بازی

چگونه در بازی Wo Long: Fallen Dynasty سون جیان را شکست دهیم

وو لانگ: سلسله سقوط کرده مرگ سون جیان، یکی از شخصیت‌های کلیدی در سه پادشاهی، را در طی نهمین میدان نبرد اصلی، سایه بر فراز رودخانه هانشوی، به مبارزه با رئیس تبدیل می‌کند. تنها یک مرحله برای این مبارزه وجود دارد، اما Sun Jian با کاهش HP خود از حرکات جدیدی استفاده خواهد کرد.


مطالب مرتبط: Wo Long: Fallen Dynasty – راهنمای کامل

در این مبارزه، سان جیان به ببر شیطانی تبدیل می‌شود که در خور نام ببر جیانگ‌دونگ است. فرزندان او، سان سی و سان کوان، به شما ملحق خواهند شد، که به عنوان حواس پرتی عالی در طول مبارزه با شکل شیطانی که قبلاً پدرشان بود، کار خواهند کرد. در این مبارزه برای سم و تعداد زیادی سوایپ AoE آماده باشید.

گیمر ویدیوی روز

استراتژی مبارزه با رئیس Sun Jian

سان جیان تبدیل به ببر شیطان می شود و به او می دهد سرعت باورنکردنی که او از آن برای دارت و تغییر موقعیت استفاده می کند در اطراف میدان کوچک رئیس. خطرناک‌ترین حملات او از دم او می‌آیند، با این حملات اغلب پرکاربردترین و اسپم‌ترین حملات او در طول مبارزه هستند.

خبر خوب این است که دم او تاب می خورد، چاقو می زند، و به عقب برمی گردد به راحتی منحرف می شوند. بسیاری از حملات او چندین ضربه به آنها دارند که بسته به نوع نگاه شما، هم خوب است و هم بد.

گاهی اوقات، سون جیان مدتی طول می کشد تا ریکاوری کند و از حمله بعدی خود پس از چرخش دم استفاده کند.

تو باید از این پنجره ها برای آسیب رساندن استفاده کنید.

این خوب است زیرا به این معنی است که چندین حمله و انیمیشن خواهند داشت فریم های حمله به آنها، ثبت این که شما در حال منحرف کردن یک حمله هستید، به جای اینکه توسط زمان‌بندی نامناسب فریب بخورید، برای بازی بسیار آسان‌تر می‌شود.

وقتی می گوییم «فریم های حمله»، منظورمان این است بیشتر یا هر قسمت از انیمیشن که در حالی بازی می کند که سون جیان در حین حرکات خاصی ضربه می زند اگر با آن در تماس باشید به شما صدمه خواهد زد.

انحراف به سمت این حملات، به جای دوری از آنها، به احتمال زیاد به شما ختم می شود با موفقیت منحرف می شود و آسیب زدن به Spirit Gauge.

بازی کمی تمرین برای این باس فایت در اوایل به شما داده است زیرا در طول هر ماموریت دشمنان شیطان ببر زیادی را به سمت شما پرتاب می کند. سون جیان دارای یک اعتصابات مشابه که شیاطین ببر استاندارد انجام می دهند، که شما باید بتوانید به راحتی آنها را منحرف کنید.

زمان‌بندی به این سرعت نیست، اما در نهایت به یک ضربه کوبنده ختم می‌شود که باعث می‌شود بازشو عالی برای وارد کردن آسیب. سون جیان دارای یک ضعف در Wizardry مبتنی بر برق از آنجایی که عنصر فضیلت که به او گره خورده است، زمین است، که وقتی از حملات سمی استفاده می کند، می توانید آن را ببینید.

فضیلت چوب، که به طلسم های رعد و برق مربوط می شود، در نمودار عنصر سنگ-کاغذ-قیچی در Wo Long بر زمین برتری دارد.

اگر خیلی از سان جیان دور شوید، او انتخاب می‌کند که دو ضربه دم با شعاع بسیار بزرگ انجام دهد و اطرافش را بپوشاند، یا برای حمله‌ای با چنگ زدن به جلو پرت می‌شود. به همین دلیل، شما باید تلاش کنید و هنگام دعوا در محله های نزدیک بمانید.

سلسله Wo Long Fallen - شخصیت ما حمله سان جیان را منحرف می کند

اگر در این مبارزه آسیب زیادی می بینید، باید زره خود را تغییر دهید برای کاهش آسیب فیزیکی. سان جیان از حملات جادویی به جز تزریق پویسون به ضربات خود استفاده نمی کند، اما آسیب آن ناچیز است.

به خاطر همین، مسدود کردن یک استراتژی امن است در این مبارزه

حملات انتقادی

تا جایی که دیدیم، Sun Jian فقط یک Critical Strike دارد و به ندرت از آن استفاده می شود. چیزی که ما دیدیم فوق العاده است باد طولانی برای گرفتن شما.

شما می دانید که می آید زیرا سون جیان خواهد آمد دمش را به زمین بکوبد و قبل از تاب خوردن به سمت بالا، حدود دو یا سه ثانیه آن را نگه دارید.

اگر این وصل شد، این یک حمله غارت خواهد بود، و قبل از اینکه او شما را به زمین بیاندازد کمی فریب خواهید خورد.

این حمله با چنگ زدن صدمات زیادی وارد می کند.

اگر شانس خود را با زمان‌بندی نامناسب دوست ندارید، به محض اینکه دیدید او دم خود را به زمین می‌کوبد، باید از آن دور شوید.

با نصف اسب بخار، او روشن می شود و حملات او را با سم تزریق کنید. همانطور که قبلاً گفتیم، این یک مشکل نیست و شما هرگز نباید نگران باشید که عامل سمی تفاوت بین برد یا باخت در این مبارزه است.

تزریق سم تا پایان مبارزه ادامه دارد و زمانی شروع می شود که او را به نصف HP برسانید.

در حالی که عصبانی هستید، او یک سالتو چرخشی انجام خواهد داد، خودش را جلو می برد. این حرکت چندین بار ضربه می زند اما به اندازه کافی آسان است که منحرف شود از آنجایی که کل انیمیشن فریم های حمله دارد. به سادگی هنگامی که او نزدیک است، از حمله طفره بروید، و شما به انحراف ضربه خواهید زد.

شما ممکن است آن را پیدا کنید موضع شکستن سان جیان دشوار است در این مبارزه، اما احساس ناامید نکنید. با تلاش مشترک شما، سان سی، و سان کوان، صدمات زیادی به او وارد خواهید کرد تا در کمترین زمان، HP او را کاهش دهید. مثل همیشه، اگر نیاز به بهبودی دارید، اجازه دهید تا زمانی که شما بهبود می‌یابید، فالوورها مسئولیت را بر عهده می‌گیرند.

بعدی: Wo Long: Fallen Dynasty – راهنمای موفقیت و جایزه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا