ارز دیجیتال

کلکسیون های دیجیتالی Stan Lee از قفسه ها خارج می شوند، 240٪ – 5000٪ ارزش کسب می کنند

بزرگداشت استن لی منبع: veve.me

شرکت رسانه ای استودیو کارتون (سابق، برندهای نابغه) فروش «کامل و تقریباً فوری» بیش از 8000 مجموعه دیجیتالی Stan Lee را به مبلغ 120000 دلار اعلام کرد.

در 24 ژوئیه، این شرکت گفت که از طریق مشارکت خود با بافت بازار، این کلکسیون‌ها را دیدم که از قفسه‌ها پرواز می‌کردند.

استن لی، کار آلنسنگیس مارول نویسندگان/هنرمندان، به ویژه جک کربی و استیو دیتکو، برخی از محبوب ترین شخصیت های جهانی را تولید کردند. برخی از فرزندان مغز او عبارتند از هالک، مرد آهنی، مرد عنکبوتی، ثور، مردان ایکس و پلنگ سیاه و بسیاری دیگر.

مجموعه “Celebrating Stan Lee” شامل چهار مجموعه دیجیتالی است که به سبک چیبی ساخته شده اند – یک سبک کاریکاتور محبوب که منشا آن ژاپن است و معمولا در انیمیشن ها و مانگا دیده می شود.

این مجموعه شامل: استن لی شگفت‌انگیز (2922 نسخه، نادر است)، پادشاه کامئوها (لی به خاطر حضورهای کوتاهش مشهور بود؛ 2400 نسخه، کمیاب)، Excelsior! (انتخاب کتاب کمیک معروف او؛ 1922 نسخه، بسیار نادر) و ‘Nuff Said! (یکی از عبارات امضای او؛ 1050 نسخه، مخفی نادر).

افزایش قیمت حداقل 240 درصد

طبق گفته VeVe، 8294 NFT برای فروش در دسترس بود که هر کدام با قیمت فهرست 15 دلار بودند – به این معنی که این کاهش 120000 دلار درآمد داشته است.

بلومبرگ گزارش داد تا روز دوشنبه، آنها حداقل 500٪ افزایش یافته بودند، که ارزانترین کلکسیون به قیمت 81 دلار و گرانترین آنها به قیمت 749 دلار فروخته شد.

صبح روز سه‌شنبه (CET)، به ازای هر VeVe Setlist، ارزان‌ترین موجود برای فروش، پادشاه Chameos، با 240 درصد افزایش به 51 دلار (9 درصد کاهش در یک روز) رسید، در حالی که گران‌ترین آن، «Nuff Said!»، نزدیک به 5000 درصد افزایش یافت و به 755 دلار رسید.

اکسلزیور! 98 دلار بود (10 درصد کاهش در 24 ساعت) و The Amazing Stan کمی کمتر از 84 دلار فروخته شد.

VeVe گفت که 2.5٪ کارمزد بازار ثانویه به همه فروش ها اضافه می شود.

لوید مینتز، معاون ارشد محصولات مصرفی جهانی در استودیو کارتون گفت:

فروش کاملی وجود داشت و این واقعیت که تقریباً آنی بود، نشانگر بسیار قوی شور و شوق فوق‌العاده‌ای است که طرفداران به استن لی دارند، و اینکه ما آینده برند استن لی را می‌بینیم.»

دیوید یو، مدیر عامل VeVe Digital Collectibles، فروش را به عنوان “نقطه عطف مهم در بازار کلکسیون های دیجیتال” توصیف کرد.

استودیو کارتون به همراه اسرا سرگرمی، مالک حقوق جهانی نام، شباهت فیزیکی، صدا، امضا و غیره استن لی است.

در حال حاضر در کمپین استن لی در صدمین سالگرد، که صدمین سالگرد تولد او را جشن می گیرد و اولین مرحله از برنامه “بسیار گسترده تر” Stan Lee Universe است، مشغول است.

در همین حال، این اولین باری نبود که فروش NFT های مربوط به استن لی به سرعت به پایان می رسید: در دسامبر 2021، اولین نسخه از مجموعه Chakraverse NFT، بر اساس ابرقهرمان «Chakra The Invincible» در 51 ثانیه فروخته شد. یک روز بعد، دسته دوم در 49 ثانیه فروخته شد.

____

بیشتر بدانید:

– ذره پروژه NFT تکه تکه شده، آثار هنری بنکسی را به صورت امانت به موزه های جهانی می فرستد
– Americana با پشتوانه OpenSea دسترسی عمومی را به سیستم منحصر به فرد خرک Phygital ارائه می دهد

– Stepn Creator قصد دارد بیش از 430,000 دلار را در کریپتو برای ایجاد Buzz برای بازی ویدیویی جدید ببخشد.
– حراج هنر غول ساتبی از بازار ثانویه NFT زنجیره ای رونمایی کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا