشاغل فناوری به طور جهانی مورد نیاز هستند.
  3. فقط داشتن یک محل کار متنوع کافی نیست، ما همچنین باید اطمینان حاصل کنیم که کارکنان با پیشینه های مختلف احساس حمایت و مشارکت در محل کار خود می کنند.
  4. قبل از پرش به چارچوب های جدید، زمان زیادی را صرف یادگیری Vanilla JS کنید. قبل از ادامه، مطمئن شوید که اصول یک زبان را کاملاً درک کرده اید!
  5. زمانی موفق می شویم که از بازخورد به عنوان ابزاری معنادار و فرصتی برای پیشبرد و حمایت از تنوع، برابری و شمول در محیط کار استفاده کنیم.

اگر گوش دادید – چه چیزی یاد گرفتید؟

نظرات خود را در زیر برای ما ارسال کنید و فراموش نکنید که آن را در اینجا یا هر جایی که به پادکست های خود گوش می دهید گوش دهید! 💜

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا