ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت XRP به‌عنوان سقوط 2.3 درصدی XRP در 24 ساعت – پشتیبانی بعدی کجاست؟

منبع: TradingView

قیمت XRP در 24 ساعت گذشته 3 درصد کاهش یافت و در بحبوحه سقوط امروز در سراسر بازار به 0.387535 دلار کاهش یافت. اکنون در یک هفته 1 درصد افزایش یافته و در 30 روز گذشته 0.2 درصد کاهش یافته است، زیرا جامعه XRP همچنان منتظر پایان نبرد حقوقی طولانی مدت ریپل با SEC است.

این تا حدی به دلیل SEC است که بازار – و XRP – امروز سقوط کرده است، به طوری که رگولاتور اوراق بهادار دیروز از ناشر استیبل کوین Terraform Labs و مدیرعامل (فراری) آن Do Kwon شکایت کرد. با این حال، از آنجایی که مورد ریپل با SEC خوب به نظر می رسد، و با توجه به اینکه جامعه XRP از Coinbase می خواهد تا این توکن را دوباره فهرست کند، می تواند سال 2023 خوبی را پیش رو داشته باشد.

پیش‌بینی قیمت XRP به‌عنوان سقوط 2.3 درصدی XRP در 24 ساعت – پشتیبانی بعدی کجاست؟

XRP همچنان در موقعیت خطرناکی قرار دارد و احتمالاً سکه برای سقوط های بیشتر آماده شده است. شاخص قدرت نسبی آن (بنفش) در روز گذشته به زیر 50 رسیده است و ممکن است پس از گذراندن بیشتر ماه ژانویه نزدیک به 70 کاهش یابد.

1676633661 186 پیش‌بینی قیمت XRP به‌عنوان سقوط 23 درصدی XRP در 24
منبع: TradingView

در همین حال، میانگین متحرک 30 روزه XRP (قرمز) نسبت به 200 روزه (آبی) خود از رشد بازمانده است و بنابراین ممکن است دوباره به پایین کاهش یابد.

سطح پشتیبانی کلیدی که در حال حاضر باید مراقب آن باشید 0.38 دلار است. آخرین باری که XRP به زیر این قیمت سقوط کرد، در ابتدای این هفته، تا حدود 0.36 دلار کاهش یافت.

XRP تنها یک بار در سال جاری (در ابتدای ژانویه) به زیر 0.35 دلار سقوط کرده است و این قیمت همچنان سطح حمایت میان مدت خود را حفظ می کند، سطحی که تنها در نتیجه یک رکود جدی بازار از بین می رود.

تا آنجا که تصویر بلند مدت پیش می رود، دارندگان هنوز صبورانه منتظر نتیجه گیری پرونده ریپل علیه SEC هستند. این در حال حاضر در مرحله پایانی خود است، تقریباً در آن همه چیز در پرونده توضیح داده شده است، قاضی آنالیسا تورس را به عهده گرفتن قضاوت می گذارد.

بر اساس مصاحبه ای که براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل در ماه گذشته انجام داد، این پرونده ممکن است تا نیمه اول سال 2023 یا حداکثر تا پایان سال پایان یابد. و انتظار در میان بسیاری از جامعه XRP، این است که Ripple شانس واقعی برای اطمینان از قضاوتی که آن را قادر می سازد به تجارت خود ادامه دهد، داشته باشد.

به عنوان مثال، دادگاه ناظر بر پرونده در طول یک سال گذشته، احکام مساعد مختلفی را برای آن صادر کرده است. این شامل حمایت از حق خود برای ارائه دفاعیه منصفانه از اخطار، و همچنین اعطای دسترسی به اسناد و ایمیل های مهم مربوط به سخنرانی سال 2018 توسط ویلیام هینمن، رئیس وقت SEC است، سخنرانی که در آن او اعلام کرد که نه بیت کوین و نه اتریوم اوراق بهادار بودند.

علاوه بر این، این بحث وجود دارد که SEC به اندازه کافی مشخص نکرده است که Ripple چگونه یک “شرکت مشترک” ایجاد کرده است که ارزش XRP را افزایش دهد، همانطور که در تست Howey توضیح داده شد. اگر SEC بخواهد نشان دهد که ریپل اوراق بهادار ثبت نشده را فروخته است، باید به وضوح مشخص کند که این شرکت مشترک دقیقاً چیست، با این حال برخی ادعا کرده اند که در این مورد روشن نیست.

با فرض اینکه Ripple در نهایت با یک قضاوت مثبت به پایان برسد، این بدون شک باعث افزایش بزرگ XRP خواهد شد. نه تنها در صرافی‌هایی که قبلاً آن را فهرست کرده‌اند، به‌طور انبوه معامله می‌شود، بلکه پلتفرم‌هایی که در دسامبر 2020 (زمانی که SEC از ریپل شکایت کرد) از فهرست خارج شده‌اند، مجدداً وارد فهرست خواهند شد.

این شامل Coinbase می شود که در چند روز گذشته موضوع حدس و گمان بوده است، پس از اینکه متوجه شد صرافی در نقل و انتقالات XRP تعمیر و نگهداری انجام داده است (علیرغم اینکه در حال حاضر چنین نقل و انتقالاتی را ارائه نمی دهد).

تا حدی به دلیل نگهداری بود که هشتگ #RelistXRP در توییتر پخش شد و حامیان سکه از Coinbase خواستند تا تجارت XRP را مجدداً معرفی کند، که علاوه بر افزایش XRP، سود بادآورده ای برای کوین بیس به همراه خواهد داشت.

علیرغم حذف XRP (به دلایل قانونی واضح)، به نظر می رسد که کوین بیس به طور کلی از موضع ریپل حمایت می کند. این شرکت در ماه نوامبر یک بریف amicus در حمایت از ریپل ارائه کرد که نشان می‌دهد تا حد زیادی با شرکت طرف است و ترجیح می‌دهد XRP را مجدداً فهرست کند، مشروط بر اینکه از نظر قانونی ایمن باشد.

و اگر Coinbase به XRP مقاومت نشان دهد، دومی برای امسال به سطوح جدیدی خواهد رسید، به خصوص اگر با یک قضاوت خوب برای Ripple همراه شود. بازار می تواند شاهد بازگشت XRP به 0.5 دلار در عرض چند روز پس از چنین قضاوتی و/یا فهرست بندی مجدد باشد، در حالی که در بلندمدت بازدهی به 1 دلار را به همراه خواهد داشت، قبل از اینکه آلت کوین در صورت صعود جدید به رکورد 3.40 دلار برسد. بازار.

همچنین شایان ذکر است که در سطح اساسی، XRP یک سکه قوی باقی می ماند. این موضوع چند هفته پیش، زمانی که ریپل گزارش بازارهای XRP سه ماهه چهارم 2022 خود را منتشر کرد، مشخص شد و نشان داد که تنها در آن سه ماهه 226.31 میلیون دلار فروش خالص XRP داشته است.

این در حالی بود که مورد آن با SEC بود و نشان می داد که پایان این پرونده باعث رونق کسب و کار ریپل می شود. و با آن، قیمت XRP نیز افزایش می یابد.

اکنون XRP بخرید

بهترین جایگزین برای XRP

در حالی که XRP قرار است در آینده ای نه چندان دور یک رالی بسیار بزرگ داشته باشد، این احتمال وجود ندارد که برای چندین ماه از راه برسد. به این ترتیب، اگر به دنبال پروژه های رمزنگاری با پتانسیل بالا در کنار XRP هستید، ما 15 ارز دیجیتال برتر سال 2023 را بررسی کرده ایم که توسط CryptoNews تیم گفتگوی صنعت

این لیست به صورت هفتگی با آلتکوین ها و پروژه های ICO جدید به روز می شود.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا