شبکه های اجتماعی

در اینجا چیزی است که آیفون مقرون به صرفه ممکن است ارائه دهد

سیب گفته می شود که روی مقرون به صرفه کار می کند آیفون SE 4 گوشی های هوشمند. شایعات حاکی از آن است که این گوشی هوشمند ممکن است دارای ویژگی هایی باشد که اخیراً راه اندازی شده است آیفون ترکیب سری 14.

تاریخ راه اندازی مورد انتظار
انتظار می رود اپل این را منتشر کند آیفون SE 4 در سال 2024. جدول زمانی دقیق در حال حاضر مشخص نیست.

نمایش و جزئیات طراحی
یک افشای آنلاین اخیر نشان می دهد که آیفون SE 4 آینده ممکن است دارای صفحه نمایش LCD 6.1 اینچی با بریدگی در مرکز باشد. همچنین اشاره شده است که iPhone SE 4 ممکن است شامل Face ID نباشد و ممکن است با Touch ID ادامه دهد. گزارش آنلاین دیگری حاکی از آن است که آیفون SE 4 شبیه آیفون XR خواهد بود. این همچنین به این معنی است که اپل در نهایت فرم قدیمی آیفون 8 را حذف خواهد کرد، حاشیه های ضخیم و دکمه خوب قدیمی هوم از آیفون SE 4 آینده حذف خواهد شد.

احتمالاً از چیپست A16 تغذیه می شود
از نظر چیپست، آیفون SE همیشه بهترین های اپل را دریافت کرده است. به عنوان مثال، مدل فعلی آیفون SE از چیپست A15 Bionic بهره می‌برد که سری آیفون 15 را نیز تامین می‌کند. با این حال، با توجه به شایعات منتشر شده در مورد باقی ماندن آیفون 14 آینده بر روی تراشه نسل قبلی، بعید است که اپل آخرین تراشه را با آیفون SE 4 ارائه کند. ممکن است اپل چیپست A16 را که این شرکت در تراشه استفاده کرده است، ارائه دهد. مدل های آیفون 14 پرو. شایعات همچنین حاکی از آن است که اپل ممکن است همان چیپست را در مدل های استاندارد آیفون 15 که قرار است سال آینده عرضه شوند، قرار دهد.

پشتیبانی از 5G
گوشی هوشمند iPhone SE که از قبل در دسترس است با پشتیبانی 5G عرضه می شود، بنابراین بسیار ممکن است که نسل بعدی این تلفن هوشمند با اتصال 5G نیز عرضه شود.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا