بازی

یک بازی Goonies چگونه خواهد بود؟

The Goonies یک داستان کلاسیک از ماجراجویی است، زیرا گروهی از جوانان نامتناسب تصمیم می گیرند تا دریابند آیا نقشه قدیمی ای که پیدا کرده اند واقعاً مکان گنج دزدان دریایی را نشان می دهد یا خیر. همه آنها افسانه ویلی یک چشم را می شناسند و حالا فرصت دارند بعد از این همه مدت ببینند که آیا حقیقت دارد یا خیر.


وقتی آنها باید از رستوران ماما فراتلی عبور کنند، اوضاع به سرعت تغییر می کند. او یکی از بچه ها را می رباید و پسرانش را به دنبال دیگران می فرستد، در حالی که دستش را نمی گیرد تا اول گنج را بگیرد. مخاطرات زیاد است و ماجراجویی به گونه‌ای سریع است که می‌تواند یک بازی ویدیویی عالی بسازد، و من می‌خواهم فوراً آن را بازی کنم.

مطالب مرتبط: فضای مرده خیلی بهتر از هر حقی پیر شده است

گیمر ویدیوی روز

The Goonies در سال 1985 منتشر شد و بازیگران جوان آن شامل شان آستین، جاش برولین، کوری فلدمن، و تازه نامزد اسکار که هوی کوان بود. این فیلم که توسط کریس کلمبوس و استیون اسپیلبرگ نوشته شده است، استعداد یا قلب کوتاهی ندارد. علیرغم اینکه بیش از 35 سال سن دارد، داستان دلیلی است که این فیلم هنوز لذت بخش است و همین روایت بی انتها است که آن را برای یک اقتباس از بازی های ویدیویی مدرن عالی می کند. من در امتداد یک اکشن ماجراجویی بزرگ مانند Assassin’s Creed یا Tomb Raider فکر می کنم، اما با نوجوانان، رؤسای مافیا و دزدان دریایی.

در سال 1986، یک پلتفرمر کوتاه مدت بر اساس این فیلم وجود داشت، اما قابل توجه است که از آن زمان تاکنون توسط صنعت بازی های ویدیویی دست نخورده باقی مانده است. این یک حماقت است. بازی‌هایی با روایت قوی و شخصیت‌های دوست‌داشتنی همیشه مورد ستایش قرار می‌گیرند، پس چرا به یکی از جذاب‌ترین داستان‌های اکشن ماجراجویی که تا کنون خلق شده فرصتی برای درخشش دوباره در یک رسانه جدید داده نشده است؟

کشتی فرمان Assassins Creed Pirates Alonzo Batilla

Goonies دسته‌ای از نوجوانان هستند که با هم ماجراجویی می‌کنند و آن را برای سیستمی ایده‌آل می‌کند که به شما امکان می‌دهد ترکیبی از شخصیت‌ها را برای هر هدف انتخاب کنید. نوجوانانی را که بیشتر با آن‌ها آشنا هستید انتخاب کنید، مهارت‌هایشان را ترکیب کنید و قبل از اینکه مامان فرانلی پسرانش را به دنبال شما بفرستد، آن زیرزمین وحشتناک را بالا ببرید و به ماجراجویی‌تان محدودیت زمانی اضافه کنید.

گریز خالص در این داستان در کنار کاوش در دوستی، سرعت سریع مسابقه با ساعت، انبوهی از خطرات و موارد دیگر ارائه می شود. اگر فهرستی از فیلم‌های اکشن ماجراجویی تهیه کرده‌اید، احتمالاً می‌توانید در حین تماشای این فیلم، همه آن‌ها را علامت بزنید، و این همان چیزی است که آن را به عنوان یک داستان عالی می‌کند. تروپ ها به دلایلی دوباره استفاده می شوند، آنها کار می کنند.

البته، برخی از چیزهایی که The Goonies را عالی می‌کند، احتمالاً در یک بازی موفق نمی‌شوند. تناسب در رابطه زیبا بین تنبل و چانک یک چالش خواهد بود، و ‘ترجمه های’ اسپانیایی Mouth بلافاصله به کف اتاق بریده می شود، اما در اینجا مواد قابل انطباق بیش از اندازه کافی وجود دارد.

زندگی عجیب است 2 شان قدم زدن در میان صحرا

شخصیت ها متنوع هستند، خط داستانی خطی قوی است و شما به راحتی می توانید خطرات مختلف را متناسب با رسانه تنظیم کنید. یک بازی عجیب و غریب در جهان باز با یک بازی بزرگ یا رفتن به خانه ترجیح من است، اما شما همچنین می توانید آن را به عنوان یک داستان مبتنی بر روایت چند پایانی مانند Life is Strange دوباره کار کنید. اگر چانک با اسلات دوست نمی شد چه اتفاقی می افتاد؟ آیا The Goonies می‌توانستند از مامان فرانلی رد شده و شروع به کار کنند؟ و در مورد آن پایان چطور؟ چندین راه دیگر وجود دارد که می‌توانست آن را اجرا کند. نگاهی تازه به داستان و برداشتن آن یک قدم جلوتر، جان تازه‌ای به داستان می‌بخشد و پاسخ‌هایی را برای هر کدام از اینها ارائه می‌دهد: «چه می‌شد اگر؟» سوالاتی که همه ما از اولین باری که این فیلم را دیدیم در سر داشتیم.

اگر می‌خواهید کوچک‌تر شوید، با کنار گذاشتن تمام هزینه‌های دریافت حق برای یک ثانیه، نیازی نیست که مقیاس سه‌گانه A را انتخاب کنیم. هندهای زیادی وجود دارد که به دلیل روایت قوی موفق شده اند. بازی‌هایی مانند شهر فراموش شده ثابت می‌کنند که شخصیت‌های جالب و داستانی محکم برای ساختن، راه طولانی را طی می‌کنند. The Goonies داستان‌سرایی جذابی دارد و این روزها اگر سفر لذت‌بخشی مانند Journey باشد، مردم نسبت به بازی‌های کوتاه کمتر تردید دارند.

من ایمان دارم که می‌توانید داستان The Goonies را با شخصیت‌های رنگارنگ، حس ماجراجویی، خطرات واقعی و پیوندهای قوی دوستی‌اش در نظر بگیرید و آن را تقریباً در هر رسانه‌ای بیندازید و شاهد پیشرفت آن باشید. آیا نمی خواهید کارت Truffle Shuffle را در TCG بازی کنید؟ این فیلم فوق‌العاده قابل انطباق است، یکی از فیلم‌های مورد علاقه من و داستانی است که باید به شیوه‌ای جدید بازگو شود. پس اسپیلبرگ، اینجا به من کمک کن. من واقعا به یک بازی Goonies نیاز دارم.

بعدی: فصل خیلی کوتاه است، و این چیز بدی نیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا