بازی

سطوح جهش یافته مردان ایکس چیست؟

یک تهدید تروریستی که می تواند در یک لحظه به جهان پایان دهد یا ناجیان فوق العاده قدرتمند همه ما، مهم نیست که در کجای “مشکل جهش یافته” قرار دارید. مردان ایکس شما باید یک چیز را اعتراف کنید، تعداد زیادی از آنها وجود دارد. علیرغم لحظات متعددی که در کمیک ها آنها را از بین برد، بازگرداند، دوباره آنها را از بین برد، تمدید آنها را دوباره اعلام کرد، و غیره، به نظر می رسد جهش یافته های مارول اینجا هستند تا بمانند.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

از آنجایی که تعداد زیادی وجود دارد، می‌توانید ساعت‌ها تنها با خواندن تمام قدرت‌های آنها و آنچه انجام می‌دهند گم شوید. بنابراین برای کمک به اضافه بار اطلاعات، نویسندگان یک سیستم طبقه بندی را معرفی کردند. این کمی طولانی و گاهی اوقات بیش از حد پیچیده است، اما ما آن را تا حدودی ساده کرده ایم تا یک پرایمر خوب در فرانچایز X-Men به شما ارائه دهیم. بنابراین برای افزایش سرعت، در اینجا سطوح X-Men Mutant توضیح داده شده است.


سطوح جهش یافته مردان ایکس چیست؟

The X-Men: Wolverine، Cyclops، Rogue، Gambit و Jean Grey


سطوح جهش یافته کاملاً توضیحی هستند، اما ما به هر حال به آن خواهیم پرداخت زیرا این یک سیستم جالب است که واقعاً می تواند به شما کمک کند. سطح قدرت شخصیت را در ذهن خود رتبه بندی کنید همانطور که چیزی را در رابطه با مردان ایکس می خوانید یا تماشا می کنید.

بنابراین برای توضیح بیشتر، سطوح جهش یافته اساسا هستند رتبه بندی یک سطح تهدید جهش یافته از طریق ارزیابی قدرت آنها با استفاده از واجد شرایط خاص. بنابراین این می تواند چیزهایی مانند آنها باشد تهدیدی برای جامعه یا خود واقعیت، مقدار نیروی مورد نیاز برای آنها را تحت کنترل درآورید یا بکشید، و سررسید کلی آنها.

مردان ایکس: ژان گری در اختیار نیروهای فونیکس

پیچیده تر از آنچه هست به نظر می رسد. به عنوان مثال، ژان گری را در نظر بگیرید. او به عنوان یک طبقه بندی می شود جهش نوع امگا به دلیل توانایی او در سوزاندن دنیاها به معنای واقعی کلمه فونیکس فورس در اطراف است و تله پاتی او غیرقابل توقف است.


بنابراین او رتبه بزرگ و ترسناک را کسب می کند.

همان طور که مگنیتو می تواند انجام دهد کنترل فلز و از آنجایی که همه چیز در جامعه از آن ساخته شده است، می تواند آسیب های زیادی وارد کند.

X-Men: Magneto In White Armor که امواج مغناطیسی را به بیرون می فرستد

با این حال، در انتهای پایین مقیاس، که است اپسیلون، شما افرادی مانند منقار را دریافت می کنید، پسری با منقار، خودشه. یا بیلی هاسکینز، جهش یافته ای که می تواند منفجر شود اما او را خواهد کشت، به طور دائم آنها هستند تهدیدهای سطح پایین در مرز بی فایده، بنابراین سطح جهش آنها بسیار پایین است.

چند سطح جهش یافته وجود دارد؟

مردان ایکس: مگنیتو و متحدانش به علاوه چند چهره آشنا


اکنون اینجاست که همه چیز کمی پیچیده و مستعد ایجاد مشاجره است. سیستم سطح جهش یافته دارای یک کمی کابوس وقتی صحبت از این شد که واقعاً چیست و چیست ثبات در طول سالها همانطور که سرنخ های خلاق مختلف انجام می دهند آن را از بین ببرید، آن را تغییر دهید، یا آن را به طور غیر ضروری پیچیده کنید با افزودن لایه های بیشتر

برای شروع کارها، از نظر فنی شش عدد وجود دارد، اگرچه قبلاً در یک نقطه چهار بود و قبل از آن فقط از اعداد استفاده می کردند. زیرا کمیک ها دوست دارند پیچیده باشند، همچنین تعداد زیادی وجود دارد زیر گروه های موجود در آن طبقه بندی ها که برای هر نوع خاصی از Mutant اعمال می شود تا رتبه قدرت هر فرد را بیشتر تجزیه کند.

مربوط

8 بهترین بازی ویدیویی که دارای ولورین هستند

یکی از نمادین‌ترین مردان ایکس، ولورین است که در بازی‌های ویدیویی خود ظاهر شده است.

مثلا، Healers and Psychics، Pyrokinetics، و بسیاری از جهش یافته های مبتنی بر ذهن رتبه بندی های فرعی بیشتری دارند زیرا در سطوح قدرت آنها آزادی عمل زیادی وجود دارد. این نیز برای بسیاری از جهش یافته ها معمول است بیش از یک قدرت که فقط اوضاع را پیچیده تر می کند.

X-Men: نسخه های چندگانه مرد چندگانه


بگو که داری جهش یافته در سطح امگا که در به هم زدن واقعیت واقعاً خوب است، اما آنها همچنین یک شفا دهنده هستند، اما آنها در آن مهارت خاصی ندارند. بنابراین آنها یک امتیاز امگا برای واقعیت خم شدن خواهند بود، اما امگا دلتا برای درمان. می توانید ببینید که چگونه گیج کننده می شود.

بنابراین ما به الف پایبند خواهیم بود نسخه به طور کلی گسترده تر و مورد قبول طرفداران است رتبه بندی سطوح قدرت زیرا ساده تر است و پیروی از آن بسیار آسان تر است.

هر سطح جهش یافته مردان ایکس، توضیح داده شده است

مردان ایکس: لوگان قدیمی، طوفان و کلوسسوس به علاوه چند متحد جدید

از آنجایی که ما به آن چسبیده ایم ایده کلی شش، ارزش آن را دارد که با آنچه برای اعطای یک رتبه خاص مورد نیاز است آشنا شوید. در آن، ارزش دانستن دقیق را دارد چقدر سریع و دور باید در جهت دیگر بدوید از آنها اگر تصمیم بگیرند روزی به شهر سرگردان شوند.


یا اگر یکی از اعضای X-Men هستید، شانس شما برای مرگ وحشتناک چقدر خواهد بود به عنوان برخی از قدرت هایی که آنها به عنوان تهدید با آنها مواجه خواهند شد، از کشنده تا کاملاً بی فایده و برای سلامتی خود جهش یافته مضر است یا رفاه

امگا

X-Men: An Omegas Energy Powers Running Rampant

برای شروع کارها، ما به آن می پردازیم پسران و دختران رده بالا اولین. جهش یافته های کلاس امگا در نظر گرفته می شوند قوی ترین نوع خاص خود و قدرت های آنها معمولاً در سطحی مضحک قوی تر، تکامل می یابند یا به حداکثر می رسند.

معادل خدایان در میان مردم عادی، انواع امگا می توانند محیط، واقعیت، عناصر و دیگران را به خواست خود خم کنند بسته به جهش خاص آنها. نمونه هایی از این مگنیتو، ژان گری، پروفسور ایکس، ولکان، لژیون، مرد یخی، شاهد و هر کسی که به راحتی می تواند یک شهر را از بین ببرد.


مردان ایکس: آخرالزمان تماشای مگنتو در حال تخریب یک اردوگاه قدیمی آلمانی ها

اما از جنبه مثبت، تعداد زیادی از انواع ناوشکن شهری سطح بالا وجود ندارد زیرا بسیار نادر است تا یک جهش یافته با این قدرت ظاهر شود. این معمولاً به این دلیل است که آنها هر دو را داشته اند در نقطه ای از قدرت خود مردند، واقعیت ما را ترک کرد، به دلیل خطرناک بودن کشته شدند، یا با خدای تاریکی که به نام شناخته می شود، درگیر شدند “Writers Retcon”.

معمول است که یک جهش یافته از سطح پایین تر به یک سطح بالاتر “فارغ التحصیل” می شود. یا از طریق روش‌های مصنوعی افزایش قدرت‌هایشان، مثل وقتی
آخرالزمان سواران او را ساخت
. یا از طریق
توطئه های توطئه
در یک داستان خاص

آلفا

X-Men: Cyclops با استفاده از پرتوهای انرژی منحنی


ردیف بعدی از امگا پایین تر، آلفاها هستند. اینها شما هستند دو نوع ابرقهرمان و ابرشرور به اندازه کافی قوی هستند که جامعه را با مشکل مواجه کنند، اما نه در کل جهان. اما آنها هنوز هستند خیلی قوی در حقوق خودشان

آلفاها هنوز هم می توانند باعث ایجاد مشکلات جدی برای یک شهر شود، یا اگر به اندازه کافی از آنها با هم باند مانند مردان ایکس یا خدمه کوچک مگنیتو آن وقت شما تخریب زیادی خواهید داشت. نمونه هایی از آلفاها Cyclops، Storm، Namor و Mr Sinister هستند. شما نمی خواهید با آنها مبارزه کنید، اما آنها هنوز هم هستند قرار نیست دنیا را منفجر کند در یک انفجار بزرگ

بتا

X-Men: Rogue from The X-Men Cartoon Stealing Miss Marvels Powers

ردیف بعدی از آلفاها، بتاها هستند. اینها هستند جهش یافته هایی که قدرت هایی دارند که خیلی قوی نیستند اما هنوز هم برخی نسبتا برنامه های کاربردی مفید به تیم های خود یا جهان گسترده تر.


مثلا، توانایی Rogue در سرقت قدرت ها و خاطرات دیگران در حالی که به طور بالقوه کسی را می کشد، و فاکتور شفای ولورین. که تا زمان او خوب کار کرد استخوان های الماس سرانجام او را کشت

X-Men: مغز استخوان کنترل توانایی استخوان خود را از دست می دهد

همچنین وجود دارد مغز استخوانی که می تواند استخوان ها را از بدن خود بیرون بزند اما نمی تواند به سرعت بهبود یابد. یا مرد قوی که می تواند انرژی جنبشی را جذب کند و آن را به قدرت بزرگی تبدیل می کند، اما هر بار که از آن استفاده می کند به آرامی خود را می کشد.

آنها فقط هستند برای یک چیز خاص مفید است، قدرت آنها دارای اشکالاتی است و جای زیادی برای تقویت یا بهبود آن وجود ندارد. بنابراین به طور کلی فقط واقعاً برای جهش یافته در شرایط خاص مفید است بنابراین یک تن پتانسیل جنگی وجود ندارد.


گاما

X-Men: Nightcrawler در حال غر زدن روی پشت بام در شب

بعد از آن گاما جهش یافته ها هستند. اینها هستند افرادی که توانایی های قدرتمندی دارند که نمی توانند آن ها را کنترل کنند یا برای خودشان مضر هستند و بر توانایی آنها برای داشتن یک زندگی عادی در میان انسان‌ها تأثیر می‌گذارند. گاما نیز اغلب دارای یک ظاهر غیر انسانی که می تواند ترکیب کردن را اگر غیرممکن نباشد، بسیار سخت تر می کند.

نمونه هایی از این خواهد بود ماگوت که آبی می شود و دو ماگوت غول پیکر در درون خود دارد. یا Nightcrawler، که در حالی که می‌تواند از راه دور خود را کنترل کند، شبیه دیو آبی است و معمولا باید ببیند کجا می رود تا در دیوار گیر نکند.

مردان ایکس: ماگوت و یکی از ماگوت های دوستانه اش


وحش دیگری است پسر بزرگ آبی که گاما استو اگرچه او متفاوت نیست، کول سامرز نیز وجود دارد که جهش او فقط می تواند دستکاری پیکسل های دیجیتال از تلویزیون ها و ظروف ماهواره ای که در این نزدیکی هستند

یک یادآوری خوب برای گاماس این است که
آیا آنها غیر انسانی هستند و آیا قدرت آنها عجیب است؟
، مبهم و طاقچه، یا خاص؟ اگر بله، پس سطح پایینی دارند.

دلتا

مردان ایکس: لوا و نشانه های ظریف او

شکاف دیگر در طبقات دلتا است، اینها هستند جهش‌یافته‌هایی که دارای قدرت‌ها یا جهش‌هایی هستند که هیچ اثر مخربی بر زندگی روزمره آنها ندارد اما در عین حال آنقدر قدرتمند نیستند. اما از جنبه مثبت، دلتاها معمولاً زمان آسان تری برای ترکیب شدن دارند با سایر انسان ها زیرا جهش های آنها قابل توجه یا مفید نیستند.


به عنوان مثال، شما دارید لوآ که می تواند از هر جسم جامدی عبور کند، اما آن جسم بلافاصله از هم می شکند. همچنین وجود دارد گل دیواری که می تواند فرمون ها را کنترل کند، یا دومینو که می تواند بر احتمال تاثیر بگذارد (شانس) به نفع او. توانایی های آنها است به طور کلی منفعل و نسبتا امن برای اطراف هستند زیرا آنها واقعاً نمی توانند صدمات جانبی زیادی را در صورت وجود ایجاد کنند.

اپسیلون

X-Men: Beak، A Mutant With A Beak

آخرین اما نه کم اهمیت ما اپسیلون، این است پایین ترین سطح در سطح جهش یافته است که می توانید به آن پایان دهید و اگر خودتان را در این مورد بیابید در نظر گرفته می شوید هیچ خطری برای جامعه یا جهان وجود ندارد به طور کلی عمدتا به این دلیل اپسیلون جهش یافته ها فوق العاده ضعیف هستند، یا قدرت های آنها پتانسیل جنگی و تخریبی ندارد.


همچنین، اپسیلون جهش یافته ها تمایل به داشتن یک ادغام شدن در جامعه سخت تر است همانطور که جهش آنها آنها را می سازد بسیار قابل توجه است، اما مرزی بی فایده است همزمان. این جایی است که شما پیدا خواهید کرد امثال منقار همانطور که قبلا ذکر کردیم، اما همچنین آرتی مدیکس، یک جهش یافته که می تواند هولوگرام های اساسی را نشان دهد. یا فلتمن، مردی که صاف است

در حالی که برخی بحث ها در مورد این طبقه بندی وجود دارد
سیستم ظاهرا کنار گذاشته شد
جایی در طول سال ها، هنوز هم یک
روش نسبتا کمتر پیچیده
برای ردیابی سطوح قدرت در مقایسه با سایر نسخه های موجود

بعد

زیست شناسی گودزیلا، توضیح داده شده است

جانوری پیچیده که چندین دهه سواحل ما را به وحشت انداخته است، در اینجا همه چیزهایی است که باید درباره زیست شناسی گودزیلا بدانید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا