ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت XRP برای غافلگیر کردن معامله‌گران در ماه ژوئن می‌گوید کارشناس کریپتو با 400000 فالوور در حالی که حکم دادگاه ریپل در جریان است.

منبع: TradingView

قیمت XRP امروز 1 درصد افزایش یافته است و کاهش کل بازار را به 0.505788 دلار در 24 ساعت گذشته رسانده است.

این قیمت نشان دهنده افزایش 11 درصدی در هفته گذشته است و معامله گران و تحلیلگران به طور فزاینده ای انتظار یک تصمیم مثبت در پرونده طولانی مدت ریپل علیه SEC را دارند.

در واقع، XRP به‌دلیل انتظارات فزاینده در مورد یک نتیجه مثبت برای ریپل، که در چند هفته گذشته از تعدادی پیشرفت مثبت در مورد خود برخوردار بوده است، از اول ژانویه تا کنون 48 درصد افزایش یافته است.

و با پیش‌بینی یک تحلیل‌گر خاص که در ژوئن رخ می‌دهد برای XRP، ممکن است مدت زیادی طول نکشد که این پرونده به پایان برسد و آلت‌کوین‌ها رالی عظیمی که دارندگانش از دسامبر 2020 به آن امیدوار بودند را تجربه کند.

پیش‌بینی قیمت XRP برای غافلگیر کردن معامله‌گران در ماه ژوئن می‌گوید کارشناس کریپتو با 400000 فالوور در حالی که حکم دادگاه ریپل در جریان است.

XRP یک شبه تا 0.527786 دلار افزایش یافت، قیمتی که نسبت به سطح خود در روز دوشنبه 10 درصد افزایش داشت.

با این حال، از آن زمان کمی آرام شده است، با این افت کوچک تا حد زیادی مسئول پیام های متفاوتی است که نشانگرهای فنی آن در حال حاضر ارسال می کنند.

1685565688 887 پیش‌بینی قیمت XRP برای غافلگیر کردن معامله‌گران در ماه ژوئن
منبع: TradingView

از یک طرف، شاخص قدرت نسبی XRP (بنفش) به زیر 50 رسیده است که نشان دهنده از دست دادن حرکت است.

با این حال، از سوی دیگر، RSI دوباره شروع به افزایش کرده است، در حالی که میانگین متحرک 30 روزه سکه (زرد) همچنان بالاتر از میانگین 200 روزه خود (آبی) افزایش می‌یابد که به سودهای احتمالی اشاره دارد.

در همان زمان، سطح حمایت XRP (سبز) همچنان به افزایش خود ادامه می‌دهد، زیرا آلت‌کوین در اطراف قیمت‌های بالا ادغام می‌شود و پایه قوی‌تری را برای آن فراهم می‌کند تا از آن رشد بیشتری داشته باشد.

به این ترتیب، همانطور که توسط تعداد فزاینده ای از تحلیلگران و مفسران پیش بینی می شود، XRP واقعاً در موقعیت خوبی برای برخی از تجمعات بزرگ در هفته های آینده قرار دارد.

یکی از کارشناسان، که با نام توییتر CryptoGodJohn@ شناخته می شود، پیشنهاد کرده است که این سکه ممکن است در ماه آینده شاهد شکست باشد و تحلیلگر پیش بینی شکست 12٪ یا حتی بیشتر را دارد.

در حالی که بازار ارزهای رمزپایه به‌طور مشهوری بی‌ثبات است، با توجه به صداهای مثبتی که از پرونده Ripple-SEC بیرون می‌آید، چنین پیش‌بینی معتبری است.

اخیراً، ایمیل‌های SEC نشان داده‌اند که تنظیم‌کننده توصیه‌هایی (حداقل قبل از شکایت از Ripple) دریافت کرده است که XRP نه یک امنیت، افشاگری که پرونده تنظیم کننده را تضعیف می کند.

همراه با سایر احکام مثبتی که در چند ماه گذشته به نفع ریپل صادر شد، این نشان می‌دهد که شرکت ارز دیجیتال شانس بسیار خوبی برای تضمین یک قضاوت خلاصه یا تسویه حسابی دارد که به نفع خود عمل می‌کند و آن را قادر می‌سازد مانند قبل به فعالیت خود ادامه دهد و معامله را مجاز کند. از XRP

این که ریپل خودش مطمئن است اخیراً با خرید 250 میلیون دلاری متاکو، ارائه‌دهنده خدمات نگهداری دارایی‌های دیجیتال، نیز آشکار شده است.

همانطور که برخی از مفسران قبلاً اشاره کرده‌اند، اگر Ripple قویاً معتقد نبود که نتیجه خوبی در مورد SEC خواهد داشت، احتمال بسیار کمی وجود دارد که متاکو را خریداری کند.

چنین تحولاتی باعث افزایش اعتماد بازار به XRP شده است که به توضیح دستاوردهای اخیر آن کمک می کند.

با این حال، اگر و زمانی که قضاوت مثبت برسد، XRP احتمالاً شاهد یک رالی بزرگ خواهد بود که به طور بالقوه در عرض چند هفته به 1 دلار افزایش خواهد یافت.

و از آنجا، بازار ارزهای دیجیتال که به طور فزاینده صعودی می شود، می تواند شاهد بازگشت آن به 2 یا حتی 3 دلار در اوایل سال 2024 باشد.

اکنون XRP بخرید

با میم های وال استریت تنوع ایجاد کنید

علیرغم افزایش مثبتی که ریپل را احاطه کرده است، هنوز ممکن است برای چندین ماه تصمیمی در مورد آن نبینیم، به این معنی که XRP ممکن است برای مدتی هنوز رالی بزرگ مورد انتظار خود را نداشته باشد.

به همین دلیل، می‌توان به معامله‌گران توصیه کرد که در سایر آلت‌کوین‌ها گسترش یابند، به‌ویژه توکن‌های پیش‌فروش، که پتانسیل سودهای بزرگ و غلبه بر بازار را در هنگام فهرست کردن در صرافی‌ها ارائه می‌دهند.

این شامل وال استریت میم (WSM)، یک ارز دیجیتال جدید است که از جنبش سهام میم که با تجمع GameStop و AMC در سال 2021 آغاز شد، پدیدار شد.

وال استریت میمز چند روز پیش پیش فروش توکن WSM خود را راه اندازی کرد و با وجود اینکه در مراحل اولیه خود باقی مانده است، تاکنون بیش از 1.2 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

این رقم چشمگیر است و در کنار این واقعیت که حساب توییتر Wall Street Memes با داشتن بیش از 200000 دنبال کننده، نشان می دهد که چقدر سریع علاقه سرمایه گذاران را به خود جلب می کند.

پیش فروش WSM در مجموع دارای 30 مرحله خواهد بود که مرحله چهارم فعلی WSM را با قیمت 0.0259 دلار عرضه می کند، اگرچه این قیمت تا پایان فروش به 0.03370000 دلار خواهد رسید.

به عبارت دیگر، قیمت WSM حتی قبل از اینکه فهرست شود، 30 درصد افزایش می‌یابد، در حالی که اضافه شدن آن به صرافی‌ها می‌تواند باعث افزایش حاشیه‌های بسیار بیشتر شود.

این بدان معناست که سرمایه‌گذاران زمان محدودی برای خرید مقداری WSM دارند قبل از اینکه به‌طور بالقوه گران‌تر شود، و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی Wall Street Memes و اتصال کیف پول‌های رمزنگاری‌شده خود، به پیش فروش بپیوندند.

بیشتر 2 میلیارد عرضه کل WSM به جامعه آن اختصاص داده می شود که 50٪ آن به پیش فروش و 30٪ به پاداش های جامعه اختصاص می یابد.

این توزیع یکی از دلایلی است که پیش فروش آن در حال حاضر بسیار خوب بوده است و با توجه به اینکه فروش هنوز در مراحل اولیه است، به راحتی می تواند به یکی از موفق ترین توکن های سال تبدیل شود.

اکنون از میم های وال استریت دیدن کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا