بازی

RimWorld: Anomaly – 10 بهترین دشمنان جدید

نکات برجسته

  • غول ها مبارزان قدرتمندی هستند که در غوغا می کنند، اما یک گرسنه ممکن است به شما حمله کند – به هر قیمتی شده آنها را سیر کنید.

  • Shamblers موجودات زامبی مانندی هستند که هیچ دردی احساس نمی کنند – هدف را به سمت سر بگذارید تا آنها را متوقف کند.

  • سارقان می توانند نامرئی شوند و پیاده های شما را شکار کنند – از آشکارسازهای هوشیاری و مجاورت برای پیدا کردن آنها استفاده کنید.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

با انتشار بازی RimWorld: Anomaly، ​​یک الدریچ با مضمون ترسناک برای سیم کارت محبوب کلونی ساز، انبوهی از دشمنان و رویدادهای جدید به بازی اضافه شده است. شما وظیفه خواهید داشت که کلنی خود را بسازید و طبق معمول زنده بمانید، اما اکنون موجودات عجیب و وحشتناکی به دنبال شما خواهند بود.

مربوط

10 جزئیات کوچک در RimWorld که دوست داریم

چیزهای زیادی برای دوست داشتن RimWorld وجود دارد، اما این شکوفایی های کوچک واقعاً آن را خاص می کند.

هنگامی که بنای تاریخی خالی محلی خود را فعال کردید، طولی نمی کشد که این جانوران وحشتناک بر شما و پیاده هایتان فرود می آیند. این به نفع شماست که به سرعت یاد بگیرید که این دشمنان جدید چه هستند، در غیر این صورت، مستعمره شما و فرار شما قبل از اینکه متوجه شوید تمام می شود.

10 غول ها

دو غول که در فضای باز به سمت شرق قدم می زنند

در حالی که در نگاه اول ممکن است غول‌ها شبیه زامبی به نظر برسند، اما اینطور نیستند، و این هیولاهای آرکوتکنیک را می‌توان با کاشت یک قطعه آرکوتک در یک فرد عادی از طریق جراحی ایجاد کرد. این باعث می شود آنها برای همیشه به غول تبدیل شوند، بدون هیچ راهی برای تبدیل شدن به انسان.

غول ها جنگجویان قدرتمندی هستند که دیگر احساس درد، خواب یا انجام هیچ کاری ندارند و تنها چیزی که نیاز دارند این است که از هر نوع گوشتی تغذیه شوند و نیروی خط مقدم قوی خواهند بود. با این حال، به خاطر داشته باشید که یک غول گرسنه ممکن است به سمت ارباب خود برود و در عوض آنها را ببلعد. آنها (و مستعمره نشینان خود) را به هر قیمتی تغذیه کنید.

9 شابلرز

انبوهی از افراد درهم و برهم در اطراف یک بومرات

Shamblers معادل واقعی زامبی ها هستند، جسدهای زنده شده ای که در حومه شهر پرسه می زنند و به دنبال انسان هایی برای خوردن میان وعده می گردند. این موجودات بی مغز مانند همتایان غول خود احساس درد نمی کنند یا به خواب نیاز ندارند، اما به معنای سنتی قابل کنترل نیستند.

مربوط

Rimworld: Complete Guide To Thronerooms

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد تاج و تخت در Rimworld بدانید!

یک گروه ترکان و مغولان درهم و برهم می تواند برای مستعمره شما خطرناک باشد، به خصوص زمانی که آنها به تعداد زیاد وارد می شوند. از آنجایی که آنها هیچ دردی احساس نمی کنند، تنها راه برای متوقف کردن واقعی یک فرد درهم شکسته، کشتن یا ناتوان کردن آن است. سر را هدف بگیرید

8 دزدان دیدنی

دزدی دیدنی که دزدکی به یک مستعمره‌نشین در اتاق خوابشان می‌رود

این هیولاهای پیچ خورده و شبیه انسان می توانند یکی از بزرگترین تهدیدات ابتدایی بازی را برای کلنی شما ایجاد کنند مگر اینکه آماده باشید. یک منظره بان می تواند خود را نامرئی کند و به او اجازه می دهد تا بدون ردیابی به کمپ شما نفوذ کند و بدون هشدار قبلی شروع به شکار پیاده های شما کند.

هنگامی که یک دزد دیدنی فاش شد، شکست دادن آنها خیلی سخت نیست زیرا نسبتاً شکننده هستند. قسمت سخت این است که آنها را قبل از اینکه بالای سر شما قرار بگیرند پیدا کنید، و آشکارسازهای مجاورت و هوشیاری دائمی بهترین دوستان شما خواهند بود، وقتی صدای جیغ آنها را در شب بشنوید.

7 حیوانات گوشتی

حیوانات گوشتی دقیقاً همین هستند: هیولاهای گوشتی با یک یا چند شاخک میخ دار که پس از بیرون آمدن از گودال های خود در زمین، بی امان به شما حمله خواهند کرد. چند گونه مختلف از حیوانات گوشتی وجود دارد، اما همه آنها کشنده هستند و باید با احتیاط رفتار شوند.

اسپک های انگشت کوچک و سریع هستند در حالی که تاف اسپایک ها زره پوش هستند و می توانند میخ های استخوان مانند را از فاصله دور به سمت اهداف شلیک کنند. در همین حال، سه سنبله‌ها می‌توانند در هنگام مبارزه به جانوران گوشتی کوچک‌تر تقسیم شوند و اگر مراقب نباشید، احتمالاً شما را با تعداد زیادی غرق می‌کنند.

6 گورهولک

سه گوره هالک به یک مستعمره در کنار رودخانه حمله می کنند

این موجودات انسان‌نمای شیک و سیخ‌دار می‌توانند در نبرد ویران‌کننده باشند. آنها از میخ هایی که در سراسر بدنشان رشد می کند برای حمله به تمام اهدافی که از دور می بینند استفاده می کنند و آنها را با سرعت زیاد شلیک می کنند.

مربوط

بهترین مدها برای RimWorld

RimWorld در حال حاضر یک بازی عالی است، اما شما می توانید با کمک این مدهای تغییر دهنده بازی، آن را حتی بهتر کنید.

بهترین شرط شما برای مقابله با گورهالک در واقع غیر منطقی است: شما می خواهید با آنها نزدیک و شخصی شوید. در حالی که آنها برای مبارزه در محدوده فوق العاده خطرناک هستند، بدن پیازی آنها در نبرد غوغا خیلی خوب عمل نمی کند. شاید ارتش غول هایی که ساخته اید در اینجا مؤثر باشد.

5 خواران

یک بلعنده تنها در جستجوی یک هدف

نگاه کردن به خواران بسیار وحشتناک است. این کرم‌ها دارای گاوهای غول‌پیکری هستند که به اندازه‌ای بزرگ هستند که مستعمره‌ها را به طور کامل ببلعند و می‌توانند فواصل زیادی را برای انجام این کار طی کنند. هنگامی که آنها وعده غذایی بعدی خود را دریافت کردند، آنها را در اسید معده خورنده خود هضم می کنند.

شما حدود 30 ثانیه فرصت خواهید داشت تا فرد بلعنده را قبل از اینکه فرآیند هضم را تمام کند بکشید و مبارزه با آنها را به مسابقه ای در برابر زمان تبدیل کنید. اگر موفق به کشتن آنها به اندازه کافی سریع نشدید، آنها به اندازه کافی مهربان هستند که پس از آن، آنچه را که از پیاده بیچاره شما باقی مانده است، در بهترین حالت با از دست رفتن اعضای بدن و سوختگی های شدید، بازگردانند.

یک Metalhorror که به تازگی از یک استعمارگر بیرون آمده است

اگر تا به حال ترس از آلوده شدن به یک انگل را داشته اید که آنقدر شوم است که به آرامی ذهن شما را تسخیر می کند، قبل از اینکه بدن شما رشد کند، آنگاه یاد خواهید گرفت که از وحشت فلزی بترسید.

این تهدیدات فلزی خود را در یک میزبان ناخواسته قرار می‌دهند و شروع به انجام کارهایی می‌کنند که گونه‌های آن را بیشتر تکثیر می‌کند. هجوم متالوورور می تواند بسیار خطرناک باشد، زیرا به زودی به همه اطرافیان خود مشکوک خواهید شد که سعی می کنند “فریبکار” را در حال انجام هر کاری که عجیب به نظر می رسد، بیابند.

3 بازگشت

Rimworld Revenant یک مستعمره نشین را در نزدیکی اتاق خواب هیپنوتیزم می کند

این هیولاهای قد بلند و با ظاهر وحشتناک نه تنها ترسناک و وحشتناک هستند، بلکه از توانایی های بسیار شوم برای خراب کردن روز شما استفاده می کنند. یک انتقام‌جو تا حدی نامرئی می‌پوشد و به آرامی پیش از حمله، مستعمره‌نشینان شما را تعقیب می‌کند.

مربوط

Rimworld: Animal and Pet Care Guide

از نگهداری از حیوانات تا نحوه ساخت کیبل، در اینجا همه چیزهایی است که برای نگهداری از حیوانات خانگی در Rimworld باید بدانید.

به محض اینکه یک فرد انتقام‌جو قربانی بی‌خبر پیدا کند، شروع به هیپنوتیزم کردن روح بیچاره می‌کند. این هیپنوتیزم ذهن قربانی را مملو از وحشت و تصاویر تاریک می کند و تا زمانی که انتقام گیرنده زنده بماند، آنها را کاملاً بی حرکت و برای همیشه بی فایده می کند. سپس به یک مخفیگاه پرتاب می شود و شما را مجبور می کند قبل از بازگشت دوباره آن را پیدا کنید و شکار کنید.

2 نوسیوسفرها

یک نوسیوسفر خفته روی شن و ماسه

این گوی‌های تیره فقط یک هدف را دنبال می‌کنند: ایجاد درد تا حد امکان. هنگامی که یک نوسیوسفر ظاهر می شود، آنها شروع به انتشار یک انرژی تاریک می کنند که باعث ایجاد احساس درد شدید در هر کسی می شود که اتفاقاً خیلی به موجودیت نزدیک شود.

شما می توانید نوسیوسفر را بگیرید یا آن را نابود کنید، اگرچه گزینه دوم باعث می شود که به شدت از خود دفاع کند. گرفتن آن دانش پیشرفته و سایر کالاها را برای شما به ارمغان می آورد، اما باید مطمئن شوید که میدان درد آن را به دقت مدیریت می کنید. نه تنها خوب، دردناک است، بلکه اگر فعالیت آن به حداکثر برسد، فوراً بیداد می کند و خصمانه می شود.

1 قلب گوشتی

Fleshmass Heart به سرعت در حال گسترش و تخم ریزی هیولاها است

یکی از خطرناک ترین موجودات اضافه شده در Anomaly، ​​قلب گوشتی یک کارخانه تپنده غول پیکر گوشتی است که پس از تخم ریزی، به سرعت شاخه های گوشتی را در سراسر نقشه گسترش می دهد. آسیب‌ناپذیر است و تنها پس از تحقیق بر روی توده‌های عصبی که می‌توانید از توده بدنش جمع‌آوری کنید، از بین می‌رود.

به طور منظم انواع حیوانات گوشتی را برای حمله به شما تولید می کند و همچنین اسپیتترهای گوشتی تولید می کند، برج هایی که اگر خیلی نزدیک شوید به سمت شما اسید پرتاب می کنند. آنها می توانند یک کابوس برای در نهایت بیرون کشیدن باشند، بنابراین بهترین دفاع ها و سلاح های خود را آماده کنید و باید با هر چیزی که دارید به آن ضربه بزنید.

بعد

RimWorld: 9 خطرناک ترین رویداد برای کلنی شما

این رویدادها حتی می‌توانند یک مستعمره را که به خوبی آماده شده‌اند برای بقا مبارزه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا