ارز دیجیتال

کارآگاه زنجیره ای ZachXBT با دعوی افترا مورد سیلی قرار گرفت

منبع تصویر: Pixabay

کارآگاه برجسته زنجیره ای ZachXBT توسط معامله گر NFT شکایت کرده است MachiBigBrother، در غیر این صورت به عنوان شناخته شده است جفری هوانگ.

هوانگ مدعی شد که ZachXBT با انتشار گزارشی در سال گذشته او را بدنام کرده است که در آن ادعا شده بود هوانگ ده‌ها میلیون دلار ارز دیجیتال را از کاربران ناآگاه NFT اختلاس کرده است. در یک تاپیک توییتری جمعه گفت.

او در توییتی گفت: «مایه تاسف است که باید این موضوع را ایجاد کنم، اما MachiBigBrother به خاطر مقاله‌ای که در ژوئن 2022 منتشر کردم از من شکایت می‌کند.

“امروز ماچی شکایت افترا را تنظیم کرد. این دعوی بی اساس و تلاشی برای تسکین آزادی بیان است. من قصد دارم از آزادی بیان دفاع کنم.”

اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط ZachXBT نشان می دهد که این شکایت روز جمعه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه غربی تگزاس ثبت شده است.

این ادعا می کند که ZachXBT MachiBigBrother را بدنام کرده است، “محقق[ing] صدمه جدی اعتباری و پولی به وی وارد شده است. براساس این شکایت، ZachXBT با یک مورد افترا و یک مورد افترا به خودی خود مواجه است.

«بدون توجه به تأثیر مخربی که ادعاهای عمومی در مورد رفتار مجرمانه می تواند برای فرد متهم ایجاد کند، [ZachXBT] وکیل MachiBigBrother در این شکایت گفت: نه تنها اقدام به انتشار مقاله افتراآمیز خود در Medium.com کرد، بلکه به طور بدخواهانه این مقاله را برای بیش از 300000 دنبال کننده توییتر خود تبلیغ کرد.

ZachXBT ادعا می کند هوانگ از کاربران NFT کلاهبرداری کرده است

ZachXBT پیوندی به پست Medium در موضوع توییتر به اشتراک گذاشت.

این مقاله با عنوان «اختلاس ۲۲۰۰۰ ETH و شکست بیش از ده پروژه: داستان برادر بزرگ ماچی (جف هوانگ)»، هوانگ را به راه‌اندازی «بیش از ۱۰ توکن پمپ و تخلیه ناموفق و پروژه NFT» از جمله خدمات مدیریت خزانه‌داری Formosa Financial متهم کرد.

این مقاله ادعا کرد که جورج هسیه، یکی از بنیانگذاران مالی Formosa، 11000 اتر را از خزانه پروژه حذف کرده است. پس از مدت کوتاهی، وجوه به حساب‌های کیف پول متعددی ارسال شد، از جمله حسابی که از دامنه ENS harrisonhuang.eth وجوه دریافت کرده بود.

ZachXBT با استفاده از داده‌های بلاک چین به این نتیجه رسید که «این آدرس‌ها به جف هوانگ/میتریل مربوط می‌شوند».

ZachXBT جف هوانگ را مقصر تخلیه وجوه دانست و اظهار داشت: «این نمودار جریان ورودی ETH از وجوه دور فرشته/خصوصی را به multisig قبل از دو برداشت 11000 ETH توسط جف و جورج در 22 ژوئن 2018 نشان می‌دهد.»

در همین حال، ZachXBT از پیروان خود خواسته است که ارز دیجیتال را به کیف پولی که به هزینه های قانونی او اختصاص داده شده است، اهدا کنند و پیش بینی کرده است که مبارزه با این دعوی می تواند بیش از یک میلیون دلار هزینه داشته باشد.

او گفت: “من یک آدرس اهدایی برای کمک به هزینه های حقوقی مربوط به دفاع از این موضوع ایجاد می کنم، که به راحتی می تواند از یک میلیون دلار فراتر رود.” “همه وجوه باقیمانده به نسبت به مشارکت کنندگان بازگردانده می شود.”

در زمان نگارش این مقاله، کیف پول رمزنگاری مشترک ZachXBT بیش از 230000 دلار دارایی رمزنگاری دریافت کرده است که شامل 176000 دلار USDC، بیش از 31،000 دلار USDT، 10،000 دلار TUSD و غیره است.

ZachXBT محبوبیت فزاینده‌ای در جامعه رمزنگاری برای انتشار تجزیه و تحلیل داده‌های اصلی بلاک چین پیدا کرده است که هدف آن افشای اعمال نادرست بازیگران بدی است که فضای غیرمتمرکز مالی و Web3 را پر می‌کنند.

اخیراً، او ظاهراً در حال تحقیق در مورد هک کیف پول اتمی است که بیش از 100 میلیون دلار ارز دیجیتال از کاربران به سرقت رفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا